کد خبر : 203704
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
-

دانلود زیرنویس سریال The Blacklist 2013 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Blacklist 2013 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال The Blacklist 2013 زیرنویس سریال لیست سیاه برای چندین دهه، ریموند “رد” ردینگتون، مامور سابق دولتی یکی از تحت تعقیب‌ترین فراریان جهان بوده است. اما سپس موافقت کرد که با اف‌بی‌آی همکاری کند تا «لیست سیاه» او از اوباش، جاسوسان و تروریست‌های بین‌المللی را بگیرد – به شرطی که باید با الیزابت

دانلود زیرنویس سریال The Blacklist 2013 زیرنویس سریال لیست سیاه برای چندین دهه، ریموند “رد” ردینگتون، مامور سابق دولتی یکی از تحت تعقیب‌ترین فراریان جهان بوده است. اما سپس موافقت کرد که با اف‌بی‌آی همکاری کند تا «لیست سیاه» او از اوباش، جاسوسان و تروریست‌های بین‌المللی را بگیرد – به شرطی که باید با الیزابت کین، پروفایل‌ساز کار کند. نیت واقعی رد – انتخاب لیز، زنی که ظاهراً با او ارتباطی ندارد – نامشخص است. آیا لیز رازهایی برای خودش دارد؟ رد قول می‌دهد به لیز بیاموزد که مانند یک جنایتکار فکر کند “برای دیدن تصویر بزرگتر”، خواه ناخواه.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس سریال The Blacklist 2013 - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال The Blacklist 2013 در دو سال پس از مرگ الیزابت کین، ردینگتون و گروه ضربت منحل شدند و محل نگهداری رد مشخص نیست. اما هنگامی که یکی از خود آنها در خط وظیفه مجروح می شود، آنها به عقب گرد می آیند تا یک توطئه جهانی را سرنگون کنند.

یک آدم ربایی آزمایشی برای توانایی های گروه ضربت در حالی که آنها با یک سازمان مرموز دزدان دریایی مبارزه می کنند، ایجاد می کند. یک پرونده جدید مربوط به مصنوعات دزدیده شده، رد را با یک لیست سیاه سابق متحد می کند. آرام تصمیم سختی را پیش رو دارد.

دانلود زیرنویس سریال لیست سیاه 2013 گروه ضربت برای یافتن فهرست سیاهی که از هر وسیله لازم برای بازگرداندن آنچه به ناحق دزدیده شده است استفاده می کند. رسلر از پارک یک لطف می خواهد. کوپر سعی می‌کند رویدادی را که هیچ خاطره‌ای از آن ندارد، جمع کند.

موقعیت دمبه به عنوان یک مامور FBI باعث ایجاد عوارضی برای رد می شود، زیرا گروه ضربت پرونده ای را که مربوط به فناوری نظامی است رسیدگی می کند. کوپر و پارک هر کدام زندگی شخصی خود را به طور فزاینده ای پیچیده می یابند.

زیرنویس سریال The Blacklist 2013 - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال The Blacklist 2013 گروه ویژه به بررسی درمانگری می پردازد که ممکن است کلید احیای یک خانواده جنایتکار سازمان یافته باشد. رد خودش تحقیق می کند. دونالد رسلر در مجموعه ای از فلاش بک ها اقدامات خود را پس از مرگ الیزابت کین به یاد می آورد.

زیرنویس سریال لیست سیاه 2013 مرگ یک تنیس باز حرفه ای گروه ضربت را به سمت دکتری هدایت می کند که ممکن است شانس یک سندیکای بزرگ شرط بندی ورزشی را برطرف کند. قرمز عمیق تر به خیانت دمبه می پردازد. رسلر با هوشیاری دست و پنجه نرم می کند.

زیرنویس The Blacklist 2013 - بلو سابتايتل

زیرنویس لیست سیاه 2013 موجی از حملات هماهنگ به ستوان های رد، دمبه را در معرض خطر قریب الوقوع قرار می دهد و او را وادار می کند تا وقایعی را که دو سال قبل باعث شد به اف بی آی بپیوندد، دوباره زنده کند.

تحقیقات کارگروه در مورد Arcane Wireless، یک شبکه سلولی غیرقابل ردیابی برای مجرمان، منجر به عواقب غیرمنتظره ای می شود. قرمز با ساعت مسابقه می دهد تا یک همکار را از دردسر خلاص کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح