کد خبر : 194259
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
-

دانلود زیرنویس سریال Super Dragon Ball Heroes 2018 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Super Dragon Ball Heroes 2018 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Super Dragon Ball Heroes 2018 نام یک انیمیشن کارتی و انیمیشنی ویدئویی اصلی ژاپنی است. این سریال در تاریخ 1 ژوئیه 2018 پخش شد و توسط Toei Animation بدون دخالت آکیرا توریاما خالق Dragon Ball تولید شد. زیرنویس سریال Super Dragon Ball Heroes 2018 پس از تورنمنت قدرت، گوکو، وجتا و فیوچر

دانلود زیرنویس سریال Super Dragon Ball Heroes 2018 نام یک انیمیشن کارتی و انیمیشنی ویدئویی اصلی ژاپنی است. این سریال در تاریخ 1 ژوئیه 2018 پخش شد و توسط Toei Animation بدون دخالت آکیرا توریاما خالق Dragon Ball تولید شد.

Super Dragon Ball Heroes Receives TV Anime

زیرنویس سریال Super Dragon Ball Heroes 2018 پس از تورنمنت قدرت، گوکو، وجتا و فیوچر مای توسط شخصیتی مرموز به نام فو مطلع می شوند که فیچر ترانکس در دنیایی به نام سیاره زندان که تحت کنترل برادر فریزا کولر است، اسیر است. در آنجا با کامبر جنایتکار سایان روبرو می شوند. پس از شکست دادن کامبر و آزادی Future Trunks، وقایع در Prison Planet مشخص شد که توسط مغز متفکر Hearts انجام می شود. هارتز که نسخه سایبورگ زاماسو را به خدمت گرفته است، برنامه خود را برای از بین بردن زنو و همتای او درست قبل از نابودی سیاره زندان فاش می کند.

قهرمانان بازمانده با خیال راحت به دنیای بیروس باز می گردند در حالی که گوکو توسط وزیر بزرگ نجات داده می شود و تصمیم می گیرد او را آموزش دهد تا بتواند Ultra Instinct را حفظ کند. Hearts یک “دانه جهانی” را در جهان 11 می کارد تا انرژی خود را تخلیه کند زیرا دشمنان را به سراسر جهان 6 و 3 می فرستد. Vegeta، Trunks و مبارزان Universe 6 با خواهر و برادرهای اندرویدی Oren و Kamin روبرو می شوند که در نهایت با “Kamioren” در حالی که کولر ترکیب می شوند، قرار می گیرند. که اکنون به “Meta Cooler” تبدیل شده است، با Cumber در Universe 3 مبارزه می کند. مبارزه در Universe 6 در نهایت به Universe 11 منتقل می شود. Goku با کمی کنترل بر Ultra Instinct به Universe 11 می رسد. Vegeta موفق می شود کامیورن را با Super Saiyan Blue تکامل یافته خود شکست دهد. گوکو با درک اینکه نمی‌تواند قلب‌ها را با غریزه فوق‌العاده شکست دهد، وگیتا را متقاعد می‌کند تا با او در “گوگتا” ترکیب شود. گوگتا، با سوپر سایان بلو، آخرین انفجار را به سمت دانه‌ای که اکنون در سینه قلب تزریق شده است، انجام می‌دهد و او را می‌کشد. در سخنان پایانی خود، هارتز توضیح می دهد که قصد واقعی او تنها این بود که همه فانی ها را از دست Omni-King آزاد کند، قبل از اینکه به گوگتا و سایر مبارزان در شکست دادن او تبریک بگوید. در جای دیگر، یک فو راضی اعلام می کند که آزمایش بعدی او آماده شروع است.

Super Dragon Ball Heroes (TV Series 2018– ) - IMDb

زیرنویس Super Dragon Ball Heroes 2018 در Universe 7، Beerus به مبارزان Z در مورد پرنده ای هشدار می دهد که چند جهان را نابود می کند. فو با توکی-توکی شیطانی خود، “دوگی-دوگی” – پرنده پیشگویی شده فاجعه – می آید و نقشه خود را برای ایجاد یک جهان کاملاً جدید با استفاده از درخت جهانی که در سراسر چندجهانی کاشته است توضیح می دهد که از دانه های آزمایشی جهان Heart و سپس ایجاد شده است. با Dogi-Dogi به عقب فرار می کند.

درخت در Universe 7 شروع به تضعیف ساکنان خود از جمله کریلین و پیکولو می کند. Beerus برای تخلیه انرژی در عوض، با وجود اینکه مدت طولانی قادر به انجام آن نبود، سپری را در اطراف درخت بلند می کند. Fu افراد شرور مانند Turles، Bojack، Super Android 17 و Dr. W را از جدول زمانی متناوب به خدمت می گیرد. تورلز و بوجاک به گوکو و وجتا حمله می کنند در حالی که فو توکی-توکی را دستگیر می کند و فرار می کند. در جای دیگر، دکتر دبلیو انرژی Xeno Goku و Xeno Vegeta را جمع آوری می کند تا به Janemba بدهد، که قوی تر می شود. Xeno Goku و Xeno Vegeta برای غلبه بر قدرت جدید Janemba، انرژی را از همتایان Saiyan خود، Xeno Trunks و Xeno Pan قرض می‌کنند تا به سطح جدیدی از قدرت برای شکست جانمبا دست یابند. آنها سپس با کمک ماجین سالسا و پوتین به محل درخت جهان تلهپورت می کنند و فو نقشه خود را برای آنها فاش می کند. گوکو و وگیتا با وگیتو ترکیب می‌شوند و با فو می‌جنگند، در حالی که تووا حقیقت وجود فو را فاش می‌کند و به او در برنامه‌اش کمک می‌کند. با این حال، درخت جهان با آرزویی از سوپر اژدهای توپ نابود می‌شود و باعث می‌شود که فو از قدرت تازه یافته‌اش برای احیای درخت استفاده کند، در حالی که Vegito و Xeno Vegito با Broly، Towa و Mira با کمک Demigra و Robelu مبارزه می‌کنند. با این وجود، فو با موفقیت یک جهان جدید ایجاد می کند، اما با Xeno Vegito در هزارتوی زمان توسط Demigra به دام افتاده است.

Super Dragon Ball Heroes (TV Series 2018– ) - IMDb

با بیدار شدن در جهان جدید، Goku توسط گشت زمان مطلع می شود که او در یک نسخه تکراری از Universe 7 است که توسط فو ایجاد شده است. Hearts که توسط Demigra از جهنم پس گرفته شده بود، برمی‌گردد و پیشنهاد اتحاد با Goku را برای شکست فو قبل از حمله فریزا و کولر به شکل طلایی خود می‌دهد. ناگهان سوپر سایان برولی مداخله می کند و بر این چهار نفر غلبه می کند. بدون اینکه آنها بدانند، یک Saiyan نقابدار مرموز مراقب آنهاست در حالی که فریزا و کولر را با Dark Dragon Balls نیرو می دهد. با این حال، توپ های اژدهای تاریک توسط سایان مرموز دیگری از آنها استخراج می شود. Hearts برنامه ای را با Goku تنظیم می کند تا توپ های اژدها جهان تکراری را برای بازگشت به خانه پیدا کند. با استفاده از رادار اژدها جهان تکراری، Goku و Hearts یکی از توپ های اژدها را در سیاره ای نزدیک که در آن گیاه، تورلز و کامبر در حال مبارزه با یکدیگر هستند، ردیابی می کنند. گوکو و هارتز به سیاره می‌رسند اما گوکو با سایان نقاب‌دار روبرو می‌شود که مشخص می‌شود گوکو بلک است. بلک به سوپر سایان رز تبدیل می شود و با گوکو روبرو می شود در حالی که وجتا به مقابله با تورلز و کامبر ادامه می دهد. Vegeta موفق می شود انرژی تاریک کامبر را با فرم آبی Super Saiyan جذب کند و بر تورل ها غلبه کند قبل از اینکه کامبر را با تفنگ گالیک بیهوش کند. او به تورلز توصیه می کند قبل از اینکه دوباره او را به چالش بکشد، ترک کند و تمرین کند. سپس وجتا با دیدن اینکه بلک در فاصله دور بر گوکو غلبه می کند، شوکه می شود. گوکو از Ultra Instinct در برابر سیاه استفاده می کند، اما دومی سیاره ای را که در آن قرار دارند را نابود می کند. به نظر می‌رسد که سل در حین نابودی آن، گوکو و وجتا را نجات می‌دهد، آنها انگیزه‌های سل را زیر سوال می‌برند که او پاسخ می‌دهد همان دلیلی که Hearts خریده شده است، که سپس ادعا می‌کند او نیز بخشی از “همکاران ماژین” است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح