کد خبر : 159076
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
-

پیوستن دانشگاه حکیم سبزواری به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام

پیوستن دانشگاه حکیم سبزواری به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام

ایسنا/خراسان رضوی دبیر کمیته اجرایی همایش “ایران، جغرافیای مهربانی” گفت: از دستاوردهای برگزاری این همایش موافقت اولیه برای راه اندازی جهاد دانشگاهی در سبزوار و پیوستن دانشگاه حکیم سبزواری به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام بوده است. نخستین همایش ملی “ایران، جغرافیای مهربانی” در شهرستان سبزوار به مدت سه روز در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد؛ دبیر

پیوستن دانشگاه حکیم سبزواری به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام

ایسنا/خراسان رضوی دبیر کمیته اجرایی همایش “ایران، جغرافیای مهربانی” گفت: از دستاوردهای برگزاری این همایش موافقت اولیه برای راه اندازی جهاد دانشگاهی در سبزوار و پیوستن دانشگاه حکیم سبزواری به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام بوده است.

نخستین همایش ملی “ایران، جغرافیای مهربانی” در شهرستان سبزوار به مدت سه روز در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد؛ دبیر کمیته اجرایی همایش “ایران جغرافیای مهربانی” در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش، معرفی و تکریم خیران و فعالان نیکوکار، ترویج و تقویت فرهنگ نیکوکاری و نوع‌دوستی و تبیین جایگاه گروه‌های جهادی در مهرورزی و محرومیت زدایی است.

امین کوشکی افزود: یکی از برنامه های  آیین “ایران، جغرافیای مهربانی” افتتاح یک کتابخانه در روستای ملوند بخش روداب سبزوار به همت گروه جهادی شهدا و خیران بود.

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های این همایش ملی حضور تیم‌های پزشکی متخصص جهادی در بخش‌های دندانپزشکی و جراحی فک و صورت بود که به درمان و مداوای رایگان بیماران پرداختند.

همچنین از دیگر برنامه‌های این همایش نشست علمی موسسات خیریه مردم نهاد سبزوار با مسئولان خیریه کشوری بود.

رییس مجلس شورای اسلامی در بخشی از پیام خود به همایش ملی “ایران جغرافیای مهربانی” آورده است: «امید است رویکرد مجلس یازدهم برای پیشروی در مسیر عدالت خواهی و توجه به اقشار آسیب پذیر در حوزه قانون گذاری ضد تبعیض برای قوی کردن تک تک مردم ایران اسلامی و همچنین ساماندهی نهادهای حمایتی، مکمل و تسهیل‌گر فعالیت‌های مجاهدانه خیران از خودگذشته و مهربان سراسر کشور باشد.»

نخستین همایش ملی “ایران، جغرافیای مهربانی” در شهرستان سبزوار از صبح پنجشنبه هفتم اسفند ماه آغاز به کار کرد؛ این همایش به مدت سه روز ادامه داشت و رادیو فرهنگ نیز این رویداد را پوشش داد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح