کد خبر : 8898
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
-

اکوادور به عنوان نخستین کشور، نماینده خود را برای دور جدید جوایز اسکار در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی معرفی کرد.  به نقل از هالیوود ریپورتر، با معرفی نماینده اکوادور، رقابت برای کسب جایزه بهترین فیلم بین‌المللی نود و چهارمین دوره جوایز اسکار به طور رسمی کلید خورد. اکوادور روز چهارشنبه فیلم اسپانیایی زبان «زیردریایی» ساخته

 معرفی نماینده اکوادور در اسکار ۲۰۲۲

اکوادور به عنوان نخستین کشور، نماینده خود را برای دور جدید جوایز اسکار در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی معرفی کرد.

 به نقل از هالیوود ریپورتر، با معرفی نماینده اکوادور، رقابت برای کسب جایزه بهترین فیلم بین‌المللی نود و چهارمین دوره جوایز اسکار به طور رسمی کلید خورد.

اکوادور روز چهارشنبه فیلم اسپانیایی زبان «زیردریایی» ساخته «آلفردو لئون لئون» و با بازی «ناتالی ریس» را به عنوان نماینده این کشور در رقابت‌ اسکار معرفی کرد.

«ریس» که متولد کلمبیا است و در فیلم سینمایی «نابودگر : سرنوشت تاریک» نیز حضور داشته است در «زیردریایی» در نقش دختر جوانی که دست بسته در یک زیردریایی قاچاق موادمخدر دیده می‌شود، بازی خواهد کرد.

این دهمین مرتبه‌ای است که این کشور واقع در آمریکایی جنوبی نماینده‌ای برای شاخه فیلم خارجی زبان اسکار معرفی می‌کند با این حال تاکنون به فهرست نهایی یا نامزدهای این شاخه راه‌نیافته است.

این فیلم توسط هیات داوران متشکل از بیش از ۵۰ نفر از اعضای آکادمی هنر و تصویر اکوادور به عنوان نماینده کشور برگزیده شده است.

از دیگر نماینده‌های احتمالی این شاخه به «قهرمان» از ایران (یکی از برندگان جایزه بزرگ هیات داوران کن)، «کوپه شماره ۶» از فنلاند( دیگر برنده جایزه بزرگ هیات داوران کن)، «بدترین زندان جهان» از نروژ، «یک کیارا» از ایتالیا و «زاتوپک» از جمهوری چک می‌توان اشاره کرد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح