کد خبر : 195003
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
-

دانلود زیرنویس فیلم Taste 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Taste 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Taste 2021 در برزخ بین بیداری و خواب – حالتی که عمداً توسط اولین فیلم خیره کننده کارگردان ویتنامی لِ باو القا شده است – چارچوبی که به شما امکان می دهد رویا را از کابوس قضاوت کنید وجود ندارد. و به هر حال، چند تا از ریوی ما را می توان

دانلود زیرنویس فیلم Taste 2021 در برزخ بین بیداری و خواب – حالتی که عمداً توسط اولین فیلم خیره کننده کارگردان ویتنامی لِ باو القا شده است – چارچوبی که به شما امکان می دهد رویا را از کابوس قضاوت کنید وجود ندارد. و به هر حال، چند تا از ریوی ما را می توان به راحتی به عنوان یکی یا دیگری طبقه بندی کرد؟ «طعم» (این نام برای فیلمی که علیرغم تیرگی اش به طور حسی درگیر غذا و گوشت است) یک طعنه عجیب است) به طرز سرکشی رؤیایی است، طرحی که به سختی وجود دارد را در زیبایی شناسی فرو می برد تا دستگیر کردن آن تبدیل به داستان شود. هیچ چیز زیادی در 97 دقیقه آن اتفاق نمی افتد، اما هر یک از فریم های آن را در نظر بگیرید، و همه چیز در درون آن اتفاق می افتد.

براي دانلود به لينک زير مراجعه کنيد

https://blue-subtitle.com/taste-2021/

Taste (2021) | MUBI

زیرنویس فیلم Taste 2021 از آنجایی که روایتی دارد، در اینجا آمده است: یک فوتبالیست نیجریه ای (Olegunleko Ezekiel Gbenga) که پسر 9 ساله خود را ترک کرد تا به عنوان بازیکن به سایگون بیاید، به دلیل مصدومیت از تیم کنار گذاشته می شود. او اکنون به‌عنوان آرایشگر کار می‌کند و با چهار زن ویتنامی (Thi Minh Nga Khuong، Thi Dung Le، Thi Cam Xuan Nguyen، Thi Tham Thin Vu) در یک محله فقیر نشین، در فضاهای سیمانی کثیف از کمبود نور خورشید زندگی می‌کند. او موهای زنان را می‌شوید، پاهایشان را ماساژ می‌دهد، گاهی اوقات رابطه جنسی دارد. آنها با هم غذا درست می کنند، شاید تلویزیون ببینند یا کارائوکه بخوانند. گاهی اوقات، او یک بازی موقت انجام می‌دهد، روی طرحی گچی از یک زمین فوتبال مینیاتوری و درب بطری‌ها را به سمت دروازه موش می‌کوبد. یک بار، ما موش را می‌بینیم، چشم‌های مهره‌ای آن کمی بیشتر از سوزن‌های کوچک نور است.

Taste

زیرنویس Taste 2021 حتي آن جزئيات طرح‌ريزي نيز با رويكردي كه شباهت بيشتري به يك ميله از طريق نصب گالري دارد، به آرامي آشكار مي‌شوند. DP Vinh Phúc Nguyễn فیلمبرداری سکون را تمرین می کند و اجازه می دهد نورپردازی محجوب اما به شدت متمرکز او، شیوایی تابلویی را ایجاد کند. و Yov Moor، رنگ‌شناس، پالت تند خاکستری کبود و سرمه‌ای را چنان یکنواخت نشان می‌دهد که قرمزی درخشان یک تکه هندوانه درخشان به نظر می‌رسد، مثل اینکه حاوی تمام رنگدانه‌های تخلیه شده از بقیه جهان است. گیاهان، جانوران و مواد غذایی تنها عناصری هستند که از تیرگی و تاری فیلم مستثنی شده اند. حتی گوشت برهنه انسان – و مقدار زیادی از آن وجود دارد – عمدتاً مات و رنگ متوسط ​​است. درخشان‌ترین سفیدی که تا به حال دیده‌ایم، روان آب شیر نشاسته‌ای از برنج است که در یک کاسه آبکشی می‌شود.

گفتار به ندرت است و به سبک آپی‌چات‌پونگ می‌آید، به‌عنوان یک مونولوگ که توسط یک شخصیت با شنونده بی‌تفاوت صحبت می‌شود – اغلب به زبانی که شنونده صحبت نمی‌کند. صحبت های فوتبالیست از پسرش در نیجریه؛ بعداً زنی از خانواده از دست رفته خود می گوید. دیگری نقل می کند که او هرگز بالون هوای داغ را در حال پرواز ندیده است، اگرچه کارش دوختن آنها به هم است – یک توالی غازی وجود دارد که در آن باد از میان ورقه عظیم ابریشم آبی کم رنگ عبور می کند تا زمانی که مانند یک برش برآمده از عصر به نظر برسد. آسمانی که به نوعی در انباری به دام افتاده است. و به جای موسیقی، یک سمفونی از لحن اتاق وجود دارد، با حسن نیت طراحی صدای کاملاً مدوله‌شده وینسنت ویلا، که با صداهای خاص محیطی ایجاد می‌شود – بازدم آهسته، بیرون آمدن پوسته‌ها از ذرت، انگشتان ماساژ دادن شامپو به پوست سر.

Taste (2021) - IMDb

سایه دلگیر استاد پرتغالی پدرو کاستا باقی مانده است. اما ل باسو کمتر به پرتره توجه دارد: داستان‌های اینجا در نمای نزدیک از چهره بازیگران او حک نمی‌شوند، بلکه در مثلث‌بندی بدن‌هایشان و رقص‌های کوچک حرکات کم‌رنگ‌شان حک می‌شوند. و جایی که گوشه‌های تاریک کاستا با ارواح زنده است، مناطق خالی در «طعم» فضاهای مرده‌ای است بین دیوارهای پشتی و کف‌های طرح تولید فوق‌العاده اسپارتانه Le Van Thanh، که در آن یک تخت یا یک نیمکت صرفاً انتزاعی از خود است. .

ارائه آرام است، اما این اقدام خاطرات سیاسی دردسرساز را به همراه دارد. فوتبالیست‌های تیره پوست (اخیراً به یک پدیده وارد کردن بازیکنان آفریقایی به لیگ‌های آسیای جنوب شرقی تبدیل شده است) با کولیس تحریک می‌شوند که نشان می‌دهد برده‌هایی که در یک بلوک حراج هستند مانند دام ارزیابی می‌شوند. بدن زنان برهنه آسیایی که کنار یک تختخواب به سبک نظامی قرار دارند، در حالی که زن و شوهری در پس‌زمینه به هم ریخته‌اند، نمی‌توانند «زنان آرامش‌بخش» و فحشا در جنگ ویتنام را به یاد بیاورند. اما فیلم غنی ل باسو به دورتر از سیاست جهانی‌سازی و مهاجرت، فراتر از حتی فرهنگ، به گذشته‌ای پیش از قوم‌نگاری می‌رسد تا ما را به‌عنوان حیواناتی به دام افتاده ببیند که به‌طور متناقضی توسط زشتی بتنی بدون خورشید تمدن بشری از انسانیت خارج شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رسانه محبوب کسب و کارها حرف تو

سینی کابل

خرید مستقیم از وارد کننده (ویپ و پاد سیستم)

ورق استیل

کنترل تلویزیون ال جی

تعمیر یخچال

تعمیر داکت اسپلیت

تور کربلا

سیم و کابل خراسان

ظروف یکبارمصرف گیاهی

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تست علت سرگیجه

اضافه کردن زيرنويس

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح