کد خبر : 197375
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
-

دایره قارچ واقعی به نظر چیزی خارج از بازی های افسانه ای است

دایره قارچ واقعی به نظر چیزی خارج از بازی های افسانه ای است

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gametplay یک دایره قارچ واقعی پیدا می شود که شبیه چیزی است که در بازی های Fable تعلق دارد که ممکن است یک شی پنهان در آن دفن شود. در سال 2004، استودیو Lionhead اولین بازی از سری Fable را با نام Fable منتشر کرد. چهار سال

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gametplay یک دایره قارچ واقعی پیدا می شود که شبیه چیزی است که در بازی های Fable تعلق دارد که ممکن است یک شی پنهان در آن دفن شود.

در سال 2004، استودیو Lionhead اولین بازی از سری Fable را با نام Fable منتشر کرد. چهار سال بعد، استودیو اولین دنباله مستقیم بازی را با نام Fable 2 منتشر کرد، قبل از اینکه در سال 2010 به Fable 3 برود. متأسفانه قرار بود آخرین قسمت اصلی این فرنچایز باشد و این سری برای چندین سال در بلاتکلیفی گیر کرده بود.

Real-Life Mushroom Circle Looks Like Something Out of the Fable Games

دنیای افسانه دنیایی است که می توان آن را به درستی به عنوان دنیایی عجیب توصیف کرد. در بیشتر موارد، این یک داستان فانتزی سرراست با قهرمانان و تبهکاران است که از شمشیر، کمان، تیر و جادو استفاده می کنند. Fable 2 این را گسترش می دهد و شامل اسلحه های قبل از Fable 3 می شود اما به طور کلی فضای فانتزی قرون وسطایی را برای یک داستان الهام گرفته از انقلاب صنعتی رها می کند. علاوه بر این، افسانه 3 شامل تبدیل شدن شخصیت بازیکن به پادشاه آلبیون می‌شد و بیشتر آن را از عناصر فانتزی سنتی جدا می‌کرد. با این حال، برخی از این عناصر فانتزی در اطراف گیر کرده اند و اغلب می توان الهام بخش آنها را در دنیای واقعی پیدا کرد.

در پست اخیر، کاربر Reddit anykindofpeanuts تصویری از دایره قارچی را در اطراف یک تپه کوچک به اشتراک گذاشت. عنوان پست نشان می‌دهد که کسی باید برای یک کلید نقره‌ای در تپه حفاری کند. کلیدهای نقره ای در سراسر جهان Fable یافت می شوند و برای باز کردن قفل صندوق های گنج استفاده می شوند. شایان ذکر است که این دایره های قارچی که به حلقه های پری معروف هستند، عملاً در خود بازی وجود ندارند.

پس از انتشار Fable 3، چهارمین بازی توسط استودیو Lionhead برنامه ریزی شد اما هرگز محقق نشد. پیتر مولینوکس، خالق سری، برنامه‌هایی برای قسمت‌های آینده داشت که متأسفانه هرگز اجرا نشدند و هر بازی‌ای که در حال ساخت بود، بی‌سر و صدا کنار گذاشته شد. استودیو Lionhead سرانجام در سال 2016 توسط شرکت مادر مایکروسافت تعطیل شد و ظاهراً فرنچایز فانتزی را با خود همراه کرد. با این حال، مالکیت معنوی ارزشمند به ندرت برای همیشه مرده می ماند.

در سال 2020، مایکروسافت اعلام کرد که بازی جدیدی در فرنچایز Fable در حال توسعه است. جزئیات بازی جدید کمیاب است، اما ظاهراً این فرنچایز را به ریشه های فانتزی سنتی و قرون وسطایی خود باز می گرداند. این بازی جدید توسط استودیوی Playground Games که به خاطر کار بر روی فرنچایز Forza شناخته شده است در حال توسعه است. رزومه سازنده در حال حاضر شامل Forza Horizon، Forza Horizon 2، Forza Horizon 3 و Forza Horizon 4 است.

در حالی که نزدیک به 12 سال از انتشار Fable 3 می گذرد، پست هایی مانند این نشان می دهد که هنوز مخاطبان این فرنچایز وجود دارد. قسمت بعدی که به سادگی Fable نام دارد، در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد و ظاهراً توسعه آن به کندی پیش می‌رود. یکی از دلایلی که ذکر شد این واقعیت است که توسعه دهنده جدید Fable هیچ تجربه ای در مورد بازی های RPG فانتزی ندارد. در حال حاضر انتظار می‌رود این بازی در سال 2024 منتشر شود و امیدواریم با حلقه‌های قارچ حلقه‌ای پری پر از کلیدهای نقره‌ای همراه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سینی کابل

کنترل تلویزیون ال جی

تعمیر یخچال

تعمیر داکت اسپلیت

تور کربلا

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح