کد خبر : 196902
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
-

دانلود زیرنویس سریال House of the Dragon 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال House of the Dragon 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال House of the Dragon 2022 خانه اژدها یک مجموعه تلویزیونی درام فانتزی آمریکایی است که توسط جرج آر آر مارتین و رایان جی کوندال برای شبکه HBO ساخته شده است. این پیش درآمد مجموعه تلویزیونی Game of Thrones (2011–2019) است و بر اساس رمان آتش و خون مارتین در سال 2018 ساخته

دانلود زیرنویس سریال House of the Dragon 2022 خانه اژدها یک مجموعه تلویزیونی درام فانتزی آمریکایی است که توسط جرج آر آر مارتین و رایان جی کوندال برای شبکه HBO ساخته شده است. این پیش درآمد مجموعه تلویزیونی Game of Thrones (2011–2019) است و بر اساس رمان آتش و خون مارتین در سال 2018 ساخته شده است. داستان دویست سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت، این سریال آغاز پایان خانه تارگرین، وقایع منتهی به جنگ داخلی تارگرین، معروف به «رقص اژدها» و جنگ را روایت می‌کند. خود

زیرنویس سریال خاندان اژدها در اکتبر 2019 سفارش مستقیم به سریال را دریافت کرد که انتخاب بازیگران در جولای 2020 آغاز شد و عکاسی اصلی در آوریل 2021 در بریتانیا آغاز شد. این سریال برای اولین بار در 21 آگوست 2022 برنامه ریزی شده است. فصل اول آن شامل ده قسمت خواهد بود.

دانلود سریال House of the Dragon خاندان اژدها فصل اول - آپ تی وی

زیرنویس سریال House of the Dragon 2022 در نوامبر 2018، جورج آر.آر. مارتین، خالق آهنگ یخ و آتش، اظهار داشت که «سریال اسپین‌آف بالقوه کاملاً بر اساس مواد در Fire and Blood ساخته می‌شود.» تا سپتامبر 2019، پیش درآمد بازی تاج و تخت. مجموعه‌ای از مارتین و رایان جی کوندال که “آغاز پایان خانه تارگرین را دنبال می‌کند” به دریافت یک دستور آزمایشی از HBO نزدیک بود. ماه بعد، خانه اژدها، که بر اساس کتاب آتش و خون مارتین ساخته شده است، سفارش مستقیم به سریال داده شد. کوندال و میگل ساپوچنیک که برای کارگردانی اپیزود «نبرد حرامزاده ها» برنده جایزه امی شدند، برای اجرای برنامه انتخاب شدند. Sapochnik همچنین برای کارگردانی اولین سریال و همچنین قسمت های اضافی استخدام شد. این سریال 200 سال قبل از وقایع بازی تاج و تخت در زمان پادشاهی ویسریس اول تارگرین اتفاق می‌افتد که در نهایت منجر به جنگ داخلی تارگرین معروف به رقص اژدها شد. این پروژه بازسازی مفهوم اسپین آف رد شده از نویسنده بازی تاج و تخت برایان کاگمن است، که HBO رسماً در آن تصویب شد.

زیرنویس House of the Dragon 2022 بازیگری در جولای 2020 آغاز شد. در اکتبر 2020، پدی کانسیدین برای نقش ویسریس اول تارگرین انتخاب شد. در دسامبر، اولیویا کوک، مت اسمیت و اما دارسی به ترتیب در نقش آلیسنت هایتاور، دیمون تارگرین و رینیرا تارگرین انتخاب شدند، در حالی که دنی ساپانی برای پیوستن به نقشی نامشخص وارد مذاکره شد. در فوریه 2021، Rhys Ifans، Steve Toussaint، Eve Best و Sonoya Mizuno به بازیگران اصلی اضافه شدند. در آوریل، فابین فرانکل به عنوان سر کریستون کول به بازیگران پیوست. در ماه مه، گراهام مک تاویش با کمد لباس کامل روی صحنه دیده شد. امیلی کری و میلی آلکاک در جولای 2021 به بازیگران اضافه شدند.

House Of The Dragon Trailer (2022) Game Of Thrones Prequel - YouTube

عکاسی اصلی فصل اول ده قسمتی سریال در آوریل 2021 آغاز شد. این سریال عمدتاً در بریتانیا فیلمبرداری شده است. در هفته آخر آوریل 2021، فیلمبرداری در کورنوال، انگلستان انجام شد. طبق فهرست تولید، بخش‌هایی از فصل اول علاوه بر این در اسپانیا و کالیفرنیا فیلم‌برداری شده است.  House of the Dragon اولین محصولی بود که در مرحله تولید مجازی جدید استودیو Leavesden برادران وارنر فیلمبرداری کرد. در 18 جولای 2021، به دلیل یک مورد مثبت COVID-19، تولید به مدت دو روز متوقف شد.

نشریه اسپانیایی هوی گزارش داد که خانه اژدها در استان کاسرس در غرب اسپانیا بین 11 تا 21 اکتبر 2021 فیلمبرداری خواهد شد. در 26 تا 31 اکتبر، سریال در پرتغال در قلعه مونسانتو فیلمبرداری شد. در فوریه 2022، HBO تایید کرد که تولید خانه اژدها به پایان رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح