کد خبر : 10574
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
-

امنیت کشور ثمره خون شهیدان است/ تحقق آرزوی فرزند پلیسِ شهید

امنیت کشور ثمره خون شهیدان است/ تحقق آرزوی فرزند پلیسِ شهید

  فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است، ثمره خون پاک شهیدان بوده که باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی در جهت پیشرفت رو به جلو می شود و سرکشی از خانواده این عزیزان جان برکف باعث سعادت و افتخار است. سرهنگ”اکبر نجفی” در گفت و گو

امنیت کشور ثمره خون شهیدان است/ تحقق آرزوی فرزند پلیسِ شهید

  فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است، ثمره خون پاک شهیدان بوده که باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی در جهت پیشرفت رو به جلو می شود و سرکشی از خانواده این عزیزان جان برکف باعث سعادت و افتخار است.

سرهنگ”اکبر نجفی” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: شهرستان شهیدپرور بم  میزبان ۸۵  آلاله های گلگون کفنی هست که در برابر متجاوزان حریم نظم و امنیت، مردانه ایستادگی و از میهنشان جانانه دفاع کردند.
وی خون شهدا را بهای نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: یاد و خاطره شهید هیچگاه از اذهان پاک نمی شود چراکه شهدا الگوی خادمان نظم و امنیت و خانواده آنان مظهر صبر و استقامت هستند.
نجفی با اشاره به توفیق خدمت به خانواده معزز شهدا یادآور شد: آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است، ثمره خون پاک شهیدان بوده که باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی در جهت پیشرفت رو به جلو می شود و سرکشی از خانواده این عزیزان جان برکف باعث سعادت و افتخار است.
وی با تاکید بر سرکشی از خانواده شهدا بیان کرد: در یکی از دیدارها متوجه آرزوی کوچک فرزند شهید “فرهاد دهقان” برای تجربه یک روز خدمت در لباس پدر شدیم که با زبانی ساده و معصومانه گفت”دوست دارم مثل بابام لباس بپوشم و توی خیابان با ماشین پلیس گشت بزنم”.
فرمانده انتظامی بم اظهار کرد: فرزند شهید دهقان با پوشیدن لباس پلیس یک روز خدمت در لباس مقدس پدر را تجربه و از گشت زنی در سطح شهر احساس غرور می کرد با چشمانی اشکبار از سختی کار پدر و نوازش های او سخن به میان آورد و گفت: به عنوان پلیس مدرسه به همکلاسی هایم خدمت می کنم.
وی افزود: فیاض (فرزند شهید دهقان) یک بعداز ظهر را همراه با تیم گشت انتظامی و پلیس راهور گذراند.
نجفی بیان کرد: فیاض که در زمان شهادت پدر کمتر از سه سال سن داشته و هم اکنون راهی کلاس دوم دبستان است، در این گشت زنی با چشمانی اشکبار ادامه داد: همیشه تصویر خندان و گرمی وجود پدر که همیشه مرا در آغوش می گرفت را به یاد می آورم و امسال هم به عنوان پلیس مدرسه به همکلاسی هایم خدمت می کنم و آرزو دارم مانند پدرم پلیس بشوم.
به گزارش ایسنا، شهید “فرهاد دهقان کروکی” از کارکنان انتظامی شهرستان ریگان، هشتم آذرماه سال ۱۳۹۴ طی درگیری با اشرار مسلح هدف گلوله اشرار و قاچاقچیان قرار گرفت و آسمانی شد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

فروشگاه قطعات بنز و بی ام و

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تور کربلا

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

اسباب بازی

اعلام حریق زیتکس

آموزش کافی شاپ

چاپ و بسته بندی

پلتفرم رپورتاژ آگهی

اسرارالشفاء

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح