کد خبر : 208746
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
-

فروش از راه دور

فروش از راه دور

فروش از راه دور به معنای فروش کالا یا خدمات به مصرف کنندگان بدون حضور فیزیکی همزمان تامین کننده و مصرف کننده است. نمونه هایی از فروش از راه دور عبارتند از فروش از طریق سفارش پستی، فروش تلفنی، از طریق ایمیلو یا فروش به صورت آنلاین. با افزایش استفاده از اینترنت و پیشرفت های

فروش از راه دور به معنای فروش کالا یا خدمات به مصرف کنندگان بدون حضور فیزیکی همزمان تامین کننده و مصرف کننده است. نمونه هایی از فروش از راه دور عبارتند از فروش از طریق سفارش پستی، فروش تلفنی، از طریق ایمیلو یا فروش به صورت آنلاین.

مشاوره فروش از راه دور

با افزایش استفاده از اینترنت و پیشرفت های فناوری، فروش از راه دور در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب گشته است. فروش از راه دور روشی راحت و در دسترس برای انجام تجارت است که به مشتریان امکان می دهد محصولات را به راحتی در خانه خود جستجو و خریداری کنند. علاوه بر این، فروش از راه دور دسترسی 24 ساعته و 7 روز هفته را برای کسب و کارها فراهم کرده است و موانع جغرافیایی و محدودیت های زمانی را از بین برده است. با این حال، فروش از راه دور نیز چالش هایی را برای مشاغل ایجاد می کند. مانند افزایش رقابت و نیاز به اطمینان از تراکنش های آنلاین امن. البته در چشم انداز کسب و کارهای امروزی، فروش از راه دور مزایای متعددی را، هم برای مشاغل و هم برای مصرف کنندگان به وجود آورده است.

مزایای فرآیند فروش از راه دور
این مدل یک روش مؤثر برای موارد زیر است:
•    همراه شدن با مشتریانی که سرسخت هستند.
•    تکرار سفارش های از مشتریان ثابت 
   از طریق اینترنت به بازارهای جدید دستیابی خواهید داشت.
در این شرایط هزینه ها بسیار کمتر از زمانی است که در مکان یا محل های خرده فروشی، فروش دارید.

معایب فروش از راه دور
   شما قادر به نشان دادن محصول خود نیستید.
•    معمولاً جلب اعتماد مشتری بدون ارتباط و ملاقات، دشوار باشد.

با کمک مشاوره بازاریابی و فروش ، رمزگشایی از مشکلات و ارائه راه حل هایی برای افزایش سود شرکت با در نظر گرفتن بهره وری و ابزارهای مدیریت امکان پذیر است. اطمینان از کسب و کار و نتایج خوب به شما این امکان را می دهد که به عنوان یک متخصص در زمینه فروش بدرخشید

زمان استفاده از فروش از راه دور

 

فروش آنلاین

•    این روش برای بسیاری از محصولات استاندارد مانند کتاب و سی دی مقرون به صرفه است، زیرا مشتری از قبل می داند که چه چیزی می خواهد.
•    پس از برقراری ارتباط اولیه با مشتری، فروش از راه دور یک راه بسیار مفید برای دریافت سفارش های تکراری است.
•    در ارتباط تلفنی علاوه بر ترغیب مشتری به سفارش مجدد یا خرید محصولات جدید، مشتریان فرصتی برای پرسیدن سؤالات نیز خواهند داشت.
از طریق مشاوره بازاریابی و فروش ارتباطی بین فروشندگان و مشتریانشان برقرار می شودمشاوران فروش محصولات و خدمات را توصیه می کنند و در عین حال از برآورده شدن نیازهای مشتری اطمینان می دهند.

قوانین فروش از راه دور

کسب و کارهایی که به روش فروش از راه دور و فروش آنلاین با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند باید مجموعه ای از مقررات را پیروی کنند:
•    در زمان فروش محصول خود با مصرف کننده قرارداد ببندید. باید اطلاعات اولیه ای مانند نام کسب و کار، شمار تماس، اطلاعات تحویل و قیمت را ارائه دهید
•    اگر کسب و کار شما دارای وب سایت است، باید جزئیاتی مانند نام و آدرس کامل شما را نشان دهد.
•    محدودیت هایی برای حفظ حریم خصوصی و حفاظت از داده ها در بازاریابی مستقیم و ایمیلی برای اشخاص وجود دارد.

در همین راستا با بکارگیری از مشاوره بازاریابی و فروش، فروشندگان، مشتریان جدیدی برای محصولات شرکت خود پیدا می کند، با آن مشتریان به صورت تلفنی و یا از طریق اینترنت به طور منظم ارتباط برقرار می کنند.
 

برخی از چالش های فروش از راه دور و نحوه غلبه بر آنها

چالش های فروش از راه دور

برخی از این چالش ها عبارت اند از افزایش رقابت، تضمین تراکنش های آنلاین امن، ارائه خدمات عالی به مشتریان و حفظ هویت برند قوی است. کسب وکارها همچنین باید روی فناوری ها و ابزارهایی مانند نرم افزار تجزیه و تحلیل داده ها و پلتفرم های رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنند تا حضور آنلاین خود را افزایش دهند. به طور کلی، فروش از راه دور به یکی از اجزای اساسی تجارت مدرن تبدیل شده است و به کسب و کارها اجازه می دهد تا به مشتریان بیشتری دست یابند و از طریق کانال های دیجیتال فروش ایجاد کنند. همچنین کسب و کارها باید مدل های تبلیغاتی خود را گسترش دهند و روی فناوری ها و ابزارهایی سرمایه گذاری کنند که حضور آنلاین آنها را افزایش می دهد. علاوه بر این، کسب وکارها باید برنامه تنظیم پیام ها و پیشنهادات برای برآورده شدن نیازهای مشتریان و ایجاد یک تجربه خرید آنلاین بدون نقص و راحت را در اولویت قرار دهند. تنها در آن صورت می توانند از طریق فروش از راه دور به درآمد بالایی دست یابند 

آمار آموزش فروش از راه دور 
   در نظرسنجی از 2500 سازمان فروش، مشخص شد که آنهایی که دارای “برنامه های آموزشی جامع فروش از راه دور” هستند، 218% درآمد بیشتری به ازای هر نماینده فروش و 24% حاشیه سود بیشتری دارند.
•    آموزش فروش از راه دور نرخ نگهداری را 25% تا 60% افزایش می دهد.
•    آموزش فروش از راه دور می تواند درآمد نمایندگان فروش را تا 42% افزایش دهد.

آموزش مهارت های فروش از راه دور حول چه محورهایی می چرخد:
•    ایجاد اولین تأثیرات مهم
   ایجاد روش های جدید و مناسب کاوشگری  
•    ایجاد ارزش های پیشنهادی جدید که قابل درک برای مشتریان فردی باشد
   توسعه مهارت های ارائه موثرتر 
   بیاموزید که چگونه به طور موثر با نگرانی ها و طرد شدن های مشتریان برخورد کنید
   افزایش تمایل و توانایی برای بستن فروش 
   توسعه روابط با مشتری خود 
   افزایش فروش با امکان درخواست موثر ارجاعات

کلام آخر:
با کمک یک مشاوره بازاریابی و فروش خوب، فروشندگان رفتاری مثبت و متقاعدکننده خواهند داشت تا بتواند به سوالات مشتریان پاسخ و فروش را با موفقیت انجام دهندآنها همچنین با داشتن یک مشاوره بازاریابی و فروش حرفه ای، مهارت های تحلیلی قوی پیدا خواهند کرد تا بتوانند اهداف و معیارهای فروش خود را بررسی کنند و استراتژی های جدیدی ارائه دهند.
با ارائه آموزش های درجه یک فروش از راه دور به تیم های فروش خود، آن ها می آموزند که چگونه به مشتری یا مشتری احتمالی شما تبدیل شوند که بتواند در تمام طول مسیر خرید تا پس از فروش نقش داشته باشند. آموزش فروش از راه دور به بهبود عملکرد فروش بسیار کمک می کند. بدین منظور می توانید به گروه مشاورین کسب و کار ساکوراد مراجعه کنید . مشاورین حرفه ای ساکوراد در این زمینه به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین راهنمای تیم بازاریابی و فروش شما خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح