کد خبر : 141800
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
-

فرمانده هسته‌ای آمریکا نامزد معاونت دانفورد

فرمانده هسته‌ای آمریکا نامزد معاونت دانفورد

رئیس اداره نیروی هوایی آمریکا در پنتاگون اعلام کرد، ژنرال مسوول زرادخانه هسته‌ای آمریکا به عنوان دومین افسر نظامی عالی‌رتبه این کشور نامزد شده است. به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، هدر ویلسن، رئیس اداره نیروی هوایی آمریکا در پنتاگون در سمپوزیوم هوا فضا در کلورادو گفت، ژنرال جان هایتن از نیروی

فرمانده هسته‌ای آمریکا نامزد معاونت دانفورد

رئیس اداره نیروی هوایی آمریکا در پنتاگون اعلام کرد، ژنرال مسوول زرادخانه هسته‌ای آمریکا به عنوان دومین افسر نظامی عالی‌رتبه این کشور نامزد شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، هدر ویلسن، رئیس اداره نیروی هوایی آمریکا در پنتاگون در سمپوزیوم هوا فضا در کلورادو گفت، ژنرال جان هایتن از نیروی هوایی سه‌شنبه به عنوان معاون آتی ژنرال جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نامزد شد.

چنانچه نامزدی ژنرال هایتن تایید شود، او جانشین ژنرال پل سلوا از نیروی هوایی خواهد شد که دوره‌اش در تابستان به اتمام می‌رسد. هایتن از سال ۲۰۱۶ به عنوان فرمانده فرماندهی استراتژیک آمریکا (استرتکام) خدمت کرده است که طبق آن مسوول نیروهای هسته‌ای آمریکا شده است.

هایتن پیش از آغاز فعالیت در استرتکام به عنوان فرمانده فرماندهی فضایی نیروی هوایی مشغول به کار بود. او در طول خدمتش از حامیان سرسخت استقرار سنسورهای دفاع موشکی در فضا بود. او پنج‌شنبه در کنگره حاضر می‌شود تا در کنار دیگر شاهدان از پیشنهاد نیروی فضایی دونالد ترامپ به کمیته سرویس‌های مسلح سنا حمایت کنند. ژنرال هایتن اخیراً هم نسبت به توسعه تسلیحات روسیه در خارج از چارچوب معاهده استارت جدید ابراز نگرانی کرد.

هم‌چنین پاتریک شاناهان، سرپرست وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تایید کرد که ژنرال هایتن به عنوان معاون دانفورد نامزد شده است. شاناهان در پیامی توئیتری نوشت: او صاحب یکی از درخشان‌ترین ذهن‌هاست؛ یکی از رهبران متفکری است که گزینه خوبی برای این پست مهم است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح