کد خبر : 180055
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
-

همه عرصه‌های کشور به نیروهای جوان و انقلابی واگذار شود

همه عرصه‌های کشور به نیروهای جوان و انقلابی واگذار شود

ایسنا/لرستان یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که انقلاب اسلامی از روز اول بر جوانان تکیه داشته و این رویکرد جدید نظام نیست، گفت: همه عرصه‌ها باید به نیروهای جوان و انقلابی واگذار شده و نسل جوان مؤمن و متخصص باید در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند. حجت‌الاسلام مهدی سرلک در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار

همه عرصه‌های کشور به نیروهای جوان و انقلابی واگذار شود

ایسنا/لرستان یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که انقلاب اسلامی از روز اول بر جوانان تکیه داشته و این رویکرد جدید نظام نیست، گفت: همه عرصه‌ها باید به نیروهای جوان و انقلابی واگذار شده و نسل جوان مؤمن و متخصص باید در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند.

حجت‌الاسلام مهدی سرلک در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: درحالی وارد چهل و سومین بهار انقلاب شده‌ایم که امسال در اوج سخت‌ترین فشارها و تحریم‌ها قرار داریم و دشمنانی که می‌گفتند انقلاب اسلامی ایران چهلمین سال پیروزی خود را نمی‌بیند به ذلت و خواری افتاده یا نابود شده‌اند.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی به مردم و کشور عزت داد، عنوان کرد: با تصویب کاپیتولاسیون مستشاران آمریکایی برای ما تصمیم می‌گرفتند و چنان جنایت‌هایی بر ملت رقم زدند که هرگز فراموش نخواهیم کرد که امام خمینی(ره) در برابر این ذلت قیام کرد.

سرلک تصریح کرد: در طول این ۴۲ سال همه مسئولین به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم انتخاب شده اند و دشمن درصدد است که دستاوردهای نظام را زیر سؤال ببرد.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: افزایش بصیرت سیاسی مردم، آزادی و مشارکت سیاسی و استقلال در سیاست خارجی و در عرصه اقتصادی و تولید و صنعت، ارتقا جایگاه بانوان براساس مبانی قرآنی، پیشرفت چشمگیر در بهداشت و درمان، ایجاد روحیه خودباوری در بین جوانان، گسترش فرهنگ مردم‌سالاری دینی و پیشرفت در آموزش‌وپرورش و دستیابی به علوم مختلف و… از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: در گام دوم انقلاب بحران‌ها را پشت سر گذاشتیم و مسیر چهل و سومین سال انقلاب هموارتر خواهد بود.

سرلک ۲۲ بهمن امسال را سرآغاز همه موفقیت‌ها دانست و افزود: باتوجه به شرایط پیش آمده راهپیمایی امسال به‌صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار می‌شود و مردم به‌صورت خانوادگی و با وسیله نقلیه خود در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که انقلاب اسلامی از روز اول بر جوانان تکیه داشته و این رویکرد جدید نظام نیست، تأکید کرد: همه عرصه‌ها باید به نیروهای جوان و انقلابی واگذار شده و نسل جوان مؤمن و متخصص باید در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح