کد خبر : 138478
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
-

لزوم تلاش حداکثری برای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند

لزوم تلاش حداکثری برای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر لزوم تلاش حداکثری با هدف برگزاری انتخابات پرشور، اخلاقی و قانونمند تأکید کرد. غلامعلی صادقی در اولین جلسه ویدئو کنفرانس ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی در مجتمع قضایی ولایت مشهد با اشاره به وصول دستورالعمل مربوطه با موضوع انتخابات اظهار کرد: در

 لزوم تلاش حداکثری برای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر لزوم تلاش حداکثری با هدف برگزاری انتخابات پرشور، اخلاقی و قانونمند تأکید کرد.

غلامعلی صادقی در اولین جلسه ویدئو کنفرانس ستاد پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی در مجتمع قضایی ولایت مشهد با اشاره به وصول دستورالعمل مربوطه با موضوع انتخابات اظهار کرد: در دوره‌های قبل انتخابات، دستگاه قضایی با هدف پیشگیری از جرایم و تخلفات احتمالی انتخاباتی ورود خوبی داشته و این روند برای انتخابات پیش رو در چارچوب قانون با قوت و قدرت استمرار خواهد یافت.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی با هدف برگزاری یک انتخابات پرشور، اخلاقی و قانونمند افزود: رؤسای حوزه های قضایی و دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های استان موظفند با تمام توان در این راستا اقدام نمایند و نظارت مؤثری بر حسن اجرای قوانین داشته باشند.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی صادقی با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضائیه در زمینه لزوم برگزاری یک انتخابات پرشور گفت: مجموعه قضایی استان خراسان رضوی حمایت‌های قانونی را با هدف مشارکت حداکثری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعمال خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با هدف پیگیری دقیق بخشنامه‌های مربوطه و نظارت بر حسن اجرای امور کارگروه ویژه‌ای نیز در مرکز استان تشکیل و در شهرستان‌ها نیز تشکیلات متناظری فعال خواهند شد تا به بهترین نحو ممکن اقدامات قانونی و نظارتی به انجام برسد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: ستاد استعلامات انتخاباتی نیز در دادگستری استان تشکیل شده و انتظار می‌رود بخش‌های مربوط به درستی به وظایف خود عمل نمایند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح