کد خبر : 188579
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
-

اجازه میدان‌داری را به مخلان نظم و آرامش جامعه نمی‌دهیم

اجازه میدان‌داری را به مخلان نظم و آرامش جامعه نمی‌دهیم

ایسنا/زنجان پیکر شهید گروهبان یکم، عرفان بیات از ماموران فرماندهی انتظامی استان زنجان که روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد، صبح امروز (۱۲ دی‌ماه) در بهشت زهرای زنجان به خاک سپرده شد. فرمانده انتظامی استان زنجان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه درهای شهادت همواره در

اجازه میدان‌داری را به مخلان نظم و آرامش جامعه نمی‌دهیم

ایسنا/زنجان پیکر شهید گروهبان یکم، عرفان بیات از ماموران فرماندهی انتظامی استان زنجان که روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد، صبح امروز (۱۲ دی‌ماه) در بهشت زهرای زنجان به خاک سپرده شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه درهای شهادت همواره در نیروی انتظامی باز است، اظهار کرد: مدافعان امنیت، شبانه‌روز در عرصه تامین امنیت کشور در تلاش هستند. این شهید عزیز هم زمانی که شهر در خواب بود، ساعت ۴ بامداد روز شنبه ۱۱ دی‌ماه به فیض شهادت رسید.

وی  افزود: رزمندگان غیور انتظامی در عرصه مقابله با ناامن‌سازی حوزه اقتصادی و قاچاقچیان کالا و مشروبات الکلی، پهلوانانه مقاومت کردند و در تعقیب و گریزها به فیض شهادت نائل شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سرنخ‌هایی از عوامل شهادت این بزرگوار به دست آمده و به زودی اخبار نهایی را به اطلاع شهروندان خواهیم رساند.

این مسئول تاکید کرد: این هشدار را به مخلان نظم و آرامش می‌دهیم که اجازه هیچ‌گونه میدان‌داری به این افراد داده نخواهد شد و ما برای امنیت کشور جان خود را فدا می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، بامداد روز گذشته (۱۱ دی‌ماه) مأموران انتظامی زنجان با تعدادی از قاچاقچیان کالا که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی اقلام قاچاق را داشتند، در محور دندی به زنجان درگیر شدند که توسط مأموران به اهداف مجرمانه خود نرسیدند.

مأموران انتظامی حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی به یک خودروی حمل قاچاق، مشکوک شده که پس از تعقیب و گریز، قاچاقچیان که خود را در چنگال پلیس دیدند، با نامردی تمام اقدام به میخ‌پاشی در سطح جاده کردند که یکی از خودروهای مأموران دچار سانحه شد و یک نفر از رزمندگان غیور انتظامی به نام عرفان بیات به درجه رفیع شهادت رسید.

گفتنی است شهید گرانقدر، گروهبان یکم عرفان بیات، مجرد و اهل دندی (شهرستان ماه‌نشان) از توابع استان زنجان است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح