کد خبر : 138168
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
-

باند بزرگ سرقت در بیرجند متلاشی شد

باند بزرگ سرقت در بیرجند متلاشی شد

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه قطعات دکل‌های برق و مخابرات در قالب فروش مزایده‌ای از سارقان کشف و ضبط شده است، گفت: بسیاری از این اقلام نو و دست اول بوده لذا سازمان‌ها بایستی با نصب دوربین‌های مداربسته نسبت به نگهداری اموال دولتی اهتمام لازم را داشته باشند. سردار ناصر فرشید،

باند بزرگ سرقت در بیرجند متلاشی شد

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه قطعات دکل‌های برق و مخابرات در قالب فروش مزایده‌ای از سارقان کشف و ضبط شده است، گفت: بسیاری از این اقلام نو و دست اول بوده لذا سازمان‌ها بایستی با نصب دوربین‌های مداربسته نسبت به نگهداری اموال دولتی اهتمام لازم را داشته باشند.

سردار ناصر فرشید، امروز سه شنبه ۱۹ اسفند به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد: یکی از مأموریت‌های پلیس آگاهی نیروی انتظامی کنترل مجوز مراکز خرید و فروش ضایعات زیر نظر اتحادیه‌های مختلف، مال‌خرها و فروشندگان اموال سرقتی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به دستگیری 3 نفر از فروشندگان ضایعات اقلام‌ فلزی افزود: طی هفته جاری بعد از پروسه‌ های اطلاعاتی و برنامه‌ریزی‌های عملیاتی نیروی انتظامی نیز 5 متهم شناسایی شده‌اند که پیگیری و دستگیر آن‌ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: ارزش ریالی اموال کشف شده پلیس‌آگاهی استان طی عملیات اخیر بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

فرشید یادآور شد: اموال مکشوفه اخیر نیروی انتظامی شامل دکل برق، سوئیچ، کابل و دکل مخابرات، دوربین راهداری، لوازم خانگی، دوچرخه، موتور پمپ ‌آب، ابزارآلات و غیره است.

وی با تاکید بر اینکه قطعات دکل‌های برق و مخابرات در قالب فروش مزایده‌ای از سارقان کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از این اقلام نو و دست اول می‌باشد لذا سازمان‌ها بایستی با نصب دوربین‌های مداربسته نسبت به نگهداری اموال دولتی اهتمام لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به نمایشگاه مجازی اموال مکشوفه(نما) گفت: مالباختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود به سامانه نما www.police.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی نسبت به شناسایی اقدام نمایند و سپس با ارائه اسناد و اعلام شکایت و صحت آن اموال مسروقه استرداد خواهد شد.

فرشید با اشاره به تعطیلات عید نوروز و سفرهای شهروندان افزود: مسافران از وضعیت امنیتی و حراست منازل خود اطمینان حاصل نمایند و از اماکن استراحت و اموال خود مراقبت کرده و درب خودروهای خود را قفل کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه محسوس و غیر محسوس نیروی انتظامی در جاده‌های مواصلاتی و مناطق شهری صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: هرچقدر شهروندان نکات ایمنی و حفاظتی را بیشتر رعایت کنند، دست سارقین برای دزدی بسته‌تر خواهد بود.

کشف بیش از 102 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در بازرسی از یک سواری پژو 405 در شهرستان “قاین” 102 کیلو و 300 گرم تریاک کشف شد.

فرشید در تشریح این خبر اظهار کد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان “قاین” در اجرای طرح کنترل محور های فرعی به یک سواری پژو 405 که با سرعت بالا در حال حرکت بود مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: راننده سواری پژو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب کردند که پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس، متهم با رها کردن خودرو با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه عملیات پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد، تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو 102 کیلو و 300 گرم تریاک کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز درتمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح