کد خبر : 181594
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
-

دانلود زیرنویس سریال The Rookie 2018 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال The Rookie 2018 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال The Rookie یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی رویه ای پلیسی آمریکایی است که توسط الکسی هاولی برای ABC ساخته شده است. این سریال درباره جان نولان، مردی حدودا چهل ساله است که به پیرترین تازه کار در اداره پلیس لس آنجلس تبدیل می شود. Entertainment One؛ این سریال بر اساس واقعی است.

The Rookie (TV Series 2018– ) - IMDb

دانلود زیرنویس سریال The Rookie یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی رویه ای پلیسی آمریکایی است که توسط الکسی هاولی برای ABC ساخته شده است. این سریال درباره جان نولان، مردی حدودا چهل ساله است که به پیرترین تازه کار در اداره پلیس لس آنجلس تبدیل می شود. Entertainment One؛ این سریال بر اساس واقعی است. -زندگی افسر اداره پلیس لس آنجلس ویلیام نورکراس، که در سال 2015 به لس آنجلس نقل مکان کرد و در اواسط دهه 40 زندگی خود به این بخش پیوست.

The Rookie (TV Series 2018– ) - IMDb

بازیگران این سریال ناتان فیلیون، آلیسا دیاز، ریچارد تی جونز، تیتوس مکین جونیور، مرسدس میسون، ملیسا اونیل، افتون ویلیامسون، مکیا کاکس، شاون اشمور و اریک وینتر هستند. The Rookie برای اولین بار در 16 اکتبر 2018 به نمایش درآمد. فصل تا 16 آوریل 2019 ادامه داشت. فصل دوم از 29 سپتامبر 2019 تا 10 مه 2020 پخش شد. فصل سوم از 3 ژانویه تا 16 مه 2021 اجرا شد. در می 2021، سریال برای فصل چهارم تمدید شد. که در 26 سپتامبر 2021 برای اولین بار پخش شد.

The Rookie (2018)

این سریال درباره جان نولان، مردی چهل و پنج ساله تازه طلاق گرفته اهل پنسیلوانیا است که پس از کمک ناخواسته به افسران پلیس در جریان یک سرقت بانک، به لس آنجلس نقل مکان می کند تا شغل جدیدی را به عنوان افسر پلیس در پلیس لس آنجلس دنبال کند. دپارتمان (LAPD) پس از فارغ‌التحصیلی از آکادمی پلیس به‌عنوان مسن‌ترین تازه‌کار در این نیرو، نولان باید ماهیت خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی شغل خود را دنبال کند و مصمم است علی‌رغم چالش‌ها، آن را در حرفه جدید خود بسازد.

The Rookie (TV Series 2018– ) - IMDb

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تعمیر یخچال

تعمیر داکت اسپلیت

تور کربلا

فروشگاه تجهیزات صنعتی

سیم و کابل خراسان

پراپ رابین سود

استفاده از اپل موزیک

ادکلن ورساچه اروس

ظروف یکبارمصرف گیاهی

سیم و کابل کسری

سینی کابل

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

جانکشن باکس

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح