کد خبر : 209202
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
-

یوتیوب الزامات برچسب گذاری جدیدی را برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی اعلام می کند

یوتیوب الزامات برچسب گذاری جدیدی را برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی اعلام می کند

  به گزارش باي رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهي و به نقل از رسانه های اجتماعی امروز یوتیوب جدیدترین پلتفرم برای پیاده‌سازی برچسب‌ها بر روی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است، با رهبر ویدیویی که به دنبال پیشروی از موج مولد هوش مصنوعی با الزامات برچسب‌گذاری جدید برای سازندگان است. «در ماه‌های آینده، به‌روزرسانی‌هایی

 

به گزارش باي رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهي و به نقل از رسانه های اجتماعی امروز یوتیوب جدیدترین پلتفرم برای پیاده‌سازی برچسب‌ها بر روی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی است، با رهبر ویدیویی که به دنبال پیشروی از موج مولد هوش مصنوعی با الزامات برچسب‌گذاری جدید برای سازندگان است.

«در ماه‌های آینده، به‌روزرسانی‌هایی را معرفی خواهیم کرد که به بینندگان اطلاع می‌دهند که محتوایی که می‌بینند مصنوعی است. به طور خاص، ما از سازندگان می‌خواهیم زمانی که محتوای تغییریافته یا مصنوعی ایجاد کرده‌اند که واقع‌بینانه است، از جمله با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، افشا کنند.

 

همانطور که در مثال بالا می بینید، شرط جدید به این معنی است که سازندگان باید مشخص کنند که یک ویدیو چه زمانی حاوی محتوای تغییر یافته یا مصنوعی است که واقع بینانه است.

 

به عنوان مثال، این می‌تواند یک ویدیوی تولید شده توسط هوش مصنوعی باشد که به‌طور واقع‌گرایانه رویدادی را به تصویر می‌کشد که هرگز اتفاق نیفتاده است، یا محتوایی که نشان می‌دهد شخصی کاری را انجام داده یا انجام داده است.»

 

بنابراین، انیمیشن های تولید شده با هوش مصنوعی خوب هستند، اما تصاویر افراد واقعی و رویدادها باید برچسب گذاری شوند.

 

عدم انجام این کار جریمه هایی را در پی خواهد داشت که در بدترین موارد می تواند شامل حذف، تعلیق درآمدزایی و حتی تعلیق حساب شود.

 

این در بسیاری از موارد همچنان به این بستگی دارد که کسی بتواند چنین مواردی را به عنوان یک نگرانی شناسایی و مطرح کند. اما تهدید حذف باید به اندازه ای باشد که بسیاری از کانال ها را از ارسال جعلی های تولید شده توسط هوش مصنوعی منصرف کند.

منظورم این است که احتمالاً گروه‌های هماهنگ اطلاعات نادرست را که توسط دولت‌های خارجی تأمین مالی می‌شوند، که برخی از آنها سالانه هزاران کانال YouTube ایجاد می‌کنند، بازدارد. اما این یک گام اجرایی مهم در هر صورت است که شفافیت بیشتری را در استفاده از هوش مصنوعی مولد ایجاد می کند.

 

یوتیوب می گوید که به طور خودکار هر محتوایی را که با ابزارهای هوش مصنوعی تولیدی خودش ایجاد می شود، برچسب گذاری می کند.

 

علاوه بر این، یوتیوب فرآیندهای درخواست حذف جدیدی را هم برای افراد و هم برای نوازندگانی که شبیه‌سازی آنها در خلاقیت‌های هوش مصنوعی ارسال شده در برنامه استفاده می‌شود، اضافه می‌کند.

 

با توجه به اینکه یوتیوب همچنین در حال کار با شرکت‌های موسیقی بر روی فرآیند جدیدی برای تسهیل ساخت موسیقی مولد هوش مصنوعی در پارامترهای خاص، عنصر نوازندگان جالب است. واضح است که با توجه به نقشی که یوتیوب در کشف موسیقی ایفا می کند، این موضوع نگرانی قابل توجهی است و روند جدید ابزار دیگری برای اجرای تخلفات احتمالی فراهم می کند.

 

Meta و TikTok هر دو برچسب هایی را برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پیاده سازی کرده اند که شفافیت و وضوح بیشتری را برای بینندگان در جریان ارائه می دهد.

انتظار می‌رود که این موضوع در سال‌های آینده اهمیت بیشتری پیدا کند، زیرا ابزارهای هوش مصنوعی مولد تکامل می‌یابند و ابزارهای ویدیویی تولیدی به جریان اصلی تبدیل می‌شوند.

 

ما هنوز نمی دانیم تأثیرات کامل آن چه خواهد بود، اما برچسب ها به عنوان یک نیاز اساسی، گام اولیه مهمی هستند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تعمیر یخچال

تعمیر داکت اسپلیت

تور کربلا

فروشگاه تجهیزات صنعتی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

جانکشن باکس

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح