کد خبر : 140527
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
-

تنها دغدغه مسئولان مشارکت مردم در انتخابات است

تنها دغدغه مسئولان مشارکت مردم در انتخابات است

ایسنا/اردبیل رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تنها دغدغه ما در انتخابات 28 خرداد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است. بهروز ندایی روز دوشنبه 18 اسفندماه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: از امروز و با دستور وزیر کشور ستاد انتخابات فعالیت خود را آغاز می‌کند تا به صورت رسمی وارد فرآیند انتخابات شوراهای

تنها دغدغه مسئولان مشارکت مردم در انتخابات است

ایسنا/اردبیل رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تنها دغدغه ما در انتخابات 28 خرداد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

بهروز ندایی روز دوشنبه 18 اسفندماه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: از امروز و با دستور وزیر کشور ستاد انتخابات فعالیت خود را آغاز می‌کند تا به صورت رسمی وارد فرآیند انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهور شویم.

وی خاطرنشان کرد: فردا قرار است با تشکیل هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها و بخش‌ها فاز بعدی انتخابات رقم بخورد و از 20 اسفند با آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر مرحله دیگری از فرآیند انتخابات انجام می شود و به مدت یک هفته مراحل ثبت نام داوطلبان شورای شهر انجام شده تا شاهد بررسی صلاحیت داوطلبان از طریق مراجع چهارگانه باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: 16 فروردین سال آینده نیز ثبت نام کاندیداهای شوراهای روستا آغاز خواهد شد که این ثبت نام در بستر الکترونیکی و بدون حضور فیزیکی انجام خواهد شد و تنها برای تائیدیه نهایی داوطلبان باید به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

ندائی موعد تبلیغات انتخابات شوراها را 20 تا 26 خرداد اعلام کرد و گفت: یک روز قبل از برگزاری انتخابات تبلیغات ممنوع خواهد بود و 28 خرداد موعد اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر خواهد بود تا یک انتخابات پرشوری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: تمامی امکانات اعم از خودرویی، نیروی انسانی، بستر الکترونیکی و صندوق‌های احذ رای با تائید شعبات انجام می‌شود و مشکلی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: تنها دغدغه ما حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است تا در برابر چشم همه بدخواهان انتخابات 28 خرداد آوردگاه تولید قدرت نرم برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

ندایی با اشاره به اینکه تا خرداد ماه 1400 شرایط کرونا و رنگ شهرها از حیث ابتلا به کرونا تغییر و تحول پیدا می‌کند، اظهار کرد: عمده تاکید بر تبلیغات کاندیدها از بستر فضای مجازی، کانال‌ها و شبکه‌ها به صورت قانونمند است و هنوز برای تشکیل ستادها و دفاتر تبلیغاتی کاندیداها نظر نهایی اعلام نشده و منتظر تصمیم  ستاد کرونا در آن ایام خواهیم بود.

وی به 23 هزار رای اولی در انتخابات خرداد ماه 1400 اشاره و خاطرنشان کرد: ثبت احوال موظف است در ایام باقی مانده نسبت به صدور کارت ملی هوشمند و شناسنامه‌های مکانیزه اقدام کند تا در روز رای‌گیری مردم مشکلی از بابت رای نداشته باشند.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح