کد خبر : 203598
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
-

دانلود زیرنویس فیلم Gigi & Nate 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Gigi & Nate 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Gigi & Nate 2022 زندگی یک مرد جوان با ابتلا به یک بیماری تقریباً کشنده و چهار پلژی زیر و رو می شود. حرکت رو به جلو تقریباً غیرممکن به نظر می رسد تا زمانی که او یک حیوان غیرمحتمل به نام جیجی، یک میمون کاپوچین کنجکاو و باهوش را به دست

دانلود زیرنویس فیلم Gigi & Nate 2022 زندگی یک مرد جوان با ابتلا به یک بیماری تقریباً کشنده و چهار پلژی زیر و رو می شود. حرکت رو به جلو تقریباً غیرممکن به نظر می رسد تا زمانی که او یک حیوان غیرمحتمل به نام جیجی، یک میمون کاپوچین کنجکاو و باهوش را به دست آورد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Gigi & Nate 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Gigi & Nate 2022 اگرچه جیجی برای کمک به نیت در رفع نیازهای اولیه اش آموزش دیده است، اما جیجی به او چیزی که بیشتر از همه به آن نیاز دارد می دهد امید.

زیرنویس فیلم Gigi & Nate 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Gigi & Nate 2022 جیجی و نیت یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی نیک هام بر اساس فیلمنامه دیوید هاجنز است. این فیلم بر اساس داستان واقعی یک میمون چهار پلژی و یک میمون کاپوچین است. این فیلم در 2 سپتامبر 2022 توسط Roadside Attractions در ایالات متحده منتشر شد.

زیرنویس Gigi & Nate 2022 - بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم جیجی و نیت 2022 طبق گزارش Variety Insight، عکاسی اصلی برای Gigi & Nate در 29 مارس 2021 در لس آنجلس، کالیفرنیا آغاز شد. در ماه مه 2021، گزارش شد که فیلمبرداری در کارولینای شمالی انجام شده و مارسیا گی هاردن، چارلی رو، جوزفین لنگفورد، زوئی کولتی، هانا آلیگود، جیم بلوشی و دایان لاد در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. فیلمبرداری در 29 می 2021 به پایان رسید. این فیلم در 2 سپتامبر 2022 اکران شد.

زیرنویس فیلم جیجی و نیت 2022 این فیلم در کنار Honk for Jesus منتشر شد. روح خود را نجات دهید. و در آخر هفته افتتاحیه خود از 1184 سینما 990279 دلار و در مجموع 1.3 میلیون دلار در چارچوب چهار روزه روز کارگر به دست آورد. ۶۵ درصد مخاطبان زن، ۶۷ درصد بالای ۳۵ سال و ۶۴ درصد سفیدپوست بودند.

زیرنویس فیلم جیجی و نیت 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس جیجی و نیت 2022 در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 31 نقد، 16 درصد محبوبیت دارد و میانگین امتیاز 5.1/10 را دارد. اجماع منتقدان این وب‌سایت می‌گوید: «نمی‌توان نیت خیر جیجی و نیت را انکار کرد – اما نادیده گرفتن اجرای نابسامان این درام بی‌معنی نیز غیرممکن است.» متاکریتیک بر اساس هفت منتقد، میانگین موزون نمره 45 از 100 را به این فیلم اختصاص داد که نشان‌دهنده «نقدهای مختلط یا متوسط» است. تماشاگرانی که توسط PostTrak نظرسنجی کردند، 81٪ نمره کلی مثبت به فیلم دادند و 60٪ گفتند که قطعا آن را توصیه می کنند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نصب و تعویض باتری ماشین در محل

تعمیر لباسشویی در تهران

تست علت سرگیجه

آجر نما

قیمت تجهیزات اعلام حریق

خرید صندلی پزشکی

جانکشن باکس

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح