کد خبر : 100406
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
-

پایش سلامت ‭‭‭‭‭‭۶۰۰‬‬‬‬‬‬ هزار نفر در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا ویروس

پایش سلامت ‭‭‭‭‭‭۶۰۰‬‬‬‬‬‬ هزار نفر در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا ویروس

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۶۰۰ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری توسط سامانه جامع سلامت، طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و سامانه سیب تحت غربالگری و پایش سلامت قرار گرفتند. اقبال عباسی سوم فروردین‌ماه در نشست با اعضای شورای تأمین، نمایندگان فعلی و منتخب مردم چهارمحال و بختیاری در

پایش سلامت ‭‭‭‭‭‭۶۰۰‬‬‬‬‬‬ هزار نفر در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا ویروس

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۶۰۰ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری توسط سامانه جامع سلامت، طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و سامانه سیب تحت غربالگری و پایش سلامت قرار گرفتند.

اقبال عباسی سوم فروردین‌ماه در نشست با اعضای شورای تأمین، نمایندگان فعلی و منتخب مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه این استان جزو پنج استان برتر کشور از نظر کنترل شیوع کرونا ویروس است، اظهار کرد: برخی از مسائل از جمله ترانزیتی بودن این استان، مراودات مردم با استان‌های هم‌جوار برای کار و خرید و فروش، سنت‌های قومیت‌ها در عید نوروز، مالکیت برخی از منازل توسط ساکنان استان‌های مجاور و … موجب نگرانی ما برای کنترل این ویروس بود، اما خوشبختانه این استان هم‌چنان در وضعیت زرد قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به زیرساخت‌های وزارت بهداشت و درمان در پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، توضیح داد: حدود ‭‭‭‭‭‭‭‭‭۶۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری توسط سامانه جامع سلامت، طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و سامانه سیب تحت غربالگری و پایش سلامت قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۷۰ بیمار مشکوک و کرونا مثبت در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند و ۴۷ نفر نیز با وضعیت مطلوب ترخیص شده‌اند.
عباسی با بیان اینکه حدود ۸۰ تخت در حالت خوشبینانه و ‭‭‭‭‭‭۳۰۰‬‬‬‬‬‬ تخت در حالت بدبینانه برای بستری بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است، یادآور شد: همچنین امکان افزایش به ‭‭‭۸۰۰‬‬‬ تخت در موارد بحرانی وجود دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: ‭‭‭‭‭‭۳۰۰‬‬‬‬‬‬ تخت نقاهتگاهی در استان برای بستری بیماران بهبود یافته از کرونا تحویل سپاه حضرت قمربنی‌هاشم شده است، همچنین  ۲ نقاهتگاه دیگر نیز در حال آماده‌سازی است.

وی در ادامه با اشاره به کمک‌های بخش خصوصی و دولت به دانشگاه علوم پزشکی، بیان کرد: کشفیات کالاهای قاچاق در حوزه بهداشت و درمان بدون طی مراحل اداری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد، همچنین سازمان برنامه و بودجه اعتبارات لازم را برای خرید تجهیزات مورد نیاز در اختیار چند دستگاه از جمله دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال‌احمر، نیروی انتظامی و سپاه قرار داده است.

عباسی در پایان با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از دانشگاه علوم پزشکی برای شکست کرونا ویروس، تصریح کرد: سال ۹۸ چالش‌های بسیاری در کشور و چهارمحال و بختیاری حادث شد امیدواریم این چالش سلامتی را نیز پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح