کد خبر : 209127
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
-

OnePlus 11R Solar Red دستی

OnePlus 11R Solar Red دستی

به گزارش خبر فوق العاده و به نقل از گسمارنا  وان پلاس اخیرا نسخه قرمز خورشیدی OnePlus 11R را در هند عرضه کرده است. این شبیه به OnePlus 11R استاندارد با تفاوت های بیشتر زیبایی شناختی است. OnePlus 11R Solar Red دستی نسخه قرمز خورشیدی در ابتدا به عنوان نسخه ویژه Genshin Impact در چین

OnePlus 11R Solar Red hands-on

به گزارش خبر فوق العاده و به نقل از گسمارنا  وان پلاس اخیرا نسخه قرمز خورشیدی OnePlus 11R را در هند عرضه کرده است. این شبیه به OnePlus 11R استاندارد با تفاوت های بیشتر زیبایی شناختی است.

OnePlus 11R Solar Red دستی
نسخه قرمز خورشیدی در ابتدا به عنوان نسخه ویژه Genshin Impact در چین رونمایی شد. Solar Red در اصل همان گوشی است منهای بسته بندی خاص و شخصی سازی نرم افزار.

ویژگی اصلی این نسخه پشت چرم وگان قرمز چشمگیر، مملو از بافت چرمی در وسط، الگوی دوخت تقلبی و بافت آجدار در اطراف لبه ها برای گرفتن است.

OnePlus 11R Solar Red دستی
از نظر بصری، طراحی کاملا قانع کننده است اما نه چندان در دست. جنس آن کاملاً سفت و سخت است و هیچ ظرافت یا خاصیت چرم واقعی را ندارد. شاید ساختن یک ماده نرم‌تر کار سختی نبود، اما این باعث می‌شود که سریع‌تر بپوشد و مطمئن نیستم که چرم گیاهی همان پتینه جذابی را که چرم واقعی دارد، داشته باشد.

OnePlus 11R Solar Red دستی
بقیه گوشی از نظر خارجی مشابه 11R استاندارد است. کناره ها هنوز از پلاستیک براق ساخته شده اند که اطراف دوربین را نیز احاطه کرده است. در قسمت جلو نیز همان صفحه نمایش خمیده وجود دارد. وقتی از جلو نگاه کنید، نسخه قرمز خورشیدی تفاوتی با مدل های استاندارد ندارد.

این داستان در نرم افزار ادامه دارد زیرا نسخه قرمز خورشیدی هیچ ویژگی یا سفارشی سازی اضافی نرم افزاری ندارد. نه حتی یک کاغذ دیواری اضافی.

OnePlus 11R Solar Red دستی
در قسمت سخت افزاری تفاوت هایی وجود دارد. Solar Red با 18 گیگابایت حافظه سیستمی و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود که هر دو از رنگ های دیگر بالاتر هستند.

با این حال، حافظه 18 گیگابایتی از نوع کندتر LPDDR5 است و نه LPDDR5X که در نسخه های 8 گیگابایتی و 16 گیگابایتی یافت می شود. با این اوصاف، بعید است که تفاوت در استفاده را متوجه شوید، زیرا تفاوت در حداکثر پهنای باند حافظه بین این دو نسبتاً کم است. ما همچنین متوجه این موضوع در بنچمارک ها شدیم زیرا تفاوت قابل توجهی بین قرمز خورشیدی و سایر نسخه ها وجود نداشت.

در مجموع، هیچ چیز کاملاً غیرعادی نیست، اما اگر چیزی غیر از شیشه معمولی را می خواهید، گزینه مناسبی است. OnePlus 11R Solar Red اکنون در هند به فروش می رسد و قیمت آن 45999 روپیه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح