کد خبر : 100343
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
-

بهره برداری از فاز اول بیمارستان سیار رشت تا نیمه اردیبهشت

بهره برداری از فاز اول بیمارستان سیار رشت تا نیمه اردیبهشت

ایسنا/گیلان معاون استاندار گیلان به بازدید از روند ساخت بیمارستان سیار در سایت لاکان رشت اشاره کرد و گفت: فاز اول این پروژه با ظرفیت ۱۲۰ تخت، نیمه اردیبهشت ماه سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد. علی اوسط اکبری مقدم در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال تکمیل شهرستان لنگرود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدیدی که

بهره برداری از فاز اول بیمارستان سیار رشت تا نیمه اردیبهشت

ایسنا/گیلان معاون استاندار گیلان به بازدید از روند ساخت بیمارستان سیار در سایت لاکان رشت اشاره کرد و گفت: فاز اول این پروژه با ظرفیت ۱۲۰ تخت، نیمه اردیبهشت ماه سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

علی اوسط اکبری مقدم در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال تکمیل شهرستان لنگرود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدیدی که هفته گذشته از این مرکز درمانی صورت گرفت، نواقصی در روند اجرای پروژه وجود داشت که برای رفع آن، یک هفته مهلت داده شد.

وی با بیان اینکه با گذشت یک هفته از بازدید قبلی نواقص برطرف شده، بیان کرد: دو طبقه از این بیمارستان با ظرفیت بیش از ۱۱۰ تخت قابل بهره برداری است که هم اکنون عملیات تجهیز آن آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به اینکه طبقه همکف این بیمارستان تا اردیبهشت ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در صورت لزوم می توان از این ظرفیت درمانی برای بستری بیماران کرونا استفاده کرد البته هم اکنون ظرفیت خالی جهت بستری این بیماران در بیمارستان امینی لنگرود وجود دارد.

وی همچنین به بازدید از روند ساخت بیمارستان سیار در سایت لاکان رشت اشاره کرد و گفت: پی و سازه این پروژه، در حال اجراست و پیشرفت مطلوبی دارد.

اکبری مقدم زیربنای این بیمارستان را دو هکتار اعلام و خاطرنشان کرد: فاز اول این پروژه با ظرفیت ۱۲۰ تخت، نیمه اردیبهشت ماه سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان امروز از روند فعالیت تیم های بازرسی هلال احمر مستقر در لاهیجان که نسبت به سنجش تب و غربالگری سرنشینان خودروها در مبادی ورودی این شهرستان اقدام می کنند، نیز بازدید کرد و به آنان خدا قوت گفت.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح