کد خبر : 197532
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
-

بنیانگذار استودیو می‌گوید Bethesda آرکان را مجبور کرد تا نام بازی Prey را بگذارد

بنیانگذار استودیو می‌گوید Bethesda آرکان را مجبور کرد تا نام بازی Prey را بگذارد

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gametplay بنیانگذار Arkane Studios فاش می‌کند که Bethesda عنوان «Prey» را در حین توسعه به سیم‌کارت علمی تخیلی در حال پیشرفت خود وادار کرده است. در حالی که Bethesda و Arkane Studios Prey مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته است و حتی به عنوان یکی از

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gametplay بنیانگذار Arkane Studios فاش می‌کند که Bethesda عنوان «Prey» را در حین توسعه به سیم‌کارت علمی تخیلی در حال پیشرفت خود وادار کرده است.

در حالی که Bethesda و Arkane Studios Prey مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته است و حتی به عنوان یکی از بهترین آثار سازنده تا به امروز مورد تحسین قرار گرفته است، به سختی پنهان است که هرگز آنقدر خوب فروخته نشده است. در حالی که دلیل دقیق عملکرد تجاری آن تا به حال به طور رسمی مشخص نشده است، این واقعیت که بازی به طور موثر یک IP موجود را تصاحب کرده است، ممکن است ربطی به آن داشته باشد.

Studio Founder Says Bethesda Forced Arkane to Name the Game Prey

یعنی، Prey همچنین عنوان FPS نامربوط 2006 بود که قرار بود دنباله‌ای داشته باشد، اما در سال 2011 توسط Bethesda لغو شد. طرفداران عنوان 2006 به طور قابل‌توجهی گیج شدند وقتی استودیو Arkane اعلام کرد که سیم‌کارت همهجانبه‌اش در سال 2017 Prey است. ، هم. با این حال، مصاحبه اخیر با رافائل کولانتونیو، بنیانگذار استودیو، نشان می‌دهد که تمام سردرگمی ناشی از Bethesda بوده است، که این عنوان را به بازی Arkane که در آن زمان نامش فاش نشده بود، تحمیل کرد.

کولانتونیو پس از راه اندازی Prey در سال 2017، استودیوی Arkane را ترک کرد و آزاد بود تا در مصاحبه اخیر خود با آکادمی علوم و هنرهای تعاملی، در مورد تجربه کار روی بازی با Bethesda صحبت کند. او گفت: “من نمی خواستم این بازی را طعمه بنامم.” باید در مقابل خبرنگاران می‌گفتم که می‌خواهم.» کولانتونیو گفت که از دروغ گفتن در مورد این موضوع به مطبوعات متنفر است، اما عملاً توسط بتسدا مجبور به انجام این کار شده است. به گفته کولانتونیو، اصرار ناشر “بسیار بسیار آزاردهنده” بود و یکی از دلایلی بود که او در نهایت آرکان را ترک کرد.

مهمتر از همه، کولانتونیو همچنین از تأثیرات نامطلوب نامگذاری پرچمدار جدید استودیو Arkane به نام بازی که Bethesda سال ها پیش آن را لغو کرد، آگاه بود. او گفت: «هیچ وقت قصد ما این نبود که IP آنها را بدزدیم. در آن مرحله از توسعه بازی Prey توسط Arkane، کولانتونیو و تیمش از قبل مطمئن بودند که فروش خود را از طرفداران FPS 2006 و کسانی که می خواستند نسخه Prey 2 را که Bethesda لغو کرده بود ببینند، از دست خواهند داد، و او قاطع بود که این تصمیم خوبی نبود

در حالی که احتمالاً یک تخم مرغ عید پاک Doom Eternal احتمالاً Prey 2 را کنجکاو کرده است، به نظر نمی‌رسد که Arkane Studios در حال حاضر در حال کار بر روی یک نسخه بعدی باشد. FPS Redfall که خون‌آشام‌ها را می‌کشد، نسخه بزرگ بعدی آن است و به نظر می‌رسد که بیشتر به سمت یک FPS واقعی به جای یک سیم‌کارت فراگیر متمایل است. از سوی دیگر، خود کولانتونیو، یک استودیوی کوچک در مقیاس کوچک را افتتاح کرد که به طور خاص در سیم‌های همه‌جانبه تخصص دارد و Weird West را در اوایل امسال راه‌اندازی کرد.

کولانتونیو همانطور که ممکن است در مورد اصرار Bethesda برای استفاده از Prey IP برای سیم‌کارت علمی تخیلی Arkane انتقاد داشته باشد، همچنان از حمایت و بودجه ناشر سپاسگزار بود. پس از راه اندازی Deathloop و خرید Bethesda توسط مایکروسافت، Arkane دارایی بسیار ارزشمندی است. این که آیا بازی بعدی آن یک سیم کارت واقعی است یا خیر، باید دید.

Prey هم اکنون برای PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح