کد خبر : 93970
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
-

همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه منابع طبیعی گرگان برای توسعه گلستان

همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه منابع طبیعی گرگان برای توسعه گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی در نشست با رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، گفت: با توجه به ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و هیات علمی متخصص، می‌توانیم با مشارکت دانشگاه طرح‌های پژوهشی را در جهت توسعه استان به اجرا برسانیم. مدیرکل راهبری پژوهش جهاد دانشگاهی و مدیرکل دفتر تخصصی

همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه منابع طبیعی گرگان برای توسعه گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی در نشست با رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، گفت: با توجه به ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و هیات علمی متخصص، می‌توانیم با مشارکت دانشگاه طرح‌های پژوهشی را در جهت توسعه استان به اجرا برسانیم.

مدیرکل راهبری پژوهش جهاد دانشگاهی و مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی به‌منظور بررسی ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، از زیرساخت های موجود این دانشگاه بازدید کردند.

در این بازدید مدیران جهاد دانشگاهی از چهار مزرعه تحقیقاتی، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و غیره بازدید کردند. در پایان بازدید جلسه‌ای مشترک با حضور رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

دکتر علی نجفی نژاد_ رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این نشست گفت: با توجه به تجربیات موفق جهاد دانشگاهی در عرصه اجرای پروژه‌های فناورانه در کشور، امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های استان و وجوه مشترک فی‌مابین بتوانیم پروژه‌های مشترکی را تعریف و به اجرا برسانیم.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیتهای طرفین و نیاز استان، دانشگاه آماده اجرای پروژه مشترک در موضوعات دام‌های سنگین، دام سبک و شیلات به خصوص ماهیان خاویاری و خوراک دام و طیور است. با توجه به افتتاح مجتمع نوآوری این دانشگاه، مرکز نوآوری و شتاب‌دهی (منش) جهاد دانشگاهی در این مجتمع مستقر خواهد شد.

دکتر داراب یزدانی_ مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی نیز در این نشست با ابراز خرسندی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاه، گفت: با توجه به ظرفیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و هیات علمی متخصص، می‌توانیم با مشارکت دانشگاه طرح‌های پژوهشی را در جهت توسعه استان به اجرا برسانیم.

عبدالرضا حاجیلری_ مدیرکل راهبری پژوهشی جهاد دانشگاهی هم در این نشست گفت: با توجه به موقعیت استان گلستان و ظرفیت‌های متنوع آن در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی و از طرفی تجربیات موفق جهاد دانشگاهی در پژوهش‌های کاربردی و فناورانه در کشور، امیدواریم با همکاری دانشگاه بتوانیم به نقطه مشترکی جهت اجرای کار مشترک در استان برسیم.

ابراهیم شهبازی_ سرپرست جهاد دانشگاهی استان گلستان نیز در این نشست با بیان اینکه در سال‌های گذشته کارهای مشترک خوبی با دانشگاه انجام دادیم، گفت: با توجه به استقبال دانشجویان از فعالیت‌های مرکز نوآوری و شتاب‌دهی، به‌منظور استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، این مرکز در مجتمع نوآوری دانشگاه مستقر خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح