کد خبر : 206068
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
-

Realme 10 Pro در هند به فروش می رسد

Realme 10 Pro در هند به فروش می رسد

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gsmarena ریلمی هفته گذشته Realme 10 Pro و Realme 10 Pro+ را در هند معرفی کرد. Pro+ چند روز پیش در هند به فروش رسید و اکنون مدل Pro از طریق وب‌سایت رسمی Realme، Flipkart و فروشگاه‌های خرده‌فروشی در این کشور آسیایی نیز قابل خرید است. Realme

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gsmarena ریلمی هفته گذشته Realme 10 Pro و Realme 10 Pro+ را در هند معرفی کرد. Pro+ چند روز پیش در هند به فروش رسید و اکنون مدل Pro از طریق وب‌سایت رسمی Realme، Flipkart و فروشگاه‌های خرده‌فروشی در این کشور آسیایی نیز قابل خرید است.

Realme 10 Pro در رنگ‌های Dark Matter، Hyperspace Gold و Nebula Blue ارائه می‌شود و در دو پیکربندی حافظه – 6GB/128GB و 8GB/128GB عرضه می‌شود. مدل رم 6 گیگابایتی 18999 روپیه (230 دلار / 215 یورو) قیمت دارد، در حالی که نسخه رم 8 گیگابایتی 19999 INR (240 دلار / 230 یورو) قیمت دارد.

Realme 10 Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون 695 است، دارای LCD 6.72 اینچی FullHD+ 120Hz و رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید 13 است. دارای سه دوربین – یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در داخل سوراخ پانچ و یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. در قسمت عقب که توسط یک واحد عمق 2 مگاپیکسلی به آن متصل شده است.

Realme 10 Pro دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی است و دارای یک خواننده اثر انگشت در کناری برای احراز هویت بیومتریک است. همچنین دارای اتصال 5G است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح