کد خبر : 197136
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴
-

Season: A Letter to the Future اولین گیم پلی پلی‌استیشن 5

Season: A Letter to the Future اولین گیم پلی پلی‌استیشن 5

به گزارش گيم تي پلي توسعه دهندگان استودیو Scavengers اولین گیم پلی خیره کننده Season: A Letter to the Future را در طول PlayStation State of Play ارائه کردند. رویداد PlayStation State of Play در ژوئن 2022 اعلامیه‌های مهم مختلفی مانند بازسازی Resident Evil 4 و پنجره انتشار Final Fantasy 16 را به نمایش گذاشت.

به گزارش گيم تي پلي توسعه دهندگان استودیو Scavengers اولین گیم پلی خیره کننده Season: A Letter to the Future را در طول PlayStation State of Play ارائه کردند. رویداد PlayStation State of Play در ژوئن 2022 اعلامیه‌های مهم مختلفی مانند بازسازی Resident Evil 4 و پنجره انتشار Final Fantasy 16 را به نمایش گذاشت. بین این اعلان‌های بزرگ، پلی‌استیشن همچنان توانسته به برخی از بازی‌های مستقل هیجان‌انگیز آینده توجه کند. فصل: نامه ای به آینده در میان این ویترین های مستقل برجسته بود. تریلر جدیدی از Season: A Latter to the Future گیم‌پلی جدید و هیجان‌انگیزی را فاش کرد و در عین حال اطلاعات جدیدی را در مورد نسخه آتی بازی ماجراجویی به اشتراک گذاشت.

Season: A Letter to the Future Debuts PS5 Gameplay

Season: A Letter to the Future در اصل در سال 2020 و در جریان ارائه جوایز The Game در آن سال فاش شد. تریلر اعلامی این بازی ماجراجویی عجیب، مخاطبان را با زن جوانی آشنا کرد که دوچرخه سواری خود را در محیط های زیبا می گذراند و فرهنگ ها را در لحظات قبل از فاجعه فهرست می کند. «نامه‌ای به آینده» او که فصل آخر را می‌نویسد، به همان اندازه که غم‌انگیز بود، تأثیرگذار به نظر می‌رسید، اما طرفداران بازی‌های مستقل را کنجکاو کرد.

تریلر جدید Season: A Letter to the Future نگاهی مشابه اما عمیق تر به آنچه قبلا نشان داده شده است ارائه می دهد. این نگاه صمیمی‌تر به قهرمان بازی و کاری است که او انجام می‌دهد، از جمله ضبط‌های صوتی، عکس‌ها، نقاشی‌ها و مصاحبه‌ها. همچنین تعداد قابل توجهی از محیط های جدید و شخصیت های جدید به طور خلاصه در تریلر مورد آزار قرار گرفته اند. شاید جالب ترین جنبه تریلر، غم و اندوه فراگیر با وجود تمام چهره های خندان و محیط های زیبا باشد.

همچنین در کنار تریلر جدید Season: A Letter to the Future تایید شده است که این بازی اواخر امسال عرضه خواهد شد. “پاییز” پنجره انتشار فعلی است که متأسفانه نامشخص است، اما بهتر از آن چیزی است که گیمرهای علاقه مند قبلا داشتند. Season: A Letter to the Future علاوه بر پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی، اکنون بر روی پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد و مخاطبان بالقوه بازی را افزایش می‌دهد.

در ابتدا تصور می شد در سال 2021 عرضه شود، مشخص نیست که استودیو Scavengers توسعه دهنده مشکلاتی با بازی داشته است یا اینکه محدوده پروژه زمان مورد نیاز برای اتمام آن را افزایش داده است. Scavengers با یک جنجال پیرامون اتهامات سوء استفاده علیه یکی از بنیانگذاران شرکت مبارزه کرد. مشخص نیست که این جنجال چه تاثیری بر Season: A Letter to the Future داشته است.

شباهت Season: A Letter to the Future بین تریلر اعلامی 2020 و تریلر جدید State of Play 2022 تا حدودی تعجب آور است. Scavengers می‌تواند روی حفظ رمز و راز بازی قبل از عرضه کار کند، یا شاید این دو تریلر به سادگی نشان می‌دهند که چقدر چشم‌انداز پروژه در طول سال‌ها یکنواخت باقی مانده است. در هر صورت، زمان زیادی نمی‌گذرد که بازیکنان می‌توانند زیبایی Season: A Letter to the Future را برای خودشان تجربه کنند.

Season: A Letter to the Future در پاییز امسال برای PC، PS4 و PS5 منتشر می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح