کد خبر : 209253
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
-

مزیت ثبت نام در کلاس های آموزش باریستا

مزیت ثبت نام در کلاس های آموزش باریستا

  هنر و علم قهوه سازی به یکی بهترین  و رو به رشدترین صنایع در دنیای امروز تبدیل شده است. همراه با افزایش تقاضا برای محصولات قهوه‌ای متنوع و با کیفیت، نیاز به باریستاهای ماهر و متخصص در تهیه نوشیدنی‌های قهوه به شدت احساس می‌شود. در این بین، آکادمی کافی پارس به عنوان تنها مرکز

 

هنر و علم قهوه سازی به یکی بهترین  و رو به رشدترین صنایع در دنیای امروز تبدیل شده است. همراه با افزایش تقاضا برای محصولات قهوه‌ای متنوع و با کیفیت، نیاز به باریستاهای ماهر و متخصص در تهیه نوشیدنی‌های قهوه به شدت احساس می‌شود. در این بین، آکادمی کافی پارس به عنوان تنها مرکز آموزش باریستا با مدرک بین‌المللی در شهر کرج، برجسته شده و با ارائه دوره‌های تخصصی، دانشجویان خود را به اساتیدی ماهر در هنر کافی‌سازی تبدیل می‌کند.

آموزشگاه کافی پارس با داشتن تجربه و تخصص در زمینه آموزش باریستا، به هنرجویان خود فرصتی بی‌نظیر برای یادگیری تمام آموزش های تخصصی و تکنیک‌های مرتبط با این هنر فراهم می‌کند. از آموزش مبانی قهوه‌سازی گرفته تا آشنایی با انواع دستگاه‌های اسپرسو و ترکیبات مختلف قهوه، هنرجویان در محیطی کاملاً تخصصی و به صورت تئوری و عملی با اصول و مهارت‌های لازم آشنا می‌شوند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آکادمی کافی پارس، ارائه مدرک بین‌المللی به دانشجویانش است. این مدرک نشان از تخصص و مهارت‌های حرفه‌ای در زمینه صنعت قهوه و باریستایی دارد و به فارغ‌التحصیلان این آموزشگاه امکان ورود به بازار کار جهانی را فراهم می‌سازد.

در این مقاله قصد داریم، ویژگی‌ها و مزایای آکادمی کافی پارس را از دیدگاه هنرجویان و فارغ‌التحصیلان، به عنوان مرکز تخصصی آموزش باریستا در کرج با مدرک بین‌المللی.

 

مزیت ثبت نام در کلاس های آموزش باریستا

کلاس‌های آموزش باریستا در کرج در آکادمی کافی پارس به عنوان یک نمونه از آموزش‌های نیمه خصوصی با شهریه عمومی، دارای مزایای متعددی است که برخی از آنها عبارتند از:

تدریس حرفه‌ای: آموزش‌ها توسط مربیان با تجربه و مهارت بالا ارائه می‌شوند که در زمینه باریستایی دارای دانش فنی و تخصصی هستند.

کلاس های نیمه خصوصی: حضور 1 تا 3 هنرجو در هر کلاس باعث می‌شود که مربی به هر فرد به صورت خصوصی توجه داشته باشد و بهترین راهنمایی را ارائه دهد.

زمان‌بندی انعطاف‌پذیر: برگزاری کلاس‌ها از 9 صبح تا 9 شب و هفت روز در هفته، امکان اشتراک در آموزش برای افراد با ساعات مشغولی متنوع، از جمله شاغلین و دانشجویان را فراهم می‌کند.

آشنایی با تجهیزات و وسایل کافه: در این کلاس‌ها، هنرجویان با تمامی تجهیزات و وسایل یک کافه آشنا می‌شوند، که این امکان را به آنها می‌دهد تا با ابزارهای مختلف باریستایی آشنا شده و مهارت‌های لازم را به دست آورند.

آموزش عملی: این کلاس‌ها بر اساس رویکرد عملی و کاربردی برگزار می‌شوند، که به هنرجوان این امکان را می‌دهد تا نه تنها نظریه را درک کنند بلکه به صورت عملی نیز بتوانند مهارت‌های باریستایی خود را تقویت کنند.

کارت گارانتی پشتیبانی 5 ساله 

کارت گارانتی و پشتیبانی 5 ساله از طرف کافی پارس، یکی از امکانات منحصر به فرد و جذاب در دوره آموزش باریستا است. این کارت گارانتی به شرکت‌کنندگان این دوره این امکان را می‌دهد تا به مدت 5 سال از خدمات و مزایای مختلف بهره‌مند شوند. در زیر به برخی از مزایا و خدمات این کارت گارانتی اشاره می‌شود:

کلاس‌های رفع اشکال رایگان: شما تا 5 سال می‌توانید به صورت رایگان در کلاس‌های رفع اشکال شرکت کرده و سوالات خود را از مربیان حرفه‌ای پرسش کنید.

ورکشاپ‌های تخصصی باریستایی و بارتندری: شما می‌توانید به مدت 5 سال به صورت رایگان در ورکشاپ‌های تخصصی باریستایی و بارتندری شرکت کرده و مهارت‌های خود را بهبود بخشید.

تورهای بازدید از کارخانجات رستری ایران: این کارت گارانتی به شما این امکان را می‌دهد تا به مدت 5 سال در تورهای بازدید از کارخانجات رستری ایران شرکت کرده و فرآیند تولید قهوه را از نزدیک مشاهده کنید.

 

مشاوره‌های رایگان در زمینه‌های مختلف: شما می‌توانید از مشاوره‌های رایگان در زمینه‌های راه‌اندازی، مدیریت، تبلیغات و بازاریابی کافه بهره‌مند شوید.

این مزایا و خدمات از سوی کافی پارس، تا 5 سال پس از شرکت در دوره آموزش باریستا، به شما ارائه می‌شود و این یکی از ویژگی‌های برجسته و جذاب این آموزشگاه می‌باشد.

 

تجهیزات حرفه ای آموزش باریستا در کرج

تجهیزات و منابع موجود در کافی پارس برای دوره‌های آموزشی باریستایی و بارتندری با هدف فراهم کردن یک محیط آموزشی حرفه‌ای و شبیه به یک کافه طراحی شده‌اند. این تجهیزات شامل انواع ماشین‌های اسپرسو، آسیاب قهوه، ابزار سرو و انواع قهوه و موارد مشابه می‌شوند. همه این تجهیزات در تمامی کلاس‌های آموزشی کافی پارس قرار دارند، تا هنرجویان بتوانند با تجهیزات ویژه کافه‌ها آشنا شوند و با چالش‌های مرتبط با این صنعت آشنا شوند.

شعب کافی پارس در تهران و کرج

مکان برگزاری دوره‌های باریستا نیز در دو شعبه تهران و کرج انجام می‌شود. این دو شعبه با ارائه دوره‌های آموزشی در حوزه باریستا و بارتندری، به هنرجوها فرصت می‌دهند تا در یک محیط واقعی با تجهیزات حرفه‌ای و تحت نظارت مربیان ماهر آموزش ببینند. همچنین، برای هنرجویانی که از شهرستان‌ها می‌آیند، امکان اقامت در خوابگاه‌های مخصوص آموزشگاه فراهم شده است، تا بتوانند به راحتی و با استفاده از این فرصت به آموزش حرفه‌ای در کافی پارس مشغول شوند.

برای مشاوره رایگان و ثبت نام با شماره های زیر تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آموزشگاه بروید

09962028030

09202775857

02188714493

02188108719

شرکت مرکزی کافی پارس (شعبه تهران)

تهران- یوسف آباد- ابتدای فتحی شقاقی- پلاک 25- واحد یک

آکادمی کافی پارس (شعبه کرج)

کرج- طالقانی شمالی- ابتدای خیابان بهار- نبش کوچه کشتدار- کافی پارس

سخن آخر

در پایان، آکادمی کافی پارس به عنوان تنها مرکز ارائه آموزش باریستا در شهر کرج با مدرک بین‌المللی، نه تنها بهترین دوره آمزوش باریستا را به ارمغان آورده است، بلکه با ارائه دوره‌های کامل و با کیفیت بالا، هنرجویان خود را به دنیای مهارت و تخصص در صنعت قهوه و کافه‌ها آموزش داده است. محیطی که همانند یک کافه حرفه‌ای طراحی شده و تجهیزاتی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، این مرکز را به یک نقطه مرجع جهت آموزش حرفه‌ای باریستا تبدیل کرده است.

همچنین، با ارائه کلاس‌های با تدریس مربیان مجرب و متخصص، این آکادمی فرصتی را برای هنرجوها فراهم کرده تا با استانداردهای بین‌المللی آشنا شوند و مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار را به‌دست آورند.

آکادمی کافی پارس با افتخار میزبان هواداران قهوه و علاقمندان به دنیای باریستایی است و با ارائه خدمات متنوع و کیفیتی، از تمامی علاقه‌مندان به این هنر دعوت می‌کند تا با اعتماد به این مرکز، راه خود را در دنیای فراوان قهوه و کافه‌ها باز کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح