کد خبر : 196929
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
-

دانلود زیرنویس سریال Arrow 2012 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Arrow 2012 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Arrow 2012 پیکان یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم و اندرو کریسبرگ بر اساس شخصیت گرین آرو از دی سی کامیکس ساخته شده است، یک جنگجوی جنایی لباس که توسط مورت وایزینگر و جورج پاپ ساخته شده است و در Arrowverse با دیگر تلویزیون های مرتبط

دانلود زیرنویس سریال Arrow 2012 پیکان یک مجموعه تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم و اندرو کریسبرگ بر اساس شخصیت گرین آرو از دی سی کامیکس ساخته شده است، یک جنگجوی جنایی لباس که توسط مورت وایزینگر و جورج پاپ ساخته شده است و در Arrowverse با دیگر تلویزیون های مرتبط روایت می شود. سلسله. این سریال در 10 اکتبر 2012 در ایالات متحده در شبکه CW پخش شد و به مدت هشت فصل تا 28 ژانویه 2020 پخش شد. Arrow عمدتاً در ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا فیلمبرداری شد.

ارو به دنبال بازیگر میلیاردر الیور کویین (استیون آمل) است که ادعا می‌کرد پنج سال را در جزیره‌ای اسرارآمیز در دریای چین شمالی در لیان یو غرق کرده و قبل از بازگشت به خانه به شهر استارلینگ (که بعداً به «شهر ستاره‌ها» تغییر نام داد) برای مبارزه با جرم و جنایت و جنایت و جنایت و جنایت و جنایت و جنایت و جنایت و جنایت و جرم و جنایت و جنایت را به شهر استارلینگ (که بعداً به «شهر ستاره‌ها» تغییر نام داد، پنج سال در جزیره‌ای اسرارآمیز در لیان یو، جزیره‌ای مرموز در دریای چین شمالی غرق شده بود. فساد به عنوان یک مراقب مخفی که سلاح انتخابی آن تیر و کمان است. در طول سریال، الیور با افراد دیگری همراه می شود، از جمله سرباز سابق جان دیگل (دیوید رمزی)، آی.تی. هکر متخصص و ماهر فلیسیتی اسموک (امیلی بت ریکاردز)، قاتل سابق سارا لنس (کیتی لوتز)، هوشیار مشتاق روی هارپر (کلتون هاینز)، خواهر اولیور تئا (ویلا هالند) و وکیل مدافع لورل لنس (کیسیدی) . در طول پنج فصل اول سریال، شخصیت‌هایی از گذشته الیور در یک قوس داستانی جداگانه بر اساس فلاش‌بک‌های الیور ظاهر می‌شوند. با شروع فصل هفتم، مجموعه‌ای از فیلم‌های فلش فوروارد بر روی فرزندان الیور، ویلیام (بن لوئیس) و میا (کاترین مک نامارا) تمرکز می‌کنند و بررسی می‌کنند که رویدادهای کنونی چگونه بر آینده آنها و میراث گرین ارو تأثیر می‌گذارند.

این سریال نگاهی تازه به شخصیت Green Arrow و همچنین شخصیت‌های دیگر دنیای کمیک DC دارد. اگرچه الیور کویین/گرین ارو از سال 2006 تا 2011 در سریال تلویزیونی اسمال‌ویل و همچنین در شبکه CW حضور داشتند، تهیه‌کنندگان تصمیم گرفتند شروع به تمیز کنند و بازیگر جدیدی برای به تصویر کشیدن این شخصیت پیدا کنند. ارو به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده و جوایز و نامزدی متعددی را به دست آورده است. در اکتبر 2014، یک مجموعه تلویزیونی اسپین آف با عنوان The Flash برای اولین بار پخش شد که بعداً توسط سایر سریال ها و رسانه های اسپین آف دنبال شد و یک جهان مشترک را تشکیل داد.

Arrow (TV series) - Wikipedia

زیرنویس سریال Arrow 2012 این سریال درباره پلی بوی میلیاردر اولیور کوئین است که پنج سال را در جزیره اسرارآمیز لیان یو غرق کرده و قبل از بازگشت به خانه به شهر استارلینگ گذرانده است.

دانلود زیرنویس سریال پیکان در فصل اول، الیور به شهر استارلینگ باز می گردد و با خانواده و دوستانش، از جمله تامی مرلین و لورل لنس، قرار می گیرد. در شب، او به عنوان یک مراقب عمل می کند، که به عنوان “Hod” شناخته می شود، با کمک جان دیگل و فلیسیتی اسموک، کسانی که در دفترچه یادداشت پدرش ذکر شده اند را شکار می کند. توطئه ای به نام “تعهد” به رهبری مالکوم مرلین، شهر را تهدید می کند. این فصل همچنین دارای فلاش بک هایی به اولین سال حضور الیور در جزیره و تلاش او برای زنده ماندن، در کنار متحدان جدید، از جمله اسلید ویلسون، و دشمنان است.

در فصل دوم، پس از مرگ تامی مرلین، الیور عهد می‌کند که دیگر نکشد. عملیات تحت نام مستعار جدید The Arrow زمانی که شهر مورد حمله Slade قرار می گیرد آزمایش می شود. او همچنین تلاش می کند تا فعالیت های هوشیارانه خود را در کنار نقش خود به عنوان مدیر عامل Queen Consolidated متعادل کند. این فصل شاهد بازگشت سارا لنس، که اکنون با نام “قناری” نیز شناخته می شود، و همچنین معرفی آژانس دولتی A.R.G.U.S و رهبر آن آماندا والر است. فلاش بک ها نشان می دهد که الیور با تهدید جدیدی علیه لیان یو روبرو می شود و همچنین منشأ دشمنی خود با اسلید را فاش می کند.

در فصل سوم، پس از قتل سارا و از دست دادن شرکت خانواده‌اش به دست ری پالمر، الیور باور نمی‌کند که می‌تواند زندگی عادی داشته باشد در حالی که به عنوان The Arrow ادامه می‌دهد. او درگیر درگیری با راس الغول می شود تا از خواهرش تئا محافظت کند. فلیسیتی نایب‌رئیس شرکت Palmer Technologies می‌شود که اکنون تغییر نام یافته است و لورل تصمیم می‌گیرد تا راه‌های سارا را دنبال کند و ردای قناری سیاه را بر عهده بگیرد. در فلاش بک های فصل، الیور از لیان یو فرار می کند، اما مجبور می شود با والر در هنگ کنگ کار کند و تلاش می کند انتشار یک پاتوژن کشنده را متوقف کند.

در فصل چهارم، الیور و فلیسیتی در شهر آیوی زندگی می‌کنند، اما برای مبارزه با گروه تروریستی H.I.V.E، به رهبری دیمین دارک، به شهر ستاره‌ای که تغییر نام داده است، بازمی‌گردند. الیور در حالی که برای شهردار نامزد می‌شود، نام «پیکان سبز»   را برگزیده است. کشف وجود پسرش ویلیام، و تصمیم او برای پنهان کردن حقیقت، منجر به از هم پاشیدن رابطه او با فلیسیتی می شود. لورل توسط دارک کشته می شود و الیور نقشه خود را برای منفجر کردن سلاح های هسته ای کشف می کند. در فلاش بک های این فصل، الیور توسط والر به لیان یو بازگشت، جایی که او تلاش می کند به گروه جنایی Shadowspire نفوذ کند.

در فصل پنجم، الیور و فلیسیتی تیم جدیدی از مراقبین را برای کمک به ماموریت خود استخدام می کنند، از جمله کارآگاه پلیس سابق دینا دریک، به عنوان قناری سیاه جدید. الیور در تلاش است تا خود را با جدایی خود از فلیسیتی وفق دهد و در کنار آن تلاش می‌کند تا بین نقش جدید خود به عنوان شهردار و تهدید قاتل زنجیره‌ای پرومتئوس تعادل ایجاد کند. این فصل همچنین شاهد معرفی یک نسخه متضاد از لورل لنس، معروف به بلک آژیر، یک دونده از Earth-2 است که اولین حضور خود را در فصل دوم The Flash انجام داد. در فلاش‌بک‌های فصل، الیور به روسیه سفر می‌کند و در آنجا به براتوا می‌پیوندد و قبل از بازگشت به لیان یو، توسط Talia al Ghul آموزش می‌گیرد.

در فصل ششم، الیور سعی می‌کند هوشیاری خود را در کنار نقش شهردارش متعادل کند، در حالی که پس از مرگ مادر پسر، پدر ویلیام است. او رابطه خود را با فلیسیتی احیا می کند و این زوج در کراس اوور Arrowverse فصل ازدواج می کنند. تهدید جدیدی در قالب هکر تروریستی کیدن جیمز و باند جنایتکارش پدیدار می شود. وقتی ریکاردو دیاز جیمز را می‌کشد و تیم ارو با یک جدایی تلخ روبرو می‌شود، الیور مجبور می‌شود از کمک اف‌بی‌آی کمک بگیرد و معامله‌ای را انجام دهد که منجر به حبس او در زندان فدرال و بیرون رفتن او به عنوان پیکان سبز برای عموم شود.

در فصل هفتم، فلیسیتی به دنبال متحدان جدیدی برای کمک به دستگیری دیاز و آزادی الیور از زندان است. پس از شکست دیاز و آزادی زندان، الیور و تیمش توسط SCPD معاونت شدند. خواهر ناتنی او، Emiko Queen، به عنوان پیکان سبز جدید ظاهر می شود. اما بعداً مشخص شد که او رهبر گروه تروریستی حلقه نهم است. این فصل شامل فورواردهای فلش تا بیست سال آینده است، با ویلیام بالغ که اکنون پیامی مرموز دریافت می کند. او با پیوستن به متحدان سابق الیور، خواهرش، الیور و دختر فلیسیتی، میا را کشف می کند و برای نجات شهر از یک حمله سایبری تلاش می کند.

در فصل هشتم و آخر، مانیتور الیور را استخدام می کند تا به او در ماموریتش برای جلوگیری از بحران آینده کمک کند. ویلیام، کانر هاوک و میا به طور مرموزی در زمان از سال 2040 به شهر ستاره امروزی سفر می کنند. در طول بحران، الیور خود را قربانی می کند و تبدیل به اسپکتر می شود تا جلوی ضد مانیتور را بگیرد. پس از نبرد نهایی آنها، جهان جدیدی به قیمت جان الیور متولد می شود. او سپس با فلیسیتی در “بعد بهشت”، در صحنه پایانی سریال متحد می شود.

Arrow - Rotten Tomatoes

زیرنویس Arrow 2012 ایده سریال تلویزیونی Green Arrow برای اولین بار در فصل ششم اسمال‌ویل مورد بحث قرار گرفت و صحبت از جاستین هارتلی در مورد نقش آفرینی این شخصیت در سریال خودش بود. با این حال هارتلی حاضر نشد به این ایده بپردازد، زیرا احساس می کرد وظیفه اش این است که به آنچه اسمالویل در پنج فصل انجام داده بود احترام بگذارد و “توجهان را نبرد” زیرا بعد از دو حضور او “صحبت” در مورد یک اسپین آف وجود داشت. به گفته هارتلی، «صحبت کردن» تا آنجایی بود که ایده اسپین آف تا به حال به آن رسیده بود. یک سری اسپین آف که در آن الیور رهبری لیگ عدالت را بر عهده داشت، در مراحل اولیه توسعه قرار گرفت. این سریال قرار بود توسط استیون اس. دی نایت هدایت شود، که بعداً به عنوان مجری فصل اول سریال Daredevil مارول انتخاب شد.

زیرنویس سریال پیکان در ژانویه 2012، پس از نتیجه گیری اسمالویل، CW سریال جدیدی را با محوریت شخصیت Green Arrow آماده کرد. Andrew Kreisberg، Greg Berlanti و Marc Guggenheim اعلام شد که در حال توسعه این سری هستند. یک هفته بعد، این سریال با امضای قراردادی با دیوید ناتر برای کارگردانی به عنوان پایلوت دستور داده شد. ناتر همچنین کارگردانی خلبان اسمال‌ویل، سری فوق‌الذکر پس از کلارک کنت در سفرش برای تبدیل شدن به سوپرمن را بر عهده داشت. هنگام توسعه سریال، مارک گوگنهایم تهیه کننده بیان کرد که تیم خلاق می خواستند “مسیر [خود]، سرنوشت [خود] خود را ترسیم کنند” و از هرگونه ارتباط مستقیم با اسمال ویل اجتناب کنند. بنابراین به جای ادامه دادن به تجسم شخصیت هارتلی، آنها ترجیح دادند بازیگر جدیدی را برای این نقش انتخاب کنند و سریال را به عنوان تداوم جداگانه خود تثبیت کنند. در پایان همان ماه، استفن آمل برای ایفای نقش اولیور کوئین انتخاب شد.

این سریال در ابتدا دارای قهرمانان و شخصیت های شرور فوق العاده قدرتمند نیست. این تصمیم تا حدی مبتنی بر تمایل مدیران اجرایی برای نگاهی واقع‌بینانه به شخصیت‌های این جهان بود. تولید آزمایشی در مارس 2012 در ونکوور آغاز شد، که همچنان به عنوان محل فیلمبرداری اصلی سریال عمل می کند. عکس‌های خط افق این مجموعه از ترکیبی از فیلم‌های فرانکفورت، آلمان، سنتر سیتی، فیلادلفیا، بالتیمور، مریلند، بک بی، بوستون و توکیو، ژاپن استفاده می‌کنند. این سریال در 22 اکتبر 2012 یک فصل کامل دریافت کرد.

برای پنج فصل اول، Arrow دارای دو خط داستانی است: یکی در زمان حال، و دیگری که در فلاش بک در زمان حضور الیور در جزیره پنج سال قبل از نجاتش نشان داده شده است. این فلاش بک ها برای نشان دادن اینکه چگونه الیور به مردی تبدیل شد که به شهر استارلینگ بازمی گردد استفاده می شود.  فیلمبرداری فلاش بک های جزیره در منطقه Whytecliff Park ونکوور، نزدیک خانه های ساحلی انجام می شود. برنامه ریزی زیادی برای دور نگه داشتن ساختمان ها از قاب دوربین مورد نیاز است. گوگنهایم گفت: “استفن [آمل] باید کلاه گیس بپوشد، و ظاهرش باید تغییر کند… چیزهای زیادی وجود دارد. در واقع انجام این فلاش بک ها هر هفته، هر قسمت، فوق العاده جاه طلبانه است. زیرا همانطور که اندرو [کریسبرگ] گفت: تقریباً شبیه نمایش خودش است.” در مورد فلاش بک های بعد از فصل پنجم، گوگنهایم و مریکل اظهار داشتند که این سریال فلش بک ها را از دیدگاه شخصیت های دیگر، مانند کرتیس هولت، همراه با امکان فلش فوروارد بررسی می کند. گوگنهایم گفت: “ما هنوز هم می‌خواهیم [فلاش‌بک‌ها] را بخشی از داستان‌سرایی‌مان کنیم، زیرا آن‌ها را دوست داریم. دوست داریم زمانی که آن فلش‌بک‌های غیرجزیره‌ای به نوعی آنچه را که در زمان حال می‌گذرد روشن می‌کند. این همیشه بخشی از داستان خواهد بود. نمایش و بخشی از ساختار داستان سرایی نمایش، فقط داستان سریالی را روایت نخواهد کرد.»

این سریال مثلث‌های رابطه‌ای را توسعه می‌دهد: برخی مثلث‌های عاشقانه، برخی دیگر برای جلب شخصیت‌ها در «مناظره‌های فلسفی» طراحی شده‌اند. کریسبرگ یکی از این نمونه ها را ارائه می دهد: “الیور هر هفته با یک پسر بد روبرو می شود، اما حقیقت این است که دشمن واقعی او کارآگاه لنس است که سعی می کند او را به عدالت بکشاند… دخترش در میانه راه گیر می افتد. ، زیرا او پدرش را دوست دارد و به او احترام می گذارد، و همیشه به چیزی که او اعتقاد داشت اعتقاد دارد، اما در عین حال، او این افسانه تاریک شهری را در آنجا می بیند که در واقع کارهای خوبی انجام می دهد؛ نوع خوبی که او می خواهد در نقش خود به عنوان یک وکیل کمک حقوقی انجام دهد.” تهیه کنندگان با آموختن از تجربیات قبلی کار در تلویزیون، در اوایل کار بر روی شناسایی قوس های داستانی اصلی سریال، به ویژه فصل اول، از جمله “نقشه برداری” چگونگی انجام کار کار کردند. آنها تیم خلاق با الهام گرفتن از سری فیلم‌های بتمن کریستوفر نولان، تصمیم گرفتند همه چیز را در آنجا قرار دهند و از قسمتی به قسمت دیگر خودداری نکنند. . گوگنهایم به Big Belly Burger اشاره کرد، یک فرنچایز رستورانی معرفی شده در کمیک سوپرمن، که در قسمت سوم Arrow به بعد ظاهر می شود. کریسبرگ گفت: “شخصیت های زیادی در دنیای DC وجود دارند که در تلویزیون و فیلم به حق خود نرسیده اند.

Arrow (2012) | MUBI

زیرنویس پیکان پیش از اپیزود صدمین، گوگنهایم در مورد تعهد به کیفیتی که سریال برای آن تلاش می‌کند صحبت کرد و گفت: «ما هرگز در نوشتن، تولید و یا در مراحل بعدی کوتاهی نکردیم، «این یکی از آن بدبوها خواهد بود. ممکن است ضررهای ما را کاهش دهد و ادامه دهیم. ما تا جایی که ممکن بود روی فیلمنامه‌ها کار کردیم. اگر قسمت‌ها بد بودند، دوباره فیلم‌برداری می‌کنیم… حتی در فصل 5، ما هیچ مشکلی برای فیلم‌برداری مجدد، یا پیکاپ یا هر کاری که برای ساخت هر قسمت باید انجام دهیم، نداریم. تا آنجا که ممکن است موفق باشد.” او همچنین خاطرنشان کرد که بزرگترین پشیمانی خود در این سریال این بود: “کاش اجازه می دادیم خط داستانی الیور-فلیسیتی در فصل 4 با سرعت طبیعی تری پیش برود. ما در ابتدای فصل این چادرها را تنظیم کرده بودیم و کمی هم بودیم. این موردی بود که برنامه ریزی بر داستان سرایی غلبه کرد.

در 2 آوریل 2018، CW سریال را برای فصل هفتم تمدید کرد که اولین بار در 15 اکتبر 2018 پخش شد. در 31 ژانویه 2019، CW سریال را برای فصل هشتم تمدید کرد. در 6 مارس 2019، اعلام شد که فصل آن آخرین فصل این سریال خواهد بود، با یک دوره کوتاه ده قسمتی. استفن آمل در پایان فصل ششم به سراغ گرگ برلانتی رفته بود تا پس از انقضای قراردادش در پایان فصل هفتم، “پیش‌گیری” کند. آمل امیدوار بود که نمایش بتواند بدون او ادامه یابد، اما برلانتی، مارک گوگنهایم و بت شوارتز تصمیم گرفتند سریال را با فصل هشتم کوتاه شده به پایان برسانند، که آمل با آن موافقت کرد. فصل هشتم در 15 اکتبر 2019 برای اولین بار پخش شد.

برلانتی، گوگنهایم و شوارتز، تهیه‌کنندگان اجرایی Arrow اظهار داشتند: “این تصمیم دشواری بود، اما مانند هر تصمیم سختی که در هفت سال گذشته گرفته‌ایم، بهترین منافع “آرو” را در ذهن داشتیم. از این واقعیت که «پیکان» مجموعه کاملی از نمایش‌ها را به وجود آورده است که برای سال‌های آینده ادامه خواهند داشت، دوباره خوشحالیم. نویسندگان، تهیه‌کنندگان، بازیگران، و – مهم‌تر از آن – گروه باورنکردنی که ما و نمایش را برای بیش از هفت سال حفظ کرده‌اند.»

رویکرد واقع گرایانه به این سری شامل طراحی لباس برای شخصیت هوشیار الیور بود که توسط کالین اتوود ایجاد شد. به گفته آمل، مهم بود که کت و شلوار کاربردی باشد و بهترین راهی که او برای این کار می دانست این بود که بتواند لباس را به تنهایی بپوشد: “اگر بتوانم آن را به تنهایی بپوشم، فکر می کنم مردم خرید خواهند کرد. و این ایده ما بود. دنیای ما همین است.»

در نیمه دوم فصل دو، الیور یک ماسک دومینویی، شبیه به ماسکی که شخصیت در کمیک استفاده می‌کرد، می‌زند. کریزبرگ در مورد ماسک گفت: “این در واقع یک نقطه داستانی بزرگ در یک قسمت است، و واقعاً داستانی پشت سر آن نه تنها نیاز به ماسک بلکه همچنین اینکه چه کسی آن را برای او فراهم می کند.” کریزبرگ اظهار داشت که، “از نظر مفهومی، این کاری بود که ما می خواستیم انجام دهیم، زیرا خود الیور […] از تاریکی بیرون می آید و بیشتر یک نماد است، بنابراین باید اقداماتی را برای پنهان کردن هویت خود انجام دهد.” ] او افزود که “به Arrow اجازه می دهد تا با افرادی که هویت او را نمی دانند به روشی بسیار ارگانیک تر از اینکه او دائماً سرش را پایین نگه دارد، تعامل کند.”

مایا مانی، طراح صحنه و لباس، تقریباً 50 گزینه ماسک را برای تهیه کنندگان جمع آوری کرده است. کریسبرگ گفت: “چیزی که در مورد طرحی که مایا ارائه کرد این است که واقعاً بسیار ساده است، و به نظر می رسد که از ابتدا بخشی از لباس او بوده است… زمانی که بالاخره این ماسک را گرفتیم و آن را گذاشتیم، فوق العاده است. استفن [آمل]، حتی استفن هم اینطور بود، “این درست است.” در قسمت “سه روح”، الیور نقاب را از بری آلن دریافت می کند، که می تواند ماسکی بسازد که به پنهان کردن او کمک می کند. هویت، در حالی که هنوز کاربردی است و به الیور اجازه می دهد به وضوح ببیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح