کد خبر : 197247
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
-

Xbox Game Pass امروز 4 بازی را از دست می دهد

Xbox Game Pass امروز 4 بازی را از دست می دهد

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از گيم تي پلي مشترکین Xbox Game Pass باید از چهار بازی که قرار است امروز از سرویس اشتراک خارج شوند آگاه باشند. Xbox Game Pass به عنوان نتفلیکس بازی های ویدیویی توصیف شده است و این مقایسه واقعاً منطقی است. مانند نتفلیکس، Xbox Game Pass بر ارائه

به گزارش خبرفوق العاده و به نقل از گيم تي پلي مشترکین Xbox Game Pass باید از چهار بازی که قرار است امروز از سرویس اشتراک خارج شوند آگاه باشند.

Xbox Game Pass به عنوان نتفلیکس بازی های ویدیویی توصیف شده است و این مقایسه واقعاً منطقی است. مانند نتفلیکس، Xbox Game Pass بر ارائه هر چه بیشتر محتوا به مشترکین متمرکز است، از کلاسیک های قدیمی تا نسخه های کاملاً جدید و روز اول. اما همچنین مانند نتفلیکس، عناوین به صورت ماهانه از Xbox Game Pass حذف می‌شوند و محتوای قدیمی‌تر منتشر می‌شود و با افزوده‌های جدید جایگزین می‌شود.

Xbox Game Pass is Losing 4 Games Today

Xbox Game Pass در مورد زمان حذف بازی ها از سرویس کاملاً قابل پیش بینی است. به طور معمول، Xbox Game Pass یک دسته از بازی‌ها را در حدود پانزدهم هر ماه حذف می‌کند و سپس یک دسته دیگر در آخرین روز هر ماه حذف می‌شود. این الگو در مورد بازی‌هایی که Xbox Game Pass را در ژوئن 2022 ترک می‌کنند صادق است، زیرا قرار است چهار بازی امروز، 30 ژوئن، سرویس را ترک کنند.

چهار بازی که امروز Xbox Game Pass را ترک می کنند عبارتند از FIFA 20، Jurassic World Evolution، Last Stop و MotoGP 20. اما در حالی که هر زمان بازی ها از سرویس اشتراک Xbox Game Pass خارج می شوند همیشه ناامید کننده است، اما در مورد بازی ها واقعاً همه خبر بد نیست. خروج از Xbox Game Pass در 30 ژوئن.

بازی‌هایی که امروز Xbox Game Pass را ترک می‌کنند

  • FIFA 20
  • Jurassic World Evolution
  • Last Stop
  • MotoGP 20

برای مثال، در حالی که برخی از طرفداران ممکن است از اینکه FIFA 20 یکی از بازی‌هایی است که Xbox Game Pass را در ژوئن 2022 ترک می‌کند ناامید شوند، اینطور نیست که سری FIFA به طور کامل از این سرویس غایب باشد. برعکس، کسانی که اشتراک Xbox Game Pass ULtimate دارند هنوز هم می توانند FIFA 21 و FIFA 22 را بررسی کنند، که مورد آخر اخیراً به مجموعه Game Pass اضافه شده است.

Jurassic World Evolution در یک قایق مشابه است. در حالی که 30 ژوئن آخرین روزی است که مشترکین Xbox Game Pass می توانند نسخه اصلی Jurassic World Evolution را بازی کنند، جنبه مثبت آن این است که آنها همچنان در آینده قابل پیش بینی به Jurassic World Evolution 2 دسترسی خواهند داشت. معادل‌هایی برای Last Stop و MotoGP 20 وجود ندارد، اما اضافه‌شده‌های جدید FIFA 22 و Jurassic World Evolution 2 باعث می‌شود پیشینیان آن‌ها کمی کمتر از Game Pass خارج شوند.

برای کسانی که جدا شدن از هر یک از این بازی‌ها برایشان مشکل است، تا زمانی که هنوز در کتابخانه Game Pass هستند، با 20 درصد تخفیف در دسترس هستند. در همین حال، مشترکین Xbox Game Pass باید بازی‌های بیشتری را در آینده نزدیک داشته باشند، زیرا Far Cry 5 در تاریخ 1 ژوئیه به Game Pass می‌آید و بسیاری از بازی‌های دیگر نیز قرار است ماه آینده به سرویس ارائه شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

کرم روز لاکچری کوین

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح