کد خبر : 100390
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
-

ابتلای چند تن از پرسنل بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر به کرونا

ابتلای چند تن از پرسنل بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر به کرونا

ایسنا/اصفهان رئیس مجمع بیمارستان های شهرستان خمینی شهر گفت: چند تن از پرسنل بیمارستان شهید اشرفی به کرونا ویروس مبتلا شده اند و هم اکنون در قرنطینه اند. علی اکبر جنگجو در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آموزش های زیاد در رسانه ها و فضای مجازی در خصوص ویروس کرونا، اظهارکرد: با وجود

ابتلای چند تن از پرسنل بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر به کرونا

ایسنا/اصفهان رئیس مجمع بیمارستان های شهرستان خمینی شهر گفت: چند تن از پرسنل بیمارستان شهید اشرفی به کرونا ویروس مبتلا شده اند و هم اکنون در قرنطینه اند.

علی اکبر جنگجو در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آموزش های زیاد در رسانه ها و فضای مجازی در خصوص ویروس کرونا، اظهارکرد: با وجود حجم زیاد اطلاع رسانی در رسانه ها، میزان آگاهی با رفتارهای اجتماعی هماهنگی ندارد.

رییس مجمع بیمارستان های شهرستان خمینی شهر با تاکید بر پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص شهرستان خمینی شهر، تصریح کرد: رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صراحتا وضعیت این شهرستان را نگران کننده اعلام کرد، این درحالی است که با ادامه رفتارهای غلط اجتماعی ممکن است با چالش های جدی در سطح شهرستان مواجه شویم.

وی با تاکید بر قرار گرفتن شهرستان خمینی شهر در وضعیت قرمز، اضافه کرد: وضعیت قرمز یعنی همه خانواده ها درگیر بیماری می شوند و به موقعیتی می رسیم که درمان در سطح شهرستان مختل می شود.

جنگجو افزود: چند تن از پرسنل بیمارستان شهید اشرفی به بیماری کرونا مبتلا شده اند و هم اکنون در قرنطینه هستند.

وی از مردم در خواست کرد  که پویش ماندن در خانه را جدی بگیرند و افزود: عاجزانه از مردم تقاضا می کنیم که هشدارها را جدی بگیرند. وضعیت شهرستان قرمز است و اگر این رفتارها ادامه پیدا کند و پویش در خانه ماندن جدی گرفته نشود، وضعیت از کنترل خارج می شود .

رئیس مجمع بیمارستان های شهرستان خمینی شهر ترددهای غیر ضروری را در سطح شهر ممنوع اعلام کرد و افزود: تقاضا می کنیم توصیه های بهداشتی رعایت شود، ترددهای غیر ضروری در سطح شهر ممنوع است و دید و بازدیدها نیز فوق العاده خطرناک است.

وی با اشاره به تراکم بالای جمعیت شهرستان خمینی شهر، گفت: با وجود اینکه تمهیدات لازم برای درمان در شهرستان اندیشیده شده، اما تجهیزات درمانی ما با این رفتارهای غلط اجتماعی کفاف جمعیت ۳۴۰ هزار نفری خمینی شهر را نمی دهد.

جنگجو از مردم شهرستان خمینی شهر درخواست کرد که با ماندن در خانه زنجیره انتقال ویروس را قطع کنند تا سلامتی به جامعه برگردد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح