کد خبر : 179606
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
-

در ستاد تنظیم بازار کرمان چه گذشت؟

در ستاد تنظیم بازار کرمان چه گذشت؟

ایسنا/کرمان ستاد تنظیم بازار استان کرمان صبح امروز با حضور استاندار کرمان برگزار و بر لزوم تامین نیاز بازار تاکید شد. “مهدی حسینی‌نژاد” رییس سازمان صمت استان کرمان صبح امروز 28 بهمن‌ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: نباید تا اطلاع ثانوی خروج مرغ از استان داشته باشیم و به شدت خروجی‌های استان در این

در ستاد تنظیم بازار کرمان چه گذشت؟

ایسنا/کرمان ستاد تنظیم بازار استان کرمان صبح امروز با حضور استاندار کرمان برگزار و بر لزوم تامین نیاز بازار تاکید شد.

“مهدی حسینی‌نژاد” رییس سازمان صمت استان کرمان صبح امروز 28 بهمن‌ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: نباید تا اطلاع ثانوی خروج مرغ از استان داشته باشیم و به شدت خروجی‌های استان در این زمینه کنترل شود.

وی با بیان اینکه 70 تن کمبود گوشت مرغ در شهر کرمان داریم، تصریح کرد: میزان کشتار مرغ در شمال استان پاسخگوی نیاز کرمان نیست و جنوب استان نیز به شدت در زمینه گوشت مرغ مشکل دارد که به دنبال مدیریت آن هستیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در خصوص تامین میوه شب عید نیز گفت: برای استان 950 تن پرتقال و 500 تن سیب درختی در نظر گرفتیم که در تامین پرتقال مقداری مشکل داریم و در حال حاضر 350 تن پرتقال از جنوب استان تامین می‌کنیم و بخشی از سیب درختی نیز تامین شده است.

استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به وجود پرتقال در استان گفت: نمی‌توانیم اجازه دهیم استان با کمبود پرتقال روبه رو باشد و پرتقال از استان خارج شود و تا فردا راه حل عملیاتی برای تامین 200 تن پرتقال کمبود در استان به بنده ارایه دهید.

وی به سازمان صمت استان تاکید کرد: پیگیری کنید که مشکلی در تامین نیاز بازار در روغن، برنج و شکر و مشکلی در ذخایر نداشته باشیم.

به گزارش ایسنا، از ابتدای سال تاکنون 2100 تن مرغ منجمد در استان کرمان توزیع شده و اکنون 220 تن موجودی سردخانه‌های استان بوده و قول اختصاص 120 تن دیگر به استان داده شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح