کد خبر : 205580
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
-

عکاسی تبلیغاتی، راز دیده شدن محصول در سکوی رقابت است

عکاسی تبلیغاتی، راز دیده شدن محصول در سکوی رقابت است

  عکاسی تبلیغاتی به زیربنای مهم موفقیت هر کسب و کاری تبدیل شده است. برای موفقیت یک محصول در بازار رقابت، صرفاً تولید آن به بهترین شکل و خلاق و نوآور بودن کافی نیست. امروزه مثل گذشته نیست که محصولات موجود در بازار آنقدر کم باشند تا یک محصول جدید بتواند خیلی زود خود را

 

عکاسی تبلیغاتی به زیربنای مهم موفقیت هر کسب و کاری تبدیل شده است. برای موفقیت یک محصول در بازار رقابت، صرفاً تولید آن به بهترین شکل و خلاق و نوآور بودن کافی نیست. امروزه مثل گذشته نیست که محصولات موجود در بازار آنقدر کم باشند تا یک محصول جدید بتواند خیلی زود خود را نشان بدهد و در میان محصولات قبلی جا باز کند. حتی اگر یک محصولی که قدمت طولانی دارد و همواره مورد قبول و خرید مردم قرار می‌گرفت، از تبلیغات و عکاسی تبلیغاتی غافل شود، در اقیانوس محصولات بازار گم می‌شود و در نتیجه جای خود را به آن دسته از محصولاتی می‌دهد که در کنار رعایت اصول تولید و توجه به نیاز مشتری، عکاسی تبلیغاتی را هم به عنوان مهم ترین اصل کسب و کار خود در نظر گرفته‌اند.

در این مقاله قصد داریم عکاسی تبلیغاتی و تفاوت آن را با عکاسی صنعتی از زاوایای مختلف برای شما باز کنیم، تا بتوانیم کمکی برای پیشرفت کسب و کارتان باشیم.

 

نقش عکاسی تبلیغاتی در پیشرفت کسب و کارها

وقتی دنبال یک محصولی در فضای مجازی هستید، قطعاً فروشگاه‌های اینترنتی مختلف را می‌گردید تا محصول دلخواه خود را پیدا کنید. در این بین آن فروشگاهی چشم شما را می‌گیرد و تصمیم به خرید از آنجا می‌گیرید که عکس محصولش بسیار حرفه‌ای باشد و به بهترین شکل محصول را معرفی کند. در اینجا متوجه نقش عکاسی تبلیغاتی خواهید شد، فروشگاهی که با یک آتلیه عکاسی تبلیغاتی همکاری می‌کند و قطعاً شما مشتری آن فروشگاه شده‌اید.

 

علت این است که عکاسی تبلیغاتی بر روی مهمترین فاکتور یعنی چشم و احساس مخاطب تاثیر می‌گذارد. عکاسی تبلیغاتی ویژگی‌های محصول شما را به شکل حرفه‌ای به تصویر می‌کشد، نقاط مثبت را بولد می‌کند و با جادوی نور و انعکاس رنگ‌ها عکسی را خلق می‌کند که گویی با مخاطب سخن می‌گوید.

در عکاسی تبلیغاتی هدف صرفاً گرفتن یک عکس نیست، بلکه تاثیرگذاری روی احساس مخاطب و در نتیجه ترغیب وی برای خرید است.

3ویژگی مهم عکاسی تبلیغاتی

انتقال پیام تولید کننده به مخاطب در عکاسی تبلیغاتی

یکی از ویژگی‌های مهم در عکاسی تبلیغاتی که در عکاسی صنعتی وجود ندارد، داستان دار بودن عکس است. برای اینکه پیام تولید کننده در ذهن مخاطب ماندگار شود و هر موقع که آن محصول را می‌بیند، پیام اصلی در ذهنش تداعی شود، یک ایده بسیار جذاب باید پشت عکاسی تبلیغاتی قرار بگیرد. به عنوان مثال اگر ایده آرامش و شادی کودک برای معرفی یک برند پوشک در عکاسی تبلیغاتی مورد هدف باشد و به بهترین شکل به تصویر کشیده شود، برای همیشه در ذهن مخاطب باقی می‌ماند. دقیقاً همان کاری که آتلیه عکاسی تبلیغاتی اکستون برای هر محصولی انجام می‌دهد و آن برند  را با ایده جذابش در ذهن مخاطبان هک می‌شود.

درگیر کردن احساسات در عکاسی تبلیغاتی

باورتان می‌شود احساس مخاطب تاثیر قابل توجهی در قدرت تصمیم گیری او برای خرید محصول شما دارد? در عکاسی تبلیغاتی بر خلاف عکاسی صنعتی باید ایده‌ای هوشمندانه در پشت عکس محصول باشد که احساسات مخاطب را درگیر کرده و در نتیجه افزایش فروش را برای شما به دنبال داشته باشد. به عنوان مثال اگر عکاسی تبلیغاتی یک آبمیوه در کنار استخر شنا همراه با دیگر اکسسوری‌های مرتبط در آن فضا باشد، در این صورت مخاطب احساس می‌کند که خوردن آن آبمیوه بعد از شنا خستگی را از تن بیرون برده و حس تازه شدن می‌دهد. آتلیه عکاسی تبلیغاتی اکستون دقیقاً روی احساس مخاطب دست می‌گذارد و در نتیجه مسیر پیشرفت کسب و کار شما را هموار می‌کند.

 

نقش نورپردازی حرفه‌ای در عکاسی تبلیغاتی بر احساس مخاطب

نورپردازی در عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی متفاوت است. برای اینکه در عکاسی تبلیغاتی یک حس یا پیام به خوبی به مخاطب القا شود و نقش تعیین کننده در تصمیم گیری او داشته باشد، باید یک نورپردازی حرفه‌ای هم روی عکس اجرا شود. نورپردازی تاثیر خارق العاده‌ای روی ذهن مخاطب می‌گذارد. 

 

مهمترین تفاوت عکاسی تبلیغاتی با عکاسی صنعتی چیست؟

هدف مهم عکاسی صنعتی معرفی دقیق محصول به مخاطب است تا اطلاعات کافی به مخاطب منتقل شود. در حالیکه در عکاسی تبلیغاتی وجود ایده در عکس بسیار مهم است تا احساسات مخاطب را درگیر کند. در عکاسی صنعتی روی نمایش محصول تمرکز می‌شود و مخاطبان هدف اغلب صاحبان فروشگاه‌ها و خریداران واسطه هستند. عکس های صنعتی در طراحی رسانه هایی مثل کاتالوگ، بروشور، پوستر یا فروشگاه‌های آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عکاسی تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار من مناسب است یا عکاسی صنعتی؟

معجزه برتر عکاسی تبلیغاتی در مقایسه با عکاسی صنعتی داستان دار بودن آن است. به همین دلیل عکاسی تبلیغاتی برای همه محصولات و حتی خدمات می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. برای اینکه عکاسی تبلیغاتی باعث موفقیت محصول شما شود، باید یک آتلیه عکاسی تبلیغاتی را پیدا کنید که حرفه ای ترین تیم و تجهیزات، طراحان و سناریست ها را داشته باشد تا بهترین نتایج را برای شما رقم بزند. اگر نمی‌توانید یک آتلیه عکاسی تبلیغاتی با ویژگی‌های ذکر شده پیدا کنید، نگران نباشید. آتلیه عکاسی تبلیغاتی اکستون یک تیم قوی، پویا و خلاق در اختیار شما قرار می‌دهد تا بهترین عکاسی تبلیغاتی از محصولات شما انجام بگیرد.

 

کلام آخر

اگه می‌خواهید محصولات و خدمات شما در میان رقبا دیده شود، زحمات و هزینه‌هایتان به هدر نرود و مخاطبان محصول شما را در میان انواع محصولات با برندهای مختلف در بازار پیدا کنند، عکاسی تبلیغاتی را به عنوان یکی از اولویت‌های کسب و کار خود در نظر بگیرید. موفقیت در بازار فقط تولید موفق یک محصول نیست، بلکه نشان دادن آن به بهترین شکل به مخاطبان است. آتلیه عکاسی تبلیغاتی اکستون یکی از حرفه‌ای‌ترین آتلیه ها در تهران است و با بروزترین تجهیزات و حرفه‌ ای ترین تیم بهترین عکاسی تبلیغاتی را برای شما انجام می‌دهد. اگر نمونه کارهای آتلیه عکاسی اکستون را که بینید، متوجه حرفه ای بودنش می شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافی است اینجا کلیک کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خرید نهال گردو از مرکز معتبر جهادکشاورزی

کترینگ

تعمیرات موبایل

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید کتاب کمک درسی

درمان بواسیر با لیزر

لوله پلیکا

خرید سنگ قبر