کد خبر : 209302
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
-

لپ‌تاپ استوک بخریم یا نو؟

لپ‌تاپ استوک بخریم یا نو؟

آیا شما هم بین خرید لپ‌تاپ استوک و نو مردد هستید؟همانطور که می‌‌دانید لپ‌تاپ استوک گارانتی ندارد و مدلش قدیمی‌تر است. بنابراین گرچه برای خرید لپ‌تاپ استوک پول کمتری پرداخت می‌کنید، اما کیفیت و کارایی لپ‌تاپ نو به پای لپ‌تاپ استوک نمی‌رسد. در این مطلب، مزیت‌ها و ویژگی‌های لپ‌تاپ استوک و نو را توضیح می‌دهیم

آیا شما هم بین خرید لپ‌تاپ استوک و نو مردد هستید؟همانطور که می‌‌دانید لپ‌تاپ استوک گارانتی ندارد و مدلش قدیمی‌تر است. بنابراین گرچه برای خرید لپ‌تاپ استوک پول کمتری پرداخت می‌کنید، اما کیفیت و کارایی لپ‌تاپ نو به پای لپ‌تاپ استوک نمی‌رسد. در این مطلب، مزیت‌ها و ویژگی‌های لپ‌تاپ استوک و نو را توضیح می‌دهیم و برای خرید لپ‌تاپ نو ، روش جدیدی به نام خرید لپ‌تاپ نو قسطی را معرفی کنیم.

لپ تاپ نو اقساطی

لپ‌تاپ استوک چیست؟

اول از همه باید بگوییم که لپ‌تاپ استوک دست دوم نیست، بلکه از کشورهای اروپایی و آمریکایی وارد می‌شود. در این کشورها، کاربرها خیلی زود لپ‌تاپ نو می‌خرند و حتی می‌توانند به مدت ۱ ماه به طور آزمایشی با لپ‌تاپ کار کنند. بنابراین، وقتی مشتری‌های اروپایی و آمریکایی لپ‌تاپ را به فروشنده برمی‌گردانند، فروشنده‌ها بعد از رفع مشکل‌های سخت‌افزاری، محصولات را به کشورهای خاورمیانه مثل امارات و ایران می‌فرستند. در نتیجه، این لپ‌تاپ‌ها را به عنوان لپ‌تاپ استوک می‌شناسند. در ادامه، مزیت‌های خرید لپ‌تاپ استوک را توضیح می‌دهیم.

مزیت‌های لپ‌تاپ استوک

برای اینکه به سوال لپ‌تاپ استوک بخریم یا نو پاسخ بدهیم، باید مزایا و معایب این نوع لپ‌تاپ را بررسی کنیم. ابتدا، مزیت‌های آن را توضیح می‌دهیم.

قیمت لپ‌تاپ استوک

لپ‌تاپ‌های استوک آکبند نیستند، به همین دلیل با قیمت کمتری فروخته می‌شوند. در بسیاری از فروشگاه‌های دیجیتال، لپ‌تاپ استوک با نصف قیمت لپ‌تاپ نو به فروش می‌رسد.

مقاومت و استحکام در لپ‌تاپ استوک

لپ‌تاپ‌های استوک محصول اروپا و آمریکا هستند، بنابراین کیفیت و مقاومت بالایی دارند. بدنه لپ‌تاپ‌های استوک فلزی است و در برابر آسیب‌های ناشی از ضربه یا فشار مقاوم هستند. در مقابل، لپ‌تاپ‌های نو وزن کمی دارند و سبک هستند. این لپ‌تاپ‌ها از پلاستیک فشرده ساخته شده‌اند.

پورت و درگاه‌های ورودی و خروجی در لپ‌تاپ استوک

لپ‌تاپ‌های استوک مدل‌های قدیمی‌ هستند و درگاه‌های ورودی و خروجی بیشتری دارند. در حالی‌که، لپ‌تاپ‌های جدید پورت‌های زیادی ندارند و باریک هستند. به‌علاوه، درایو نوری هم در این سیستم‌ها وجود ندارد. بنابراین، اگر تنوع درگاه‌های ورودی و خروجی برای شما مهم است، لپ‌تاپ استوک بخرید.

سخت‌افزار باکیفیت

از آن‌جایی‌که لپ‌تاپ‌های استوک محصول کارخانه‌های اروپایی و آمریکایی هستند، از نظر سخت‌افزاری هم در جایگاه بالایی قرار دارند. این لپ‌تاپ‌ها قدرت سخت‌افزاری بالایی دارند و از قطعه‌های باکیفیت ساخته شده‌اند.

معایب لپ‌تاپ استوک

اگر می‌خواهید لپ‌تاپ استوک بخرید، بهتر است با معایب آن آشنا شوید. این لپ‌تاپ‌ها گارانتی معتبری ندارند و قدیمی هستند. فراموش نکنید که مهم‌ترین مسئله در خرید لپ‌تاپ، گارانتی معتبر است. اگر لپ‌تاپ نو بخرید، می‌توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. ولی این امکان درباره لپ‌تاپ‌های استوک وجود ندارد.

به‌علاوه، سخت‌افزارهای موجود در لپ‌تاپ‌های استوک قدیمی هستند، در حالی‌که لپ‌تاپ‌های نو براساس آخرین نسل تکنولوژی تولید می‌شوند. بنابراین، اگر قصد خرید جدیدترین لپ‌تاپ‌ها را دارید، بهتر است سراغ خرید لپ‌تاپ نو بروید.

در نهایت، تشخیص سلامت و کیفیت لپ‌تاپ‌های استوک کمی سخت است. شما باید هارد لپ‌تاپ، باتری، صفحه نمایش، رم و گرافیک دستگاه را بررسی کنید و از سلامت آن مطمئن شوید. نرم‌افزارهای خاصی برای تست بخش‌های مختلف لپ‌تاپ استوک وجود دارد. Hard Disk Essential و Battery Info View از جمله این نرم‌افزارها هستند. اگر کار کردن با این نرم‌افزارها را بلد نیستید، بهتر است با استفاده از شرایط خرید قسطی، لپ‌تاپ نو بخرید.

خرید لپ تاپ اقساطی

تفاوت لپ‌تاپ استوک و دست دوم

لپ‌تاپ‌های دست دوم کارکرده هستند و استفاده شده‌اند. در حالی‌که لپ‌تاپ استوک از جمله لپ‌تاپ‌های وارداتی است و کاربرها آن‌ها را به دلیل خش‌های جزئی، خراب بودن کارتن و نصب نشدن نرم‌افزار به فروشگاه یا کارخانه مرجوع می‌کنند. اگر می‌خواهید لپ‌تاپ استوک بخرید، حتما آن را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید و مطمئن شوید که دست دوم نیست. اما از آن‌جایی که تشخیص کیفیت لپ‌تاپ‌های استوک کمی سخت است، بهترین کار خرید لپ‌تاپ نو است.

مقایسه لپ‌تاپ استوک و نو

مهم‌ترین تفاوت لپ‌تاپ استوک و نو، گارانتی است. لپ‌تاپ‌های نو گارانتی دارند و در مدل‌های متنوعی فروخته می‌شوند. در حالی‌که، لپ‌تاپ‌های استوک بدون گارانتی عرضه می‌شوند و قبلا استفاده شده‌اند. در حالت کلی، لپ‌تاپ‌های نو قیمت بالاتری دارند و از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای جدید پشتیبانی می‌کنند. به‌علاوه، با خرید لپ‌تاپ نو مطمئن هستید که دستگاه سالم است و چندین سال برای شما کار می‌کند.

لپ‌تاپ استوک بخرم یا نو؟

برای انتخاب بین لپ‌تاپ نو و استوک، بهتر است اولویت‌ها و هدف خودتان را درنظر بگیرید. اگر فریلنسر، مهندس، دانشجو و کارمند هستید و مدام با لپ‌تاپ کار می‌کنید، بهتر است با استفاده از روش لپ‌تاپ شرایطی، لپ‌تاپ نو بخرید.

این لپ‌تاپ‌ها کیفیت بالایی دارند و قدرتمندتر هستند. در روش خرید لپ‌تاپ شرایطی، شما هزینه کمی برای خرید لپ‌تاپ می‌پردازید و بقیه هزینه را به صورت اقساط پرداخت می‌کنید. بنابراین، لازم نیست مبلغ سنگینی برای خرید لپ‌تاپ باکیفیت و نو را به صورت یک‌جا پرداخت کنید.

لپ تاپ شرایطی

با خرید لپ‌تاپ شرایطی، لپ‌تاپت رو نو کن

اگر به دلیل قیمت بالای لپ‌تاپ نو می‌خواهید لپ‌تاپ استوک بخرید، ما لپ‌تاپ شرایطی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این روش، شما می‌توانید آخرین مدل‌های لپ‌تاپ را به طور قسطی و با شرایط ویژه خریداری کنید. برای استفاده از این شرایط ویژه کافی است چک صیادی داشته باشید. با استفاده از چک صیادی، می‌توانید از سایت‌های خرید قسطی، اعتبار بگیرید و لپ‌تاپ نو بخرید.

مزیت‌های خرید لپ‌تاپ نو با پرداخت قسطی

لپ‌تاپ‌های نو مدل‌های متنوعی دارند، بنابراین شما می‌توانید از بین انواع مدل‌ها و برندهای مختلف، سیستم موردنیاز خودتان را انتخاب کرده و خریداری کنید. به‌علاوه، با استفاده از شرایط پرداخت قسطی، قدرت خرید شما زیاد می‌شود و می‌توانید بهترین و جدیدترین لپ‌تاپ‌ها را تهیه کنید. با پرداخت قسطی، لازم نیست همه مبلغ لپ‌تاپ را به صورت یک‌جا پرداخت کنید، بلکه می‌توانید هزینه آن را در قسط‌ها ۱۲ تا ۱۸ ماهه بدهید.

سوال‌های متداول

لپ‌تاپ استوک چیست؟

لپ‌تاپ‌های استوک، لپ‌تاپ‌های مرجوعی از فروشگاه‌های آمریکایی و اروپایی هستند.

لپ‌تاپ استوک چه مزیت‌هایی دارد؟

لپ‌تاپ استوک قیمت پایینی دارد و مقاومتش بالا است، اما قطعه‌های داخلی آن در بازار پیدا نمی‌شود.

خرید لپ‌تاپ قسطی چه شرایطی دارد؟

برای خرید لپ‌تاپ اقساطی به مدارک شناسایی و چک صیادی احتیاج دارید.

آیا همه لپ‌تاپ‌های اقساطی نو هستند؟

بله، لپ‌تاپ‌های اقساطی نو هستند و با گارانتی و بسته‌بندی به فروش می‌رسند.

آیا لپ‌تاپ استوک همان دست دوم است؟

خیر، همه لپ‌تاپ‌های استوک دست‌دوم نیست. بیشتر این لپ‌تاپ‌ها محصولات مرجوعی کارخانه‌های آمریکایی و اروپایی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح