کد خبر : 203680
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
-

دانلود زیرنویس سریال Turner & Hooch 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Turner & Hooch 2021 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس سریال Turner & Hooch 2021 زیرنویس سریال ترنر و هوچ یک مارشال دکمه دار ایالات متحده یک سگ آشغال آب دهان را به ارث می برد و به زودی متوجه می شود حیوان خانگی ای که نمی خواست شریک مورد نیازش است. براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد زیرنویس سریال Turner & Hooch

دانلود زیرنویس سریال Turner & Hooch 2021 زیرنویس سریال ترنر و هوچ یک مارشال دکمه دار ایالات متحده یک سگ آشغال آب دهان را به ارث می برد و به زودی متوجه می شود حیوان خانگی ای که نمی خواست شریک مورد نیازش است.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس سریال Turner & Hooch 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس سریال Turner & Hooch 2021 یک مارشال آمریکایی یک سگ سرکش را به ارث می برد و متوجه می شود که حیوان خانگی جدیدش کلید بزرگ ترین پرونده او است. اسکات هیجان زده است که در اولین مأموریت خود با هوچ، زمانی که مارشال ها برای محافظت از هتل کمیته المپیک شغلی پیدا می کنند، تأثیر خوبی بگذارد.

دانلود زیرنویس سریال ترنر و هوچ 2021 هوچ در اولین آزمون بزرگ خود به طور کامل شکست می خورد، اما اسکات را در مقابل همه تحقیر می کند. اسکات یک دزد جواهرات معروف فراری را تعقیب می کند در حالی که هوچ شیفته یک اسباب بازی جیر می شود.

زیرنویس سریال Turner & Hooch 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس Turner & Hooch 2021 اسکات و هوچ برای تحت تاثیر قرار دادن دوست دختر سابق خود از یک قاضی بدخلق در برابر یک قاتل اوباش محافظت می کنند. اسکات، هوچ و خاویر در جستجوی یک فراری در شهر کوچک عجیب الدورادو گیر می کنند.

زیرنویس سریال ترنر و هوچ 2021 اسکات برای یک فراری خطرناک در جنگل شکار می کند. هوچ متوجه می شود که مظنون رازی دارد. اسکات امنیت را برای یک سناتور محبوب انجام می دهد، در حالی که هوچ تبدیل به یک حس ویروسی می شود.

زیرنویس Turner & Hooch 2021 - بلو سابتايتل

زیرنویس ترنر و هوچ 2021 اسکات سعی می کند بی گناهی هوچ را در زمانی که یک نقاشی ارزشمند آسیب می بیند، ثابت کند. اسکات و هوچ هنگام تلاش برای متوقف کردن یک قاتل مرگبار با یک شاهد جوان مبتلا به اوتیسم پیوند می خورند. وقتی سگ اریکا، آنجل، گرفته می شود، اسکات، خاویر و جسیکا سعی می کنند او را ردیابی کنند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح