کد خبر : 206646
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
-

تیشرت یقه گرد آستین بلند

تیشرت یقه گرد آستین بلند

یکی از لباس های محبوب برای آقایان در تمام فصول، تیشرت است؛ این نوع لباس در انواع مختلف تیشرت آستین کوتاه، تیشرت یقه هفت، تیشرت یقه گرد آستین بلند و سایر طرح های متنوع تولید می شود. جنس بیشتر این تیشرت ها از پنبه است که بسیار نرم و راحت هستند و می توان آن

یکی از لباس های محبوب برای آقایان در تمام فصول، تیشرت است؛ این نوع لباس در انواع مختلف تیشرت آستین کوتاه، تیشرت یقه هفت، تیشرت یقه گرد آستین بلند و سایر طرح های متنوع تولید می شود. جنس بیشتر این تیشرت ها از پنبه است که بسیار نرم و راحت هستند و می توان آن ها هم در منزل و هم در موقعیت های رسمی پوشید. از ویژگی های مهم تیشرت امکان چاپ طرح دلخواه بر روی آن ها است؛ برای سفارش تیشرت چاپی می توانید به سایت عکسچاپ مراجعه فرمایید. از دیگر محصولات این مجموعه می توان به چاپ روی انواع ماگ و لیوان، چاپ روی فرش و چاپ عکس روی پازل اشاره کرد.

http://edit.akschap.com/wp-content/uploads/2022/12/1-30-300x150.jpg

ویژگی های تیشرت یقه گرد آستین بلند

تیشرت یقه گرد آستین بلند یک انتخاب عالی برای فصل پاییز است؛ زیرا این لباس از جنس اسپان لاکرا تولید شده که 50 تا 60 درصد آن جنس پنبه و 40 درصد باقی مانده جنس پلی ‌استر هست. شکل ظاهری لبه های یقه این تیشرت به صورت گرد بوده و در تماس مستقیم با بدن قرار می گیرد و از زدگی پوست جلوگیری می شود. پارچه اسپان لاکرا بعد از چند بار شستشو حالت پرز شدن می گیرد و نازک است که این مورد از ایرادات این نوع پارچه به شمار می روند؛ به همین دلیل با قیمت کمتری نسبت به مدل های دیگر تیشرت به فروش می رسد. البته امکان چاپ آسان و با کیفیت بر روی این نوع تیشرت و محبوبیت بالای آن بین افراد از ویژگی های مثبت تیشرت یقه گرد با جنس اسپان لاکرا است. سفارش تیشرت ارزان با پارچه اسپان لاکرا با طرح چاپی دلخواه از سایت عکسچاپ امکان پذیر است؛ همچنین در این سایت می توانید سفارش چاپ عکس روی پازل چوبی را نیز بدهید.

برای چاپ بر روی تیشرت چه ملزوماتی مورد نیاز است؟

با انجام طرح های زیبا و جذاب بر روی تیشرت یقه گرد آستین بلند می توانیم یک تیشرت جدید داشته باشیم؛ برای ایجاد تصاویر روی تیشرت نیاز به دستگاه چاپ سابلیمیشن، جوهر سابلیمیشن، کاغذ و چسب نسوز، پرینتر مناسب سابلیمیشن و کاغذ مخصوص سابلیمیشن داریم. البته با استفاده از این روش چاپ علاوه بر چاپ بر روی پارچه می توان بر روی اشیاء دیگر مثل چاپ روی پازل را انجام داد. در ادامه برای هر یک از این لوازم توضیحاتی ارائه می کنیم.

1.دستگاه چاپ سابلیمیشن: دستگاه پرس حرارتی یا سابلیمیشن با استفاده از فشار و حرارت بالا فرآیند چاپ را انجام می دهد؛ به این نوع روی چاپ، چاپ تصعیدی نیز گفته می شود. دستگاه های مورد نیز برای چاپ بر روی تیشرت یقه گرد آستین بلند مثل تمام سطوح تخت دیگر دستگاه چاپ سابلیمیشن صفحه تخت 40 * 60 و دستگاه پرس حرارتی 6 کاره هستند.

2.کاغذ مخصوص سابلیمیشن: این نوع کاغذها در انواع مختلف و با برندهای گوناگون در بازار وجود دارند که برای انجام چاپ روی پارچه باید آن‌ها را بشناسید.

3.پرینتر مناسب سابلیمیشن: پرینترهای جوهر افشان برای انجام چاپ سابلیمیشن مناسب هستند که دو مدل مهم آن ها L1800 و L805در سایز بزرگ آ3 میباشداست.

  1. چسب نسوز: این نوع چسب‌ها در برابر حرارت مقاومت بالا داشته و زمانی که به همراه کاغذ نسوز در داخل دستگاه پرس حرارتی قرار می گیرند چسب از بین نمی رود.

5.کاغذ نسوز: این کاغذ نسوز از سوختن و زرد شدن تیشرت یقه گرد آستین بلند در زمان چاپ و کثیف شدن دستگاه توسط جوهر جلوگیری می کند.

6.جوهر سابلیمیشن: این جوهرهای مخصوص نیز در برندهای و انواع مختلف تولید می شوند که براساس نوع چاپ و جنس شی‌ای که فرآیند چاپ می خواهد روی آن انجام شود، باید آن را انتخاب کرد.

کاربرد چاپ بر روی تیشرت یقه گرد آستین بلند

چاپ بر روی تیشرت ها با کیفیت بالایی توسط روش سابلیمیشن انجام می پذیرد؛ از این رو می توان هر طرح ساده و پیچیده‌ای را روی آن‌ها پیاده‌سازی کرد. یکی از مهم ترین کاربردهای چاپ بر روی تیشرت انجام تبلیغات ارزان قیمت است؛ به طوری شرکت های مختلف برای جذب مشتری می توانند عکس لوگو یا شعار تبلیغاتی خود را بر روی این تیشرت ها چاپ کنند و آن‌ ها را به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود بعد از خرید محصولات دیگر هدیه دهند. همچنین خرید تیشرت خاص طرح دار برای هدیه دادن به مناسبت تولد دوستان یا اعضای خانواده از دیگر کاربردهای چاپ روی تیشرت است.

جمع بندی

در حال حاضر به دلیل پیشرفت تکنولوژی چاپ امکان چاپ طرح های مختلف بر روی تمام لوازم امکان پذیر شده است. در سایت عکسچاپ شما می توانید انواع مختلف محصولات چاپی نظیر چاپ روی فرش فانتزی، چاپ طرح روی انواع ماگ، چاپ روی انواع تیشرت و…را مشاهده کنید. همچنین امکان سفارش چاپ انواع طرح‌های دلخواه بر روی وسیله مدنظر مشتری در عکسچاپ وجود دارد. مثلا می توانید خرید لیوان مدل روز معلم را از این مجموعه انجام دهید و با این هدیه جذاب از معلمان خود تشکر کنید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح