کد خبر : 123812
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۳۲
-

نگران این 2 هفته هستیم

نگران این 2 هفته هستیم

ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به برقراری سفرهای نوروزی گفت: به شدت نگران این دو هفته تعطیلی نوروزی هستیم و مسافرت و برگزاری دورهمی در این دو هفته می‌تواند آخر فروردین گرفتارمان کند. دکتر محمودرضا مرادی در جلسه امروز (27 اسفند) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان با اشاره به نزدیکی ایام

نگران این 2 هفته هستیم

ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به برقراری سفرهای نوروزی گفت: به شدت نگران این دو هفته تعطیلی نوروزی هستیم و مسافرت و برگزاری دورهمی در این دو هفته می‌تواند آخر فروردین گرفتارمان کند.

دکتر محمودرضا مرادی در جلسه امروز (27 اسفند) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان با اشاره به نزدیکی ایام تعطیلات و برقراری سفرهای نوروزی گفت: عملکرد مردم در این دو هفته بسیار مهم است و اگر این دو هفته غفلتی صورت گیرد، اواخر فروردین ماه گرفتار می شویم.

وی به شناسایی 26 مورد ابتلای کرونای انگلیسی در استان اشاره کرد وافزود: از این تعداد 25 نفر در مسافرت و دورهمی‌ها آلوده شده اند و این زنگ هشداری برای همه ماست که اگر پیشگیری نکنیم و مسافرت برویم و دردورهمی ها شرکت کنیم، قطعا گرفتار شده و تمام استان را گرفتار می کنیم.

مرادی از تمام مسئولین عضو ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان خواست تا در این دو هفته نظارت‌ها را تشدید کرده و با جدیت هرچه تمام تر پروتکل های بهداشتی را در سطح استان اجرایی کنند.

توزیع 5300 دُز “واکسنِ کرونا” در استان/ متوسط فوتی روزانه اسفند 0.9 نفر است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به تشریح آمار یکساله کرونا در استان پرداخت و افزود: طی 13 ماه شیوع این بیماری، 44 هزار 550 مبتلا در سطح استان شناسایی شده اند.

وی افزود: متاسفانه طی این مدت  1494 نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

مرادی تعداد بستری های حال حاضر کرونا در استان را 152 نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 47 نفر در بخش های ویژه بستری بوده که حال پنج نفر از آنها وخیم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه متوسط موارد فوتی روزانه اسفندماه امسال را 0.9 نفر اعلام و تصریح کرد: متوسط بستری روزانه در این ماه هم 42 نفر بود که نسبت به دوران پیک بیماری در آبان ماه با 292 بستری روزانه کاهش چشمگیری داشته است.

مرادی از انجام بیش از 140 هزار تست PCR در سطح استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خبر داد وافزود: در دو سه ماه گذشته هم 37 هزار تست سریع انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه از اجرای چهار مرحله واکسیناسیون کرونا در سطح استان خبر داد و افزود: در مجموع 5365 دُز واکسن به استان تحویل شده که از این تعداد تاکنون تزریق چهار هزار دُز انجام شده و مابقی ظرف یکی دو روز آینده تزریق خواهد شد.

وی افزود: واکسن های توزیع شده با اولویت کادر بهداشت و درمان تزریق شده و تنها سهمیه‌ای برای 80 نفر از جانبازان بالای 70 درصد و نیز 100 دُز برای سالمندان مستقر در سرای سالمندان استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح