کد خبر : 188106
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
-

بزرگترین نمایشگاه خیاباتی دستاوردهای انقلاب در اردبیل بر پاشد

بزرگترین نمایشگاه خیاباتی دستاوردهای انقلاب در اردبیل بر پاشد

ایسنا/اردبیل همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر بزرگترین نمایشگاه خیابانی بصورت شبانه روزی توسط حسین رحمتی هنرمند اردبیلی برپا شد.  این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه خیابانی شمالغرب کشور با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است که در پیاده راه اسفریس عالی قاپو برپا شده است. این نمایشگاه چهارصدو ششمین

بزرگترین نمایشگاه خیاباتی دستاوردهای انقلاب در اردبیل بر پاشد

ایسنا/اردبیل همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر بزرگترین نمایشگاه خیابانی بصورت شبانه روزی توسط حسین رحمتی هنرمند اردبیلی برپا شد.

 این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه خیابانی شمالغرب کشور با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است که در پیاده راه اسفریس عالی قاپو برپا شده است.

این نمایشگاه چهارصدو ششمین نمایشگاه خیابانی حسین رحمتی هنرمند اردبیلی و برنده مدال یونسکو با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری اردبیل و موسسه مردم نهاد هنر وخلاقیت آرتاویل به مناسبت ایام دهه فجر  از ۱۶ الی ۲۳ بهمن ماه دایر است.

به گفته رحمتی این نمایشگاه روزانه با استقبال بیش از ۴ هزار نفر مواجه شده و  با استقبال گسترده مردم و مسولان قرار گرفته است و بصورت شبانه روزی برای بازدید عموم دایر است به طوری که برای رعایت پروتکل بهداشتی همزمان در چند نقطه از سطح شهر  برپا شده و در هفته های آینده نیز در نقاط مختلف و فرهنگسرا ها برای بازدید عموم مردم قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا،  حسین رحمتی هنرمند و کاریکاتوریست اردبیلی با برگزاری ۴۰۶ نمایشگاه از آثار خود رکورددار برپاکننده نمایشگاه آثار هنری است که این نمایشگاه را با موضوع و عنوان” دستاوردهای انقلاب اسلامی” به مناسبت ۴۲ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر در محل خانه جوان اردبیل برگزار کرد.

 

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

خرید نهال شلیل مغان

پریز شبکه

تعمیر لباسشویی

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح