کد خبر : 101067
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
-

همه باید بسیجی باشیم

همه باید بسیجی باشیم

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: همه ما باید بسیجی باشیم.  آیت الله مصطفی علما امروز(27 آبان) در دیدار با جمعی از بسیجیان و مسئولان سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج، با بیان اینکه امام(ره) حفظ نظام و انقلاب را از اوجب واجبات می دانست، اظهار کرد: با

 همه باید بسیجی باشیم

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: همه ما باید بسیجی باشیم.

 آیت الله مصطفی علما امروز(27 آبان) در دیدار با جمعی از بسیجیان و مسئولان سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج، با بیان اینکه امام(ره) حفظ نظام و انقلاب را از اوجب واجبات می دانست، اظهار کرد: با تکیه بر روحیه بسیجی می‌توان انقلاب و نظام را در برابر دشمنان حفظ کرد، لذا برای حفظ اسلام و انقلاب همه ما باید بسیجی باشیم.

آیت الله علما ادامه داد: روحیه و تفکر بسیجی بیش از 40 سال است که آمریکا و دیگر دشمنان را از انقلاب دور نگه داشته و اجازه ضربه زدن به اسلام و انقلاب را به دشمنان نداده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بهترین مکان برای ترویج روحیه بسیجی را مساجد عنوان کرد و افزود: باید از ظرفیت مساجد برای ترویج روحیه بسیجی در جامعه استفاده کنیم.

وی در ادامه اقتدار کنونی ایران اسلامی را نشات گرفته از اسلام دانست و گفت: اسلام به انقلاب و نظام قدرت می دهد و دنیا اگر قدرت اسلام را در انقلاب اسلامی ببیند خودش عقب می کشد.

وی با بیان اینکه صلابت انقلاب اسلامی ریشه در اسلام دارد، گفت: باید صلابت انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و لازمه حفظ آن آشنایی با اسلام واقعی و پیاده کردن آن در جامعه است.

امام جمعه کرمانشاه یادآوری کرد: امام(ره) با دست خالی و به پشتوانه اسلام در برابر ابرقدرت ها ایستاد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و مدیریت کرد و امروز به برکت اسلام انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیده که دشمنان در برابر آن زانو می زنند.

آیت الله علما گفت: مسلمانان وظیفه دارند اسلام ناب را به دنیا معرفی کنند که لازمه این کار این است که در وهله اول شناخت صحیحی از اسلام ناب محمدی(ص) داشته باشند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح