کد خبر : 177786
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
-

رفتارهای پروتکل‌شکن مساوی است با نوروزی محدودکننده/تخلف از پروتکل‌ها را اطلاع‌رسانی کنید

رفتارهای پروتکل‌شکن مساوی است با نوروزی محدودکننده/تخلف از پروتکل‌ها را اطلاع‌رسانی کنید

ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: در صورتی که مردم رفتاری پروتکل شکن داشته باشند قطعا نوروزی محدودی کننده و سخت خواهیم داشت. بهروز اکرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شناسایی مواردی از ابتلای به ویروس کرونای انگلیسی در کشور طبق اعلام وزارت بهداشت، اظهار کرد: متاسفانه مواردی از

رفتارهای پروتکل‌شکن مساوی است با نوروزی محدودکننده/تخلف از پروتکل‌ها را اطلاع‌رسانی کنید

ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: در صورتی که مردم رفتاری پروتکل شکن داشته باشند قطعا نوروزی محدودی کننده و سخت خواهیم داشت.

بهروز اکرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شناسایی مواردی از ابتلای به ویروس کرونای انگلیسی در کشور طبق اعلام وزارت بهداشت، اظهار کرد: متاسفانه مواردی از ابتلا به این نوع ویروس در دو استان همسایه استان مرکزی شناسایی و فوت شده اند که این امر باید منجر به افزایش حساسیت مردم استان شود.

وی تصریح کرد: در این شرایط مسئولان استان و مردم باید نسبت به این نوع ویروس حساس باشند و مسئله را جدی تر بگیرند و رفتارهای مسئولان و مردم عملا این حساس شدن را نشان دهد.
اکرمی با تاکید بر اینکه افزایش توجه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند حاکی از افزایش حساسیت مردم نسبت به خطر ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی حتی در مقایسه با هفته گذشته باشد، افزود: خطر بیخ گوش استان است و باید جدی تر به موضوع نگاه کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط و اعمال محدودیت ها، فعلا طبق تصمیم جلسه گذشته ستاد عمل می شود و محدودیت جدیدی اعمال نمی‌شود، اما به هرحال هشدارها و زنگ های خطر به صدا درآمده است و انتظار می رود که مردم این هشدارها را جدی بگیرند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. چنانچه رفتار مردم در مواجهه با این ویروس اصولی و درست باشد، مسلما اعمال محدودیت های بیشتر را نخواهیم داشت، اما اگر رعایت پروتکل ها کاهش یابند، بدون شک محدودیت های گذشته تشدید می شود که این امر قطعا به سود کسی نیست.

معاون استاندار مرکزی با اشاره به قرار داشتن در آستانه نوروز، گفت: بسیاری از کسبه و بازاریان انتظار دارند که شرایط اقتصادی سال گذشته را تا حدودی در بازار شب عید جبران کنند و مردم نیز به نشاط و آرامش بیشتر نیاز دارند و در واقع تحقق همه این موارد به رفتار مردم باز می گردد.

وی تصریح کرد: اگر خواهان نوروزی امن و توام با آرامش هستیم باید رفتارها در قالب و چارچوب پروتکل های بهداشتی باشد، اگر رفتارها پروتکل‌شکن باشد حتما نوروز محدودکننده و سختی را پیش رو خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و وضعیت استان های مجاور، پیش بینی های لازم انجام شده است، بیمارستان ها و کادر درمان همچنان آماده هستند، اما به شدت نگران هستیم چراکه کرونای انگلیسی به نسبت شکل قبلی ویروس کرونا قدرت سرایت و مرگ و میر بیشتری دارد، امیدواریم که استان و کشور درگیر این نوع ویروس نشود چراکه نمی دانیم پس از آن چه اتفاقی می افتد. در این شرایط بهترین رفتار رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی است.

اکرمی در خصوص توزیع واکسن در استان ها، با تاکید بر اینکه سامانه توزیع واکسن در کشور بسیار شفاف است، افزود: گروه ها تعریف شده است، اگر قرار است کادر درمان فعال در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها واکسن را دریافت کنند، تفاوتی ندارد که این کادر در دورترین نقطه از کشور قرار دارد یا در پایتخت، حتما به طور همزمان تزریق انجام می شود، اولویت براساس حساسیت مشاغل افراد، تعیین شده است نه مکان جغرافیایی. کد ملی تمامی افرادی که واکسن دریافت می کنند نیز در سامانه ثبت می شود و در واقع توزیع واکسن بین استان ها به شکل عادلانه در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی از مردم درخواست کرد که در هر نقطه ای از شهر مانند مطب های پزشکی، فروشگاه ها، ادارات و کسب و کارها و … که شاهد رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی بودند حتما به اداره کل پدافند غیرعامل استان مرکزی اطلاع دهند و مطمئن باشند که برخورد لازم صورت می گیرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح