کد خبر : 203645
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
-

PUBG رویداد متقاطع Dead by Daylight را آغاز کرد

PUBG رویداد متقاطع Dead by Daylight را آغاز کرد

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gametplay رویداد PUBG با موضوع هالووین که با همکاری Dead by Daylight طراحی شده آغاز می‌شود و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا لوازم آرایشی ترسناک به دست آورند. استودیو PUBG رویداد جدید PUBG با موضوع هالووین را با همکاری بازی ترسناک Dead by Daylight آغاز

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از gametplay رویداد PUBG با موضوع هالووین که با همکاری Dead by Daylight طراحی شده آغاز می‌شود و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا لوازم آرایشی ترسناک به دست آورند.

استودیو PUBG رویداد جدید PUBG با موضوع هالووین را با همکاری بازی ترسناک Dead by Daylight آغاز کرده است. اکنون در PUBG: Battlegrounds بازیکنان می‌توانند در یک حالت بازی ترسناک جدید به رقابت بپردازند و جوایزی از جمله لوازم آرایشی و پوسته‌ها با مضمون Dead by Daylight دریافت کنند.

PUBG: Battlegrounds یک بازی تیراندازی اول شخص مبتنی بر بقا است که تا حد زیادی ژانر بتل رویال را تعریف می کند. در این بازی، تا 100 بازیکن به یک نقشه جهانی بزرگ می‌افتند و برای اینکه آخرین نفر زنده باشند، رقابت می‌کنند. Dead by Daylight برداشتی نامتقارن از بازی های بقا است. در این بقای ترسناک، بازیکنان انتخاب می‌کنند که یا بخشی از یک تیم چهار نفره باشند که سعی می‌کنند فرار کنند و از سلاخی جلوگیری کنند، یا خود قاتل باشند.

همانطور که استودیو PUBG در اوایل این ماه قول داده بود، PUBG: Battlegrounds و Dead by Daylight در یک رویداد با موضوع هالووین در جهان PUBG همکاری می کنند. اکنون Krafton رویداد را آغاز کرده است، جایی که بازیکنان می‌توانند پوسته‌ها، لباس‌های کامل، پلاک‌ها و موارد دیگر را جمع‌آوری کنند. در مجموع، چهار لباس کامل وجود خواهد داشت: شکارچی، لژیون، دلقک و تله. علاوه بر این، این لوازم آرایشی شامل چهار ماسک، سه پوست کوله پشتی، یک پوست ماهیتابه “Sacrificial Hook” و یک پلاک Dead by Daylight Killers است. اینها همه از طریق فروشگاه PUBG خریداری می شوند و متأسفانه به عنوان پاداش ماموریت در دسترس نیستند.

بازیکنانی که ارز درون بازی برای خرید لوازم آرایشی ندارند، همچنان محتوای هیجان انگیز هالووین را دریافت می کنند. از هم اکنون تا 7 نوامبر، بازیکنان می توانند در حالت مخفی کاری ویژه به نام Survive the Hunt به رقابت بپردازند. این حالت همچنین دارای پاداش های جداگانه ای است که فقط با بازی می توانید به آنها دست پیدا کنید. جوایز شامل لباس دوایت ناشناس تنها بازمانده، اسپری Dead by Daylight و Dead by Daylight’s Nurse Killer ماسک است.

برای به دست آوردن جوایز، بازیکنان باید در حالت Survive the Hunt به قتل برسند. حالتی که توسط Dead by Daylight الهام گرفته شده است، بازماندگان را در برابر یک قاتل قرار می‌دهد، جایی که بازماندگان باید به ژنراتورهای شکسته دسترسی داشته باشند تا بتوانند راه‌اندازی کنند و راه فرار باز کنند. در حالی که بازماندگان در حال تلاش برای فرار هستند، بازیکنی که نقش قاتل به او اختصاص داده شده است سعی می کند آنها را بگیرد یا به هر وسیله ای از فرار آنها جلوگیری کند.

این رویداد هم‌اکنون در PUBG: Battlegrounds برای رایانه‌های شخصی و کنسول در دسترس است. به طور مشابه، رویداد Dead by Daylight در بازی موبایل استودیوی PUBG، New State Mobile که بر اساس همان جهان PUBG است، نیز فعال است. حالت Survive the Hunt بسته به منطقه زمانی تا 6 نوامبر یا 7 نوامبر قابل بازی خواهد بود و تا یک ماه پس از آن می توان مسابقات سفارشی Dead by Daylight را ایجاد کرد.

بازی PUBG: Battlegrounds هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تعمیر یخچال

تعمیر داکت اسپلیت

تور کربلا

فروشگاه تجهیزات صنعتی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

جانکشن باکس

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح