کد خبر : 194102
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
-

دانلود زیرنویس سریال Billions 2016 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Billions 2016 – زيرنويس آبي

دانلود زیرنویس سریال Billions 2016 میلیاردها یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که توسط برایان کوپلمن، دیوید لوین و اندرو راس سورکین ساخته شده است. این سریال در تاریخ 17 ژانویه 2016 در Showtime پخش شد و تا به امروز پنج فصل کامل را تولید کرده است و فصل ششم آن به حالت تعلیق درآمده

دانلود زیرنویس سریال Billions 2016 میلیاردها یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که توسط برایان کوپلمن، دیوید لوین و اندرو راس سورکین ساخته شده است. این سریال در تاریخ 17 ژانویه 2016 در Showtime پخش شد و تا به امروز پنج فصل کامل را تولید کرده است و فصل ششم آن به حالت تعلیق درآمده است. این سریال اغلب در مراکز مالی بزرگ، به ویژه نیویورک و کانکتیکات اتفاق می افتد. این سریال داستان مدیر صندوق سرمایه گذاری بابی اکسلرود (دامیان لوئیس) را روایت می کند، زیرا او ثروت و قدرت را در دنیای مالی بالا جمع می کند. تاکتیک‌های تهاجمی اکسلرود برای تضمین بازدهی بالا اغلب به غیرقانونی تبدیل می‌شود – اعمالی که چاک رودس (پل جیاماتی) دادستان ایالات متحده تلاش می‌کند تا آنها را تحت پیگرد قانونی قرار دهد. گروه بزرگ بازیگران ثانویه از قوس های داستانی سریال پشتیبانی می کنند.

دانلود سریال درام Billions 2016 میلیاردها با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم

برخی از خطوط داستانی بازتاب پیگرد واقعی جرایم مالی توسط مقامات فدرال است. این سریال از تحقیقات انجام شده توسط پریت بهارارا، دادستان ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک در منهتن از سال 2009 تا 2017، که رودز بر اساس او ساخته شده است، الهام گرفته شده است. پیگرد قانونی Bharara در سال 2013 از مدیر صندوق تامینی، Steven A. Cohen از S.A.C. Capital Advisors تأثیر ضعیفی روی فصل اول گذاشت، در حالی که سالومون برادرز در سال 1991 دستکاری اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده را الهام بخش فصل دوم کرد. این مجموعه همچنین داستان‌های فرعی را با وندی رودز (مگی سیف)، روانپزشکی که به مربی عملکرد تبدیل شده، تیلور میسون (آسیا کیت دیلون)، تحلیلگر بازار، و مایک “واگز” واگنر (دیوید کاستابیل)، دست راست اکسلرود، در هم آمیخته است.

Billions" Naming Rights (TV Episode 2016) - IMDb

این سریال به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرده است. میلیاردها اولین سریال تلویزیونی آمریکایی است که دارای یک شخصیت غیر دودویی (تیلور میسون) است. به این ترتیب، در بیست و نهمین، سی‌امین، سی و یکمین دوره جوایز رسانه‌ای GLAAD به دلیل نمایندگی از جامعه LGBTQ نامزد دریافت سریال درام برجسته شد. این سریال نامزد چندین جوایز ماهواره‌ای، یک جایزه تلویزیونی منتخب منتقدان و یک جایزه آرتیوس برای دستاورد برجسته در بازیگری خلبان کمدی شده است، دومی برای قسمت آزمایشی آن. پوشش نمایشگاه از صنعت صندوق های تامینی به عنوان واقع بینانه شناخته شده است. فصل پنجم در 3 می 2020 پخش شد؛ اما، به دلیل همه‌گیری COVID-19، تنها 7 قسمت از 12 قسمت آن فصل در آن سال پخش شد. پخش فصل پنجم در 5 سپتامبر 2021 از سر گرفته شد. در اکتبر 2020، این سریال برای فصل ششم تمدید شد که اولین بار در 23 ژانویه 2022 پخش شد.  در فصل ششم، بازیگر دیمین لوئیس، بازیگر نقش شخصیت اصلی بابی “تبر” اکسلرود، حضور نخواهد داشت. قرارداد اولیه لوئیس برای این سریال 5 فصل بود، پس از آن او تصمیم گرفت آن را تمدید نکند و یکی از دلایل آن را تمایل بیشتر به ماندن با خانواده خود در بریتانیا عنوان کرد. با جدایی لوئیس، کوری استول، بازیگر نقش مایک پرینس، به سریال معمولی ارتقا یافت و آنتاگونیست اصلی سریال در آینده خواهد بود.

Billions" The Deal (TV Episode 2016) - IMDb

این سریال توسط Showtime در مارس 2015 سفارش داده شد، و اولین فصل در 17 ژانویه 2016 برای اولین بار پخش شد. در 26 ژانویه 2016، سریال برای فصل دوم تمدید شد، که اولین بار در 19 فوریه 2017 پخش شد. Showtime در آوریل 2017 تأیید کرد که آسیا کیت دیلون، که غیر باینری است، در فصل سوم سریال معمولی خواهد بود. میلیاردها اولین سریال تلویزیونی آمریکایی است که شخصیتی غیر باینری دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمت گاری دستی قدیمی

سئو در مشهد

طلا اقساطی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران

ولت متر تابلویی

استابلایزر

اضافه کردن زيرنويس

کوله پشتی مدرسه

درمان قطعی گال

اسباب بازی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

ایدوتک

ربات لوگو ساز رایگان

تعمیر لباسشویی سامسونگ

ممبر اجباری تلگرام

مرجع قیمت خرید و فروش گرافیت چرب

تقویت انتن موبایل

شیشه اتومبیل ارزان

تعمیر گیربکس اچ سی کراس H30Cross

تعمیر لباسشویی

آموزش کافی شاپ

پلتفرم رپورتاژ آگهی

جعبه هاردباکس

طراحی سایت فروشگاهی

خرید سنگ قبر

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح