کد خبر : 197125
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
-

تریلر تورنمنت فورتنایت کیلیسیون پایان بخش 3 فصل 2 را نمایش می دهد

تریلر تورنمنت فورتنایت کیلیسیون پایان بخش 3  فصل 2 را نمایش می دهد

به گزارش گیم تی پلی فورتنایت تریلری از تورنمنت پایانی فصل دوم بخش 3 خود با نام «کیلیسیون» منتشر می‌کند که مدت‌ها منتظر بازگشت Mecha Strike Commander است. بعد از اینکه فصل افتتاحیه فورتنایت بخش 3 بدون اوج سینمایی به پایان رسید، فصل 2 قرار است شاهد بازگشت یک تورنمنت رسمی پایان فصل باشد. تورنمنت

به گزارش گیم تی پلی فورتنایت تریلری از تورنمنت پایانی فصل دوم بخش 3 خود با نام «کیلیسیون» منتشر می‌کند که مدت‌ها منتظر بازگشت Mecha Strike Commander است.

تریلر تورنمنت فورتنایت کیلیسیون - news-amazing.ir

بعد از اینکه فصل افتتاحیه فورتنایت بخش 3 بدون اوج سینمایی به پایان رسید، فصل 2 قرار است شاهد بازگشت یک تورنمنت رسمی پایان فصل باشد. تورنمنت پایان فصل آینده “کیلیسیون” یک تیزر تریلر جدید ارائه کرده است که به بازیکنان پیش نمایشی که میتوانند از این تجربه انتظار داشته باشند ارائه می دهد.

تورنمنت پایان فصل موردانتظار باید یک نتیجه دراماتیک برای جنگ سرزمینی جزیره فورتنایت باشد. پس از عقب راندن موفقیت آمیز اکثریت قریب به اتفاق نیروهای Imagined Order از POI های اصلی روی نقشه، به نظر می رسد “کیلیسیون” آخرین رویارویی بین IO و The Seven باشد و شامل حداقل یک خرس ربات عظیم باشد.

تریلر تقریباً 30 ثانیه ای با تصویری از چهار شخصیت زره پوش شروع می شود که در حالی که دروازه ای باز می شود وارد اتاقی بزرگ می شوند. پشت آن دروازه، Mecha Strike Commander است که بازیکنان کهنه کار ممکن است آن را از فصل اول فورتنایت تشخیص دهند. بازیکنان که برای مسابقه نهایی با The Imagined Order بازسازی شده اند، متوجه خواهند شد که مکانیزم عظیم همان چیزی است که به آرامی در پس زمینه لابی ساخته شده است. سپس تریلر تصویری اسلوموشن از تیم را نشان می‌دهد که به سمت Mecha Strike Commander راه می‌رود، که بازوی چپ خود را قبل از راه‌اندازی با چراغ‌های قرمز درخشان وصل می‌کند.

اعلامیه های قبلی در مورد جزئیات بازی فورتنایتکیلیسیون” نشان می دهد که چهار شخصیت نشان داده شده انواع مختلف Mecha Weapons Team Outfits هستند که در فروشگاه اقلام فورتنایت موجود است. از آنجایی که این تورنمنت نیاز به یک تیم کامل چهار نفره دارد، به نظر می‌رسد که همه بازیکنان  حداقل با ظرفیتی از این ربات بزرگ خلبانی خواهند کرد. “کیلیسیون” در 4 ژوئن در ساعت 16 ET/1 PM PT برگزار می شود و یک تورنمنت درون بازی فقط یک بار است. بازیکنان می‌توانند 30 دقیقه قبل از زمان شروع به لیست پخش تورنمنت وارد شوند و آنهایی که تیم کامل ندارند گروه آنها به طور خودکار پر می‌شود.

علاوه بر لباس‌های تیم Mecha Weapons شبیه به Power Rangers، Fortnite بسته Fortnite Crew خود را برای ژوئن 2022 با پوسته بسیار مناسب منتشر کرده است. بسته این ماه دارای پوسته ای از خود ماشین غول پیکر، Mecha Strike Commander است، البته در اندازه پخش کننده معمولی. چندین لوازم آرایشی مرتبط نیز با بسته ارائه می‌شوند، مانند Mecha Light Capacitor Back Bling و Mecha Reborn Wrap. بازیکنانی که اکنون بازی Fortnite Crew را خریداری می کنند، به Battle Pass فصل جاری و Battle Pass فصل 3 فصل 3 دسترسی خواهند داشت که هفته آینده به طور رسمی شروع شود.

بازی Fortnite برای PC، PS4، PS5، Switch، Xbox One و Xbox Series X/S رایگان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تعمیر یخچال

تعمیر داکت اسپلیت

تور کربلا

فروشگاه تجهیزات صنعتی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

جانکشن باکس

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح