کد خبر : 132185
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۵۶
-

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن ملی توسط ستاد اجرایی فرمان امام/ عدم دخالت در ثبت‌نام متقاضیان

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن ملی توسط ستاد اجرایی فرمان امام/ عدم دخالت در ثبت‌نام متقاضیان

هولدینگ عمران ستاد اجرایی فرمان امام ساخت و احداث ۱۰۰ هزار واحد از طرح اقدام ملی مسکن را در سراسر کشور به عهده گرفته است. به گزارش ایسنا، طالبی – عضو هیئت مدیره شرکت توسعه‌گران عمران وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام – با بیان این مطلب گفت: پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی برضرورت

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن ملی توسط ستاد اجرایی فرمان امام/ عدم دخالت در ثبت‌نام متقاضیان

هولدینگ عمران ستاد اجرایی فرمان امام ساخت و احداث ۱۰۰ هزار واحد از طرح اقدام ملی مسکن را در سراسر کشور به عهده گرفته است.

به گزارش ایسنا، طالبی – عضو هیئت مدیره شرکت توسعه‌گران عمران وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام – با بیان این مطلب گفت: پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی برضرورت افزایش تولید مسکن و دستور ریاست ستاد اجرایی فرمان امام ، شرکت عمران ستاد در راستای همکاری با دولت از سال گذشته وارد عرصه طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور شد.

وی افزود: از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی که در طرح اقدام ملی قراراست در کشور ساخته شود، ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را ستاد اجرایی فرمان امام به عهده گرفته است.

طالبی خاطرنشان کرد: طراحی اکثر پروژه‌های تعریف شده توسط ستاد اجرایی به اتمام رسیده است و این پروژه‌ها در مراحل مختلف اجرایی هستد که در روزهای اخیراولین پروژه در شهر یزد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد.

وی درخصوص دخالت نداشتن ستاد اجرایی در ثبت‌نام و انتخاب متقاضیان گفت: کلیه مراحل ثبت‌نام از فراخوان عمومی تا پالایش و گزینش متقاضیان توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شده و ستاد هیچ نقشی در این فرایند نداشته است.

معاون عمران ستاد اجرایی فرمان امام در پاسخ به سئوالی درخصوص اظهارنظری مبنی بر ساخت مسکن فرهنگیان توسط ستاد اجرایی اظهارکرد: ستاد اجرایی فرمان امام برحسب تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی در طرح اقدام ملی مسکن حضور دارد و لیست متقاضیان واجد شرایط از طریق این وزارتخانه به ستاد معرفی می‌شود و به هیچ عنوان ستاد مجری ساخت و ساز پروژه‌های فرهنگیان و یا موارد مشابه نیست.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح