کد خبر : 197475
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
-

معامله جدید Xbox Series S با خرید کنسول بازی رایگان ارائه می شود

معامله جدید Xbox Series S با خرید کنسول بازی رایگان ارائه می شود

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gametplay یک تبلیغ جدید توسط مایکروسافت و خرده فروشان منتخب یک بازی رایگان از مجموعه محدودی از عناوین را با خرید یک Xbox Series S ارائه می دهد. مجموعه جدیدی از معاملات برای کنسول بازی مایکروسافت، Xbox Series S، در وب‌سایت‌های چند خرده‌فروش ظاهر شده است. این

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gametplay یک تبلیغ جدید توسط مایکروسافت و خرده فروشان منتخب یک بازی رایگان از مجموعه محدودی از عناوین را با خرید یک Xbox Series S ارائه می دهد.

مجموعه جدیدی از معاملات برای کنسول بازی مایکروسافت، Xbox Series S، در وب‌سایت‌های چند خرده‌فروش ظاهر شده است. این تبلیغ یک ماه پس از فروش تابستانی ایکس‌باکس انجام می‌شود و مجموعه‌ای وسوسه‌انگیز از بازی‌های همراه با سیستم بازی زیر 300 دلار را ارائه می‌دهد. این بازی ها از فروشگاه مایکروسافت، آمازون و گیم استاپ در دسترس هستند و بسته به فروشنده، پیشنهادها متفاوت است.

New Xbox Series S Deal Comes With the Console and Free Game

Xbox Series S البته مدل پایه کنسول نسل چهارم مایکروسافت است که اکثر ویژگی های برادر خود را با قیمت مقرون به صرفه تری ارائه می دهد. اکنون با قیمت معمولی 299.99 دلار، این پیشنهاد نه تنها شامل دریافت کنسول با یک کنترلر بی سیم، بلکه یک بازی دیجیتال از مجموعه ای از چندین عنوان نیز می شود. به طور معمول، قیمت این بسته ها بین 350 تا 360 دلار است. یافتن بازی ترجیحی از باندل‌های خود مایکروسافت همچنین به خریدار 10 دلار تخفیف بیشتر از آنچه که تبلیغات در جاهای دیگر ارائه می‌دهد هدیه می‌دهد.

این بازی‌ها شامل عناوین AAA مانند Elden Ring، Madden NFL 23 و Halo Infinite هستند که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌اند، اما بسته به اینکه خرید از طریق GameStop، آمازون یا مایکروسافت انجام شود، متفاوت است. در این مرحله، Walmart، eBay، یا Best Buy به نظر نمی‌رسد تبلیغاتی را ارائه دهند.

لیست بازی های موجود در آمازون در اینجا آمده است:

  • Madden NFL 23
  • Elden Ring
  • Halo Infinite
  • Saints Row
  • Forza Horizon 5
  • LEGO Star Wars: The Skywalker Saga – Standard Edition
  • LEGO Star Wars: The Skywalker Saga – Deluxe Edition

Xbox Series S Deal Comes - gametplay.com

مایکروسافت تنها سه بازی را با بسته‌های خود ارائه می‌کند که یکی از آنها از طریق آمازون در دسترس نیست. بنابراین برای 10 دلار تخفیف اضافی، انتخاب بین LEGO Star Wars: The Skywalker Saga – Standard Edition، F1 22 و Madden 23 تازه منتشر شده است. با این حال، به نظر می رسد GameStop بهترین مجموعه بازی های موجود را برای بسته بندی دارد. رویکرد فروشگاه بازی کمی متفاوت است، زیرا خریدار به جای بسته‌های از پیش تعیین شده، یک بازی را از مجموعه‌ای بزرگتر به سبد خرید اضافه می‌کند. با این حال، انتخاب محدودی نیز وجود دارد، اما علاوه بر بازی‌هایی که قبلاً ذکر شد، می‌توان در حدود ده‌ها عنوان دیگر جستجو کرد.

برخی از بازی‌های ارائه شده توسط GameStop ممکن است آنقدرها جدید نباشند و در Xbox Game Pass موجود نباشند، یا ممکن است خارج از بسته‌ها با قیمتی بسیار کمتر از عناوین AAA جدید ذکر شده قبلی به فروش برسند. با این وجود، اگر جستجو برای یک بازی خاص باشد، لیست GameStop ارزش نگاه کردن را دارد. متأسفانه در حال حاضر، مشخص نیست که تخفیف ها تا چه زمانی در دسترس هستند، اگرچه GameStop در مورد عرضه محدود هشدار می دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، اقدام سریع برای اطمینان از یک معامله خوب در Xbox Series S جدید مفید است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح