کد خبر : 130075
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
-

اسکان ۴۵۰ خانوار سیل زده استان

اسکان ۴۵۰ خانوار سیل زده استان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اسکان ۴۵۰ خانوار سیل زده در سطح استان خبر داد و گفت:  بیش از ۳۲۰۰ تخته چادر نیز بین خانوارهای سیل زده توزیع شده است.  آرش لهونی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به بارش های شدید اخیری که در سطح استان داشتیم،

اسکان ۴۵۰ خانوار سیل زده استان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اسکان ۴۵۰ خانوار سیل زده در سطح استان خبر داد و گفت:  بیش از ۳۲۰۰ تخته چادر نیز بین خانوارهای سیل زده توزیع شده است.
 آرش لهونی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به بارش های شدید اخیری که در سطح استان داشتیم، اظهار کرد: در جریان این بارش ها به ۴۵۰ خانوار سیل زده در سطح استان امدادرسانی شد.
 وی با اشاره به وقوع ۴۸۵ مورد آبگرفتگی در نقاط مختلف استان، خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر با همه امکانات و تجهیزاتی که داشتند به کمک خانوارهای گرفتار در سیل رفتند.
به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، عمده امدادرسانی در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، کنگاور، هرسین، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی بوده است.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ تخته پتو، ۴۶۰۰ تخته موکت و بیش از ۳۲۰۰ تخته چادر بین خانوارهای سیل زده کرمانشاه خبر داد  و عنوان کرد: توزیع نایلون، وسایل گرمایشی و بسته غذایی نیز انجام شده است.
لهونی با بیان اینکه در برخی از نقاط استان بارش برف هم داشتیم، تاکید کرد: به ۳۴ مسافر گرفتار در برف نیز امدادرسانی و کارهای رهاسازی برای آنها انجام شد.
 وی با اشاره به پای کار بودن ۱۳۰ تیم هلال احمر با ۶۱۰ نفر نیرو در جریان این امداد رسانی ها، عنوان کرد: از ۹۵ دستگاه خودرو و ۳۲ دستگاه خودرو کف کش نیز در این عملیات ها استفاده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح