کد خبر : 192047
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
-

اثربخشی محدودِ واکسن آسترازنکا در برابر کرونای آفریقای جنوبی

اثربخشی محدودِ واکسن آسترازنکا در برابر کرونای آفریقای جنوبی

نتایج یک بررسی نشان می دهد واکسن آسترازنکا در برابر کروناویروس جهش یافته در آفریقای جنوبی از اثربخشی محدود برخوردار است. به گزارش ایسنا، نتایج بررسی ها حاکی از آن است که واکسن کروناویروس آسترازنکا/آکسفورد در برابر کروناویروس جهش یافته در آفریقای جنوبی حداقل مصونیت را ایجاد می کند. در این بررسی آمده است: این واکسن

اثربخشی محدودِ واکسن آسترازنکا در برابر کرونای آفریقای جنوبی

نتایج یک بررسی نشان می دهد واکسن آسترازنکا در برابر کروناویروس جهش یافته در آفریقای جنوبی از اثربخشی محدود برخوردار است.

به گزارش ایسنا، نتایج بررسی ها حاکی از آن است که واکسن کروناویروس آسترازنکا/آکسفورد در برابر کروناویروس جهش یافته در آفریقای جنوبی حداقل مصونیت را ایجاد می کند.

در این بررسی آمده است: این واکسن که باید به صورت دو دوز دریافت شود در برابر بیماری “خفیف-متوسط” کووید-۱۹ که منشا آن کروناویروس جهش یافته در آفریقای جنوبی باشد تقریبا مصونیتی ایجاد نمی کند.

در این بررسی ۲۰۲۵ داوطلب با میانگین سنی ۳۱ سال حضور داشتند. نیمی از آنان حداقل یک دوز از واکسن آسترازنکا را دریافت کرده و به نیمی دیگر شبه دارو تزریق شد. هیچ یک از آنان جان خود را از دست نداده و روانه بیمارستان نشدند.

سخنگوی شرکت آسترازنکا گفت: معتقدیم که واکسن تولیدی شرکت می تواند در برابر نوع “شدید” بیماری مصونیت ایجاد کند چرا که فعالیت آنتی بادی ناشی از این واکسن معادل دیگر واکسن های کووید-۱۹ است که فعالیت علیه نوع شدیدتر بیماری را به ویژه هنگامی که به فاصله هشت تا ۱۲ هفته تزریق شود، نشان داده است.

با این حال سخنگوی آسترازنکا می گوید در تلاش هستیم تا واکسن تولیدی این شرکت نیز با سویه جهش یافته در آفریقای جنوبی تطبیق داده شده و در صورت لزوم برای ارسال و توزیع در پاییز آماده باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک نیوز، پیش از این دانشگاه آکسفورد اعلام کرده بود که واکسن آسترازنکا از اثربخشی لازم در برابر کروناویروس انگلیسی برخوردار است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح