کد خبر : 141950
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
-

تمدید مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن

تمدید مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد . به گزارش ایسنا منطقه فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسو چهارشنبه 21 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن این سازمان در سال جاری گفت: به‌دلیل استقبال گسترده از

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد .

به گزارش ایسنا منطقه فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسو چهارشنبه 21 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن این سازمان در سال جاری گفت: به‌دلیل استقبال گسترده از این مسابقات،‌ مهلت ثبت‌نام در این دوره تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد .

وی با بیان اینكه این مسابقات هر ساله در ۴ مرحله شهرستانی، استانی، كشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود، افزود: بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام، مرحله شهرستانی در نقاط مختلف استان فارس برگزار خواهد شد .

موسوی با اشاره به رشته‌های این مسابقات گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۵ ، ۱۰ ، ۲۰ جزء و كل قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و دعاخوانی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود .

مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس این نكته را یادآور شد كه مسابقات بخش دانش‌آموزان نیز توسط آموزش و پرورش اجرا خواهد شد و اوقاف تنها متولی برگزاری مسابقات قرآن بزرگسالان است .

موسوی با بیان اینکه دستورالعمل‌ چهل و دومین دوره مسابقات طی روزهای آتی اعلام خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت‌نام می‌توانند به سامانه www.qoraniran.ir مراجعه کنند.منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح