کد خبر : 7961
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲:۰۸
-

سرور مجازی بایننس و ترید، تنها راهکار برای رفع تحریم بایننس

سرور مجازی بایننس و ترید، تنها راهکار برای رفع تحریم بایننس

  همانطور که میدانید ترید در بایننس . معاملات ارز دیجیتال یکی از راه های بسیار پر سود برای کسب درآمد است. بسیاری از صرافی ها شرایط تبادلات ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می کنند که از مهم ترین این صرافی ها برای کریپتوکارنسی می توان به صرافی بایننس اشاره کرد. اما متاسفانه سایت

 

همانطور که میدانید ترید در بایننس . معاملات ارز دیجیتال یکی از راه های بسیار پر سود برای کسب درآمد است. بسیاری از صرافی ها شرایط تبادلات ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می کنند که از مهم ترین این صرافی ها برای کریپتوکارنسی می توان به صرافی بایننس اشاره کرد.

اما متاسفانه سایت بایننس کاربران ایرانی را تحریم کرده و شما نمی توانید با هویت ایرانی و IP ایران وارد این سایت شوید و ترید کنید. بنابراین بهترین راه برای دور زدن تحریم بایننس استفاده از سرور مجازی بایننس می باشد. سرور مجازی بایننس یا همان Binance VPS شرایطی را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید به وسیله آن IP ایران را مخفی کنید و به سروری در کشور دیگر که تحریم نیست وصل شوید و از آنجا به سایت بایننس ریموت بزنید. البته برخی از تریدر های تازه کار از VPN برای مخفی کردن IPایران استفاده ی کنند که این کار اصلا توصیه نمی شود چرا که VPN اصلا ایمن و مطمئن نیست و ممکن است در هنگام استفاده قطع شود و سایت بایننس متوجه IP اصلی شما شود و در نتیجه حسابتان مسدود می شود.

 VPS مجازی بایننس چیست ؟

VPS  مخفف عبارت Virtual Private Server که به معنی سرور خصوصی مجازی است. این سرورها در قیاس با سرورهای اختصاصی کم هزینه و سطح دسترسی بالاتری دارند. سرور مجازی بایننس کامپیوتری است که طور ۲۴ ساعته در دیتا سنترهای کشورهای دیگر روشن است همچنین به طور مداوم در دسترس شما است شما با خرید آنها   IP آن سرور را دریافت می گیرید و با استفاده از آن IP و نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن به  سرور بایننس وصل می شوید. با خرید سرور بایننس یک IP ثابت اختصاصی دریافت در اختیار خواهید داشت. بعد از وصل شدن به سرور بایننس یک کامپیوتر مانند کامپیوتر شخصی شما روی گوشی یا کامپیوتر شما ایجاد می شود و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی وارد سایت بایننس شوید و دیگر درگیر مسدود شدن حساب بایننس نباشید.

سرور مجازی بایننس چه ویژگی هایی دارد؟

سرور بایننس با منابع سخت افزاری قدرتمند و سرعت بالای اینترنت و پهنای باند بسیار وسیع مناسب برای ترید کردن و فعالیت در سایت بایننس می باشند. سرعت این سرورها گاهی تا ۱۰ گیگابیت می رسد و همچنین  امکان دانلود و آپلود با بالاترین سرعت را به شما می دهد. شما می توانید از این نوع سرور ها بر روی تمامی دستگاه ها از جمله لپ تاپ و گوشی موبایل استفاده کنید. معمولا تمامی لپ تاپ ها به صورت پیشفرض نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن را دارند. با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور که شرکت ارائه دهنده سرور در اختیارتان قرار داده می توانید وارد سرور مجازی بایننس شوید.سرور بایننس امکان نصب تمامی انواع نرم افزارها از جمله نرم افزارهای بایننس را به شما میدهد و قدرت بالای سرورها برای اجرای انواع نرم افزارهای تحلیل بازار مناسب می باشند.

چگونه از سرور مجازی بایننس  خود استفاده کنم؟

برای اینکه سرور بایننس خود را روی دستگاه خود اعم از گوشی موبایل یا کامپیوتر یا لپ تاپ خود داشته باشید باید از نرم افزار ریموت دسکتاپ استفاده کنید، این نرم افزار بر روی تمامی کامپیوتر های ویندوزی وجود دارد، بر روی گوشی های موبایل نیز از گوگل پلی یا اپ استور اپل میتوانید نسخه مناسب این نرم افزار برای گوشی تان را هم دریافت کنید. سرور بایننس از کشورهای مختلف مانند هلند ، فرانسه ، انگلیس ،آلمان ، فنلاند ، ترکیه و امارات قابل ارائه میباشد شما با خرید سرور باینس کشور مناسب خود به راحتی به آن متصل می شوید و بدون نگرانی بابت امنیت حسابتان  در سایت بایننس فعالیت می کنید.

VPN  چه مشکلاتی برای شما به وجود خواهد آورد؟

IP که وی پی ان در اختیار شما قرار می دهد با هزاران نفر دیگر به اشتراک گذاشته شده است. اگر یکی از این این اشتراک ها تخلفی در اینترنت یا بایننس انجام دهد، همه آن افراد گرفتار خواهند شد و بایننس حساب همه را که از آن IP استفاده کرده اند را می بندد و درخواست احراز هویت می کند. در صورت نداشتن مدارک لازم اکانت بسته می شود و شما متحمل ضرر های بسیاری خواهید شد.

VPN ‌ها اصلا پشتیبانی، پاسخگویی و مسئولیتی در قبال خدماتشان ندارند.

از دیگر مضراتی که استفاده از VPN دارد این است که امنیت بسیار پایین است، وقتی صحبت از سرمایه می ‌شود، لازم است توجه داشته باشید که شما ممکن است هر چه دارید را بخواهید وارد ارز دیجیتال کنید، از این رو خیلی خطرناک است که تمام سرمایه ارز دیجیتال خود را با استفاده از یک VPN  به خطر بیندازید.

شما با هر بار اتصال به VPN از IP دیگری استفاده می کنید و مدام این IP در حال تغییر است. اگر به طور ناگهانی IP قطع شود مشخص می شود که شما یک کاربر ایرانی هستید بنابراین حسابتان بسته می شود و ممکن است تمام سرمایه را از دست بدهید. پس با توجه به موارد بالا، استفاده از VPN را به طور کامل فراموش کنید.

برای خرید سرور بایننس به چه امکاناتی نیاز دارید؟

شما برای اتصال و کار با سرور مجازی ترید و بایننس به سخت افزار خاصی لازم ندارید در سمت کاربر تهیه و نصب شده باشد، شما با هر میزان سخت افزاری می‌توانید سرور خود را خریداری نمایید. آیا می دانید منظور از ۴ گیگابایت رم و ۲ هسته سی پی یو در سرور مجازی ترید برای بایننس چیست ؟ منظور منابع کامپیوتری است که شما در کشور دیگری از شرکت‌های ایرانی ، نظیر توشن اجاره می کنید. آیا امکان استفاده از سرور مجازی ترید روی چندین دستگاه وجود دارد ؟ بله شما می ‌توانید یک سرور مجازی ترید خریداری کنید و روی چندین دستگاه به صورت غیر همزمان یا همزمان استفاده نمایید.

بهترین انواع سرور مجازی ترید بایننس را می توانید از شرکت توشن خریداری نمایید.

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور مجازی ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

جدول مقایسه کامل سرعت و امکانات سرور ترید و بایننس توشن با اینترنت خانگی و شرکتی و VPN

 سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید و یا خرید سرور ترید را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور و یا IP ثابت و اختصاصی خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس بگیرید.

منابع:

https://toshan.net/vps/

https://toshan.net/vps/trade-binance

https://toshan.net/static-ip

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح