کد خبر : 183607
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
-

بازار مرغ کرمانشاه زیر ذره‌بین نظارت

بازار مرغ کرمانشاه زیر ذره‌بین نظارت

ایسنا/کرمانشاه با نزدیک شدن پایان سال و افزایش خرید مواد پروتئینی خصوصا مرغ، نظارت بر مرغ فروشی‌ها در کرمانشاه و همچنین کشتارگاه‌ها تشدید شده است. این تشدید نظارت در شرایطی انجام می‌شود که طی چند وقت اخیر شاهد افزایش مجدد قیمت مرغ در بازار و حتی کمبودهایی در برخی مناطق شهر کرمانشاه بودیم، بگونه‌ای که قیمت

بازار مرغ کرمانشاه زیر ذره‌بین نظارت

ایسنا/کرمانشاه با نزدیک شدن پایان سال و افزایش خرید مواد پروتئینی خصوصا مرغ، نظارت بر مرغ فروشی‌ها در کرمانشاه و همچنین کشتارگاه‌ها تشدید شده است. این تشدید نظارت در شرایطی انجام می‌شود که طی چند وقت اخیر شاهد افزایش مجدد قیمت مرغ در بازار و حتی کمبودهایی در برخی مناطق شهر کرمانشاه بودیم، بگونه‌ای که قیمت مرغ حتی تا کیلویی 25 هزار تومان هم رسیده بود.

مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه از برخورد جدی با گرانفروشان مرغ در کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: برای این منظور نظارت‌ها هم بر مراکز عرضه مرغ و هم کشتارگاه‌ها افزایش یافته است.

قهرمان شاهی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ 20 هزار و 400 تومان است، اظهار کرد: فروش مرغ با رقم بیش از این میزان تخلف است و برای واحدهای متخلف پرونده تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به رصد جدی بازار مرغ برای جلوگیری از تخلف و گرانفروشی، یادآور شد: این تشدید نظارت هم در سطح واحدهای صنفی و هم کشتارگاه‌ها صورت می‌گیرد  و هر روز تعدادی از مرغ فروشی‌ها رصد می‌شوند و بازدیدهای شبانه هم از سطح کشتارگاه‌های مرغ استان داریم.

مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در کنار مرغ، وضعیت بازار گوشت قرمز را هم رصد خواهیم کرد تا مردم برای تامین مواد پروتئینی خود با مشکل مواجه نشوند.

شاهی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی در زمینه مواد پروتئینی، مراتب را با سامانه‌های 135 یا 124 در میان بگذارند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز با اشاره به طرح تشدید نظارت بر بازار مرغ، از تشکیل پرونده تخلف گرانفروشی به ارزش 1.8 میلیارد ریال برای یک مرغداری متخلف در کرمانشاه خبر داد.

مسعود بیگلری با اشاره به گشت‌های مشترک برای تشدید نظارت بر مراکز تامین، توزیع  و عرضه مرغ، افزود: در جریان بازرسی‌ها یک مرغداری که گرانفروشی کرده بود 1.8 میلیارد ریال جریمه شد.

وی تاکید کرد: در کنار نظارت بر قیمت عرضه مرغ، با مواردی مانند عرضه خارج از شبکه برخورد خواهد شد تا مشکلاتی مانند کمبود مرغ در سطح واحدهای صنفی و عرضه مرغ به صورت زنده رخ ندهد.

بیگلری همکاری خود مردم را نیز در این زمینه ضروری دانست و عنوان کرد: مردم نه تنها باید از خرید مرغ در مراکز غیرمجاز و عرضه مرغ زنده خودداری کنند بلکه هرگونه تخلف را با مراجع نظارتی در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح