کد خبر : 99069
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
-

پخش اینترنتی «روز بلوا» بدون اکران عمومی

پخش اینترنتی «روز بلوا» بدون اکران عمومی

در حالی که فیلم‌های زیادی از جشنواره‌های دو سال قبل فجر هنوز به اکران نرسیده‌اند، سازندگان «روز بلوا» تصمیم گرفته این فیلم سینمایی را در قالب یک مینی‌سریال پخش کنند. به گزارش ایسنا «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال ۱۳۹۸ است که در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و احتمالا اگر

پخش اینترنتی «روز بلوا» بدون اکران عمومی

در حالی که فیلم‌های زیادی از جشنواره‌های دو سال قبل فجر هنوز به اکران نرسیده‌اند، سازندگان «روز بلوا» تصمیم گرفته این فیلم سینمایی را در قالب یک مینی‌سریال پخش کنند.

به گزارش ایسنا «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال ۱۳۹۸ است که در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و احتمالا اگر کرونا شیوع پیدا نمی‌کرد و سینماها تعطیل نمی‌شدند پیش‌تر اکران عمومی شده بود اما حالا به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت استقبال مردم از سالن‌های سینما پخش آن به صورت سریال از پلتفرم‌های اینترنتی بیشتر به سود فیلم باشد.

داستان «روز بلوا» درباره یک روحانی استاد دانشگاه خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه به نام عماد است که ناگهان با اتهام‌های جدی از سوی نیروهای امنیتی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

بابک حمیدیان، لیلا زارع، محسن کیایی، محمد علیمحمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، ساغر قناعت، پاشا جمالی و داریوش ارجمند از جمله بازیگرانی هستند که در «روز بلوا» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

طبق اعلام روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج مینی سریال «روز بلوا» از اول آذرماه به صورت اختصاصی در نماوا پخش خواهد شد و راش‌های جدیدی به آن اضافه شده تا به صورت یک سریال سه قسمتی پخش شود.

«روز بلوا» به نویسندگی مهران کاشانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و از دوشنبه اول آذر ماه ساعت ۲۰ به صورت اختصاصی در نماوا پخش می‌شود.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح