کد خبر : 88569
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
-

۳۵ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید

۳۵ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید

ایسنا/چهارمحال و بختیاری ۳۵ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی چهارمحال و بختیاری در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید، همزمان با بهره‌برداری از طرح‌های راه‌سازی در این استان، ۳۲۱ کیلومتر طرح راه‌سازی در ۱۷ استان کشور نیز بهره‌برداری شد. به گزارش ایسنا، پروژه‌های راه‌سازی کنارگذر شمالی شهرکرد و قطعاتی از محور شهرکرد- بروجن به

۳۵ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید

ایسنا/چهارمحال و بختیاری ۳۵ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی چهارمحال و بختیاری در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید، همزمان با بهره‌برداری از طرح‌های راه‌سازی در این استان، ۳۲۱ کیلومتر طرح راه‌سازی در ۱۷ استان کشور نیز بهره‌برداری شد.

به گزارش ایسنا، پروژه‌های راه‌سازی کنارگذر شمالی شهرکرد و قطعاتی از محور شهرکرد- بروجن به لردگان ۲۴ تیرماه از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌جمهور به‌طور همزمان در سراسر  کشور افتتاح شد.

مجید نظری- معاون هماهنگی استاندار چهارمحال و بختیاری در این آئین با بیان اینکه کلنگ پروژه کنارگذر شمالی شهرکرد سال ۱۳۹۸ بر زمین شد، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه به طول هفت کیلومتر حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: محور چهارخطه شهرکرد به بروجن در محدوده سفید دشت به فرادنبه به طول ۱۲ کیلومتر و چهار خطه بروجن به لردگان محدوده سه راهی امام قیس به کره‌بس به طول ۱۶ کیلومتر از جمله طرح‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه راه‌سازی در چهارمحال و بختیاری انجام شده است، عنوان کرد: چند طرح بزرگ راه‌سازی دیگر در استان در دست اجرا است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاید یک تحول عظیم در حوزه راه‌سازی خواهیم بود.

نظری خاطرنشان کرد: با افتتاح سه طرح راه‌سازی در چهارمحال و بختیاری مجموع طول بزرگراه‌های استان به ۲۹۳ کیلومتر و مجموع راه‌های اصلی به ۲۵۳ کیلومتر افزایش پیدا کرد، برای اجرای این سه طرح راه‌سازی مجموعا ۴۰۶  میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

پنج قرارداد راه‌سازی در چهارمحال و بختیاری منعقد خواهد شد

در این آئین علی‌اصغر کاظمی- مدیرکل منطقه غرب و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اینکه پنج قرارداد راه‌سازی در چهارمحال و بختیاری منعقد خواهد شد، اظهار کرد: بر اجرای این پروژه‌ها ۲۱۰ کیلومتر پروژه راه‌سازی در این استان به ۳۵۰ کیلومتر در سال 1400 افزایش پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: امروز با دستور رئیس جمهور به‌طور همزمان در ۱۷ استان کشور ۳۲۱ کیلومتر بزرگراه به ارزش ریالی ۴۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کاظمی با بیان اینکه محورهای چهارمحال و بختیاری عموما ترانزیتی هستند، گفت: در این استان ۷۵۳ کیلومتر راه اصلی و ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه احداث شده است، باتوجه به جایگاه ترانزیتی این استان در کریدور شمال به جنوب امیدواریم بتوانیم طرح‌های بیش‌تری را در حوزه راه‌سازی در این استان اجر کنیم.

مدیرکل منطقه غرب و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بیان کرد: در قالب ۳۵ قرارداد ۲۱۰ کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری در حال احداث است که از این میزان ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و مابقی آن راه اصلی است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح